OJE İMPARATORLUĞU

27.12.11

Pazar günü aktivitem ojelerimi ayıklamak oldu, Aslı'nın sayesinde ^.^
Bir kaç hafta önce küçük çaplı bir temizlik yapmıştım aslında.
Hatta o gün banyo dolabında tuttuğum ojelerimi yatak odama almıştım.
Nemden daha çabuk bozuluyorlar çünkü.
O günden bugüne zayiyat olmadığına göre yeni yerlerine mutlular..
 
Görüldüğü gibi aynı renklerin, neredeyse aynı tonları mevcut.
Resmen kendimi tekrarlamışım.
Bundan sonra fuşya ve pembenin diğer tonlarında oje almayacağıma yemin edebilirim!
Ayrıca 60 ojenin yalnızca 17 tanesini sık kullandığıma göre
oje almanın benim için bir terapi yöntemi oluğunu rahatlıkla söyleyebilirim :p 


18 yorum:

DarLa dedi ki...

sen resmen oje imparatorluğu kurmuş başında tacınla yani tırnaklarına oturuyorsun..
bense garibim fakir Darla 3 ojeyi döndür döndür kullanıyorum...
Terapine devam :)

Pastel Renkler dedi ki...

Neyse boşver allahtan pahalı bir terapi yöntemi değil :) Bende de senin durumunun bir benzeri var ruj! Kırmızının onlarca değişik tonunu alıyorum her gördüğümde, eşime sorsan hepsi aynı ama :))

cecilia dedi ki...

az ojesi olanlara imreniyorum nasıl oje almdan duruyolar, benim bi 15e filan inse bütün oje sepetlerini standlarını talan ederim, o yüzden oje konusunda oruçluyum bu aralar, çok da güzel renkler, modeller çıkartıyo canı sağolasıcalar, kışkırtıyolar :D

Handesign... dedi ki...

:D ben de benzer bi görüntü var ama sen beni de geçmişsin :D terapi yöntemi tezine yürekten katılıyorum :D :D

Kitap Kurduyum Ben dedi ki...

Cidden oje imparatorluğu demek yanlış olmaz!Ben de geçenlerde fark ettim ne kadar az ojem olduğunu.Eh şimdi işe de başladığıma göre, yeni ojeler alma zamanıdır:)

n@zo dedi ki...

* Darla;
Çok tatlısın :) Gittikçe 1-2 tane alıyorum da aynı renkleri alıyormuşum meğer :) Ucuz bir terapi yöntemi.. Kilo falan da yapmıyor. Daha ne olsun :))

* Pastel Renkler;
Eşlere bakma sen :)) Küçük şeylerle mutlu oluyoruz ne güzel :p

* cecilia;
Bence de kışkırtıyorlar. Mesela Pastel'in son çıkardıkları çok güzel ;)

* Handesign...;
Pek çok kadın benimle aynı fikirde, eminim :))

* Kitap Kurduyum Ben;
Al sana hafta sonu aktivitesi Canan. Can paşayı al yanına çık, oje al ;)

Flame dedi ki...

Oyyyy şeker rafına imrenerek bakan çocuklar gibiyim! Bende kaç tane var bilmiyorum ama iş yerindeki çekmeceme baktım 8 tane var :p

Evdekiler kaç tane acaba 0_0

Aaaa bir de ben sürmeyeceğim renkleri de alıyorum bazen! Hoşuma gidiyor :p

zehra dedi ki...

ama sekerleme gıbıler ınsanın gorunce alması cok normal:)

çınar dedi ki...

al bendende o kadar koyacak yer bulamıyorum ve çoğu 1 kere sürdükten sonra bozuluyor. ama yinede terapi bazen herbirine farklı renk sürüyorum bayılıyorum o zaman

meyra dedi ki...

biz bayanlar varya hepimiz aynıyız arada istisna az çıkar sanırım:)) bu cariyelerin Valide Sultanı ilan ettim gitti seni Nazocum:)

Tanya's dedi ki...

Yuh ama Nazocum:)))

Terapi iyi geliyosa da canın saolsun:)))

a. gizem dedi ki...

ayyy bayıldım fotolara bunları instagramda görmemişimmm :)
ben de özendim gidip birkaç oje alacagım nazo :)

sana süper bir öneri flormar 320 denesene bi :)

Aslı dedi ki...

Oooo sen de benim kadar imparatormuşsun Nazom :D Ama dediğin gibi hem çok pahalı değiller, hem kendini daha iyi hissettiriyorlar; terapisel özellikleri var! Özellikle yerli ojeler o şeker gibi renkleriyle 1,5-2 liraya insanın aklını çeliyor durup dururken! Acaba benimkileri dizsem hangi renk baskın çıkar merak ettim şimdi, ben de bir ara ona bakayım ;D

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

benzer ojeleri alma durumu bende de var ya :)
yasasın ne guzeler rengarenk
devamı gelsın artsın cogalsın :)

zeynep dedi ki...

ben fakirim bu hususta:) ille de french ille de french diyenlerdenim:)))

MARTI dedi ki...

Benim de böyle bir temizliğe girişmem gerek! Çok şirin duruyorlar.

nagehan kadıoğlu öge dedi ki...

pembe ve tonlarını almayın, sarı oje alın. çok güzel duruyor. denediniz mi bilemem ama, deneyin derim:)
sevgiler

Modagrafya dedi ki...

ben de geçen yaz oje alma krizine girmiştim zor kurtardım kendimi:) yoksa ojelerim için ayrı dolap almak zorunda kalacaktım :D ama ojelerin bir arada çok hoş duruyorlar gerçekten:)