DİYET Mİ YAPIYORUM NE?

23.9.11

Okula dönüş, yeni öğrencileri tanıma, eski öğrencileri yeniden düzene sokma, 6 yıldır tek bir yararını görmediğim bir dünya evrak işi, bir haftada 3 kere değişen ders programına alışma derken ilk haftayı bitirmek üzereyiz..
Hayatımda ilk haftası bitmek üzere olan diğer şeyde diyet! Bu tamamen yeni bir kavram bana.. İlk kez deniyorum. 6 kilo kadar zayıflamak istiyorum ama şuan asıl olan, kansızlık problemimi ortadan kaldırmak. 
Ayrıca su ve kas oranını arttırmam, metabolizmamın normal seviyeye gelmesini sağlamam lazım.
 Yeme düzenimden, sıklığından gayet memnunum. Gün içinde ne kadar saçma şey yediğimi görüyorum 5 gündür. Şimdi hayatımda su var ki günlerce su içmezdim ben.
Yatmadan süt iciyorum. Şekerli çay-kahve-kola içmiyorum. Bunlar benim için çok büyük adımlar ^^
Okula ara öğünlerimi götürüyorum. Meyve yiyorum ve tüm bunları yaptığımda karnım acıkmıyor ve dolayısıyla abuk sabuk şeyler yeme ihtiyacı duymuyorum.
Bir tek her gün 30 dk. yürüyüşü yapamadım daha.
O da düzene girse süper olacak.
Ne zaman kilo vereceğimi merak ediyorum yalnızca, 1-2 kilo verince bile çok gaza geleceğimi biliyorum *-*
Diyet ve okul dışında durağan herşey..  
İhmal ettiğim tek şey blog bu ara.. Her yıl böyle bir duraklama dönemi oluyor, yakında düzelir ;)


7 yorum:

ayci dedi ki...

bence diyet bir kenara, sağlıklı bir şekilde o ara öğünleri yemek ve kendini iyi hissetmek gibisi yok.

NzlGl dedi ki...

Nazocum
süper bir karar vermişsin. Bence diyetin en önemli tarafı insanı doğru beslenmeye yöneltmesi. Bunu yaptığında da gitsin kilolar:))))
sakın pes etme. Bir kaç zaman vücudun direnebilir ama direnç kırılana kadar sabır:))))

Meyra dedi ki...

aslında diyet bir nevi beden detoksu unuttuklarımızı hatırlatan bir dönem değilmi?ara öğün,kuru meyve süt yoğurt bunları ne kadar tüketiyoruzki..yürüyüşünüde eklersen süper olacak nazocum ha gayret bakalım sonucu merak ediyorum;)

Tanya's dedi ki...

Verirsin verirsin:))) İncecik olursun bak gör, sağlıklı olmakta yanında bonusu.

n@zo dedi ki...

Ayci; aycim ben saçma sapan beslenen, bir gunü kahve ve bisküvi ile geçistiren, haliyle aksam deli gibi yemek yiyen biriydim. Şimdi mutluyum :)

Nzlgl; Nazlı ablacim, çabucak kilo almadığım gibi cabukcak da vermeyeceğimi biliyorum. Zorlanmadigim için de iyiyim. Az olsun öz olsun :)

Meyra; kesinlikle canım.. Herseyi geçtim su iciyorum artık :)

Tanya; sen idolumsun zaten tanyacimm :) motivasyonum süper, bozulmaz umarım!

Kitap Kurduyum Ben dedi ki...

Süpersin ve harika gidiyorsun bence!
Benim de bir an önce spora başlamam gerek ama sallayıp duruyorum.Doğumdan sonra 5-6 kilo kaldı vermem gereken:(

Gizzy dedi ki...

Canımm ben de 4 aydır diyet yapıyordum o yüzden hemen o küçük ölçüm kağıdına gözüm kaydı...öncelikle o boya o kilo aslında ideal şuan neredeyse aynı kilolarda gibiyiz ben de 59 kilo falanım yani sen 2-3 kilo versen yeterli...tek fark yağ yüzden biraz fazla sanırım onu şöyle bir 20%lere çekebilirsen şahane olur onun için de sana tavsiyem haftada 4-5 gün 45 dk tempolu yürüyüş inan çok faydasını görürsün:)