ALLIK, KAPATICI VS.

18.11.11

Makyaj malzemelerimi düzenlerken, bugünlerde en fazla kullandıklarımı ve genelde memnun olduklarımı toparladım.
Flormar Selection Terracotta Allık, oje almak için girdiğim flormarda öylesine aldığım ve çok memnun kaldığım bir ürün. Şeftali tonlarında, hemen yok olmuyor. Fiyatı 20 lira civarıydı ve oldukça büyük.
The Body Shop, yosun serisini aldığımdan burada bahsetmiştim. En memnun kaldığım ürün nemlendiricisi oldu. Serinin hiçbir ürünüyle sorun yaşamadım ki -benim sorun yaşama kriterim sivilce yapıp yapmaması. Havalar soğumaya başlayınca normalde yağlı olan cildimde garip bir şekilde kuruyor. Nemlendiriciyi severek kullanıyorum.
Clinique Even Better Clinical, çok şey bekleyip, işe yaramayan bir ürün olarak yerini aldı dolabımda. Sabah-akşam düzenli kullandım bir süre ve sivilce çıkmaya başladı. Bırakmak zorunda kaldım. Lekelerde bir değişiklik olmadı, hala vardı ton farklılıkları. Şimdilerde yeniden başladım bir umut, bakalım..
Flormar True Color Lipgloss, rengi, yapışık bir his bırakmaması ile onayımı aldı.
Garnier Kafeinli Kapatıcı Roll-on, gözaltı morlukları için fiyat-performans açısından gayet iyi bir ürün. Süper bir kapatıcılık özelliği aranmıyorsa kullanılabilir.
Clinique Even Better Make Up SPF 15, yağsız ve çok hafif bir fondöten. Çok memnun kaldım ama keşke biraz daha büyük olsaydı *-*


6 yorum:

DarLa dedi ki...

clinique benim içinde hayal kırıklığı olmuştu ama fondoteninden memnunsun demek!!!

bu arada ürünün iyi olup olmama kriterlerimiz aynı:)
Ben de sivilce yapıp yapmamasına bakarım...

Kalp kalp kalp

tuku dedi ki...

varya bana bir allık 1yıldan uzun gidiyor artık zamanı doldu dıye yenisini istiyorum supermario'dan. far mar hele hiçbbittiğine şahit olmadım .ne tutumluyum görüyor musun:)

Kitap Kurduyum Ben dedi ki...

Clinique'in Even Better Clinical'ı almış ama kullanmamıştım düzenli olarak.Şimdi sen işe yaramadığını söyleyince üzüldüm.Ne yapmalı bu cilt lekelerine?

pipasev dedi ki...

selamlar! aldığın ürünün hayal kırıklığına uğratması çok sinirlerinin bozuyor insanın :( ben de pudra ve sizin aldığınız fondotönden almıştım geçen gün cliniqueten ama ne yazı ki pudram berbat ötesi =/ fondöteni tuttum ama =) hem yağlı ve sorunları ciltlere çok uygun hem de uzun süre gidiyor boyu küçük olmasına rağmen. =) güle güle kullan ürünleri nazo!

Demetoloji dedi ki...

Flormar allığı ben de kullanıyorum, aynısının tıpkısından hem de :)) Çok da memnunum ;)

Gamze dedi ki...

clinique yerine aha içeren ürünler kullanmanı tavsıye ederim, ben neostrata kullanıyorum :) bu arada bloguna bayıldım :)