REHAVET

15.8.11

Tatil bitince üzerimden kamyon geçmiş gibi olacağım düzensizliğime fena alıştım.
Sabah 5-6 arası yatıp, öğlen 1-2 gibi kalkıyorum.
Kalktıktan sonraki bir saat öylesine geçiyor zaten.
Sonra biraz ev toplama, yemek yapma derken
herkes yorgun argın işten çkarken ben yeni yeni kendime gelmiş oluyorum ^^
Blog okuyorum bol bol ama görüldüğü gibi haftada bir ancak yazıyorum :p
Yiyorum, içiyorum, kitap-dergi okuyorum, akşamları geziyorum..
... derken bu iki siparişle kendime geliyorum ve keçelerime dönüyorum *-*
.
Siparişlerde perşembe uğurum var benim ~ nazar değmesin! ~
Perşembe günleri fazla sayıda sipariş alıyorum, 2 senedir bu böyle..
.
Aslında sıcakta akıllı işi değil. Böyle keçenin yünümsü dokusu var ya..
En iyisi akşam hava serinleyince yapmak; zaten benim için de en uygun zaman..
 
Bu gece bunları hazırladım ama öncesinde yeni kutular alıp, malzemelerimi düzenledim.
O kadar çok "lazım olur" diye sakladığım şey varki..
Gerçekten ummadığım şeyler, ummadığım zamanlarda lazım oluyor;
 ama dağınıklığını toplamak da gıcık b'şey..
.
İşte böyle..
İyi haftalar efem!


11 yorum:

Somethin'Special dedi ki...

İyi haftalar tatlım :-*

Somethin'Special dedi ki...

İyi haftalar tatlım :-*

yadigar olam dedi ki...

Bu ara deli gibi calisiyorum, tatile biraz daha var ve senin gibi keyifli olmak icin neler vermezdim bi bilsen.ustelik bugun yorguluktan ve uykusuzluktan oluyoken.bosver keyfini sur bugun bidaha yok cunku :)

NzlGl dedi ki...

Nazom
arada sırada böyle yaşamakda lazım:)))
keyfine bak canım
kolay gelsin, iyi haftalar, çok öptüm

Demet (www.demetoloji.com) dedi ki...

İyi haftalar olsun Nazocan. Kıymetini bil bu günlerin, mesai günlerine az kaldı ;) Bizse bayram gelse de birkaç gün kafa dinlesek diye gün sayarız, özel sektör kurbanıyız :))

Kitap Kurduyum Ben dedi ki...

Tatilde degil misin,bosver duzensiz gitsin hayat!Zaten ise başlayınca istemesen de düzene gireceksin:)
Taclar da cok guzel olmuş bu arada:)

Elifinelizi dedi ki...

ne olucak bu tembellik halleri Nazocuk
hem tatil , hem ramazan günler birbirinin aynı .
yinede çalışma azmi var sende , gördüm ben ışığı :) keçelerle buluşmandan .
Sanada iyi haftalar.

çınar dedi ki...

tatil ve evde olmanın tadını çıkart bu arada çok güzel olmuşlarr

Evy dedi ki...

sanada iyi haftalar. kolay gelsin!
http://maffionista.blogspot.com/

n@zo dedi ki...

* Somethin'Special;
Nihancım cevaplamakta çok geçiktiğim için iyi hafta sonları diliyorum sana ;)

* Yadigar olam;
Benim ki şımarıklık di mi? Çünkü bütün kış tatil hayali kuruyorum ve şimdi sıkılıyorum. Umarım hafta sonu dinlenebilirsin..

* NzlGl;
Nazlı Ablacım böyle yaşamak keyifli aslında ama bir süre sonra vücut yorgun düşüyor çünkü en sağlıklısı az bile olsa gece uykusu.. Umarım haftan güzel geçmiştir..

* Demet;
Ayıplıyorum kendimi ve kıymetini biliyorum bugünlerin.. Haklısın 1 ay sonra çoktan başlarım mızıldamaya :)

n@zo dedi ki...

* Kitap Kurduyum Ben;
Haklısın canım.. Az kaldı işte, bayram dönüşü başlıyor okul.. Teşekkür ederimm ;)

* Elifinelizi;
Sorma canım, çok hızlı başladım. Okul açılana kadar bu tempo iyi, sonra yavaşlarım mecburen..
Dediğin gibi günler aynı olmaya başlayınca sıkılıyorum ben de hemen ama az kaldı. Hafta sonu güzel geçsin ;)

* çınar;
Tamam :)) Çok teşekkür ederim..

* Evy;
Teşekkür ederim, çok..