OCAK GELMİŞ, GEÇİYOR BİLE

10.1.12

 
Blogcuğum eski yılda kalmış tembel ben yüzünden.
Yeni yılın ilk 10 günü öyle çabuk geçti ki, ne blog okudum, ne kendi blogumu açtım.
Bugün evde olunca bari yeni yıla giriş yapsın zavallım dedim.
Ben, her zaman ki ben..
Hafta sonu hayali ile yaşayıp, kendimce dolu dolu geçiriyorum özellikle cumartesi günlerini..
Yoruluyorum, eğleniyorum, geziyorum, yiyorum, içiyorum..
Herşeyden önemlisi de huzurluyum.
Ankara olayı beni öyle mutlu etti ki, üzerimdeki tüm yük gitti sanki..
Geçtiğimiz iki cumartesi de Kayseri'deydik.
İndirim zamanlarını boş geçirmemeye gayret ediyorum ve oldukça başarılıyım bu konuda.
Hafta içi üretiyorum, hafta sonu tüketiyorum kısaca :)
 Kararsızlıklarım sonucu aldığım ve en sevdiğim iki parça bu botlar ve çanta oldu.
Bej mi olsun, gri mi; uzun mu, kısa mı derken, gri uzun aldım.
Çantayı da uzun zamandır istiyordum, nihayet aldım, rahatladım.
Bunun dışında yeni yıl ile birlikte doğum günleri başladı.
İlki eşimin ki ve bugün ♥
Hafta sonundan kutladım ellerimle yaptığım pasta ile..
Sağlıklı, mutlu, benimle geçsin yeni yaşı da *-*
Benden haberler böyle..

Bir de duyurmak istediğim bir hediye çekilişi var.
Uzun zamandır böylesine kazanmak istediğim bir çekiliş olmamıştı!
Merak edenleri Browni'ye alayım ;)


11 yorum:

a. gizem dedi ki...

canım benim ne tatlı çıkmışsın :) botlarını da cok sevdim güle güle kullan :)
eşinin doğum gününü kutluyor birlikte nice sağlıklı mutlu huzurlu günler geçirmenizi diliyorum :)
opuyorum seni

Allegra'nde dedi ki...

tatlım bot çok güzel ama sanki benimki ile aynı renk?

İÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

valla ben salı günü izin günün biliyorum ve merakla bekliyorum.:))

n@zo dedi ki...

a. gizem; teşekkür ederim gizosum :)
Ben de opuyorummmm..

Allegra'nde; degil canım. Gri bu.
Seninkinin renginin uzunu yok. uzunlarda bej, gri, siyah var. Ben aslında beji beğendim ve aldım. Sonra geri gönderdim çünkü çok çabuk kirlenecekti. Biliyorsun ya bayağı açık bejdi. Suet olunca temizlemesi de zor. Gri ile değiştirdim. Bu da açık renk ama en azından gri kiri daha az gösterir. Aslında seninkinin renginin uzunu olsa tam süper olacaktı :)

tuku dedi ki...

nazo'cum ankara bir dönüm noktası olacak inşallah ve kalıcı olarak bir daha ülke yurt geneli baska bir yere konmazsınız orada kalırsınız umarım:)

eşine mutlu yıllar sağlıklı aşk dolu el ele nice güzel günlere

kayseri sana yaramış hepsi cok güzel aldıklarının ve sen ayrıca tatlısın :) öperimm

nergisce dedi ki...

ayakkabi ve cantaya bayildim:) cok zevkilisin.

gunduz68 dedi ki...

Nazocum çantana bayıldım...eşine de mutlu yıllar diliyorum...sevgiyle...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Nazocum eşinin doğumgünü mutlu olsun! EN güzel pasta senin elinden çıkan;) Ellerine sağlık ve afiyet olsun! Cicilerini de güle güle kullan! Çok güzeller:)

Yemekheyecani (Emel) dedi ki...

blogun ck hosuma gitti...sevgiler

ŞÜKRAN dedi ki...

Sevgili Nazo güzel bir hafta dilerim. eşine de nice sağlıklı ve sevdikleriyle dopdolu yaşlar olsun.botlarını veçantanı iyi günlerde kullan canım. Güzel paylaşımlarda buluşmak üzere sevgiyle kal.

hayatgaliba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.