OJE DOSYASI ^^

25.11.11

Claire's fiyatıyla ve tek sürüşte şişedeki rengi vermesiyle favori oje markalarımdan biri.
Bir de nispeten pahalı markaların çıkardığı renklere güzel alternatifler sunuyor.
2-3 günde bir (bazen aynı gün) değişen birşey için artık çok fazla para vermiyorum.
Böylelikle tek renge vereceğim parayı, 5-6 renge veriyorum.
{Bazen bu kadar düşünceli olduğuma kendim bile inanmıyorum^^}
 
Son günlerde severek kullandığım Claire's ojelerim *-*
55- gri aslında ama mora benzeten daha çok. Maviye benzediği bile söyleniyor. {bknz. aşağıdaki fotoğraf}
56- Meşhur Chanel Paradoxal benzeri. Mor parıltıları var ve koyu renklerle çok şık duruyor. 
51- Çoğunluğun seveceği klasik bir renk vişne çürüğü/bordo. 2 kat sürüldüğünde çok çok güzel oluyor.
24- Bildiğimiz kırmızı oje :)
Maviler ise geçen ayın favroileri..
Her ikisini de çok sevdim.
Son olarak Golden Rose 173.
Bu da geçen yılın Hot Coco modasına alternatif.
*
Herkese renkli bir hafta sonu tatili diliyorum!


7 yorum:

Melek GÖK dedi ki...

Postunu okuduktan sonra öğle tatilinde Forum Bornova'daki Claire's e gidip ojelere bakındım.. Hemen bir oje aldım kendime, tavsiyelerin için teşekkürler :)

nymphea dedi ki...

Ben de Claire's e her seferinde uğrarım hatta dün 2 renk aldım, gerçekten güzeller:)

Elifinelizi dedi ki...

Clairesin renklerine bayıldım , seçimlerine daha doğrusu
renkli olsun ne güzel olur , olurr olurr

Gizem. dedi ki...

Çok seviyorum claries ojelerini,petrol mavisi gibi bir renk almıştım sormayan kalmadı tırnakta öyle güzel duruyor ki..
Senin seçimlerini de pek sevdim tam kışlık seçimler nazo'cum

yadigar olam dedi ki...

Ozellikle Mavi olanlara bayildim.suruldugunde bu kadar guzel gorunecegini tahmin etmezdim :))

a_y_s_e dedi ki...

nazocum, nasilsin? ne zamandir ugrayamamistim, ayagin icin uzuldum gecmis olsun...

55 numara Essie'nin gecen sene cikardigi Smokin' hot rengine de benziyor... :)

cok sevgiler.

Adsız dedi ki...

What's up, I desire to subscribe for this web site to obtain hottest updates, so where can i do it please help.

Here is my site: SEOPressor V5 review