HAFTA ÖZETİ

14.2.12

Instagram bağımlılığı başlayalı fotoğraf makinemi kullanmaz oldum ama çok özledim.
Havalar düzelse artık da sokaklara atsak kendimizi..
Kapalı mekanlarda gezdiğimiz için koca makineyi taşımak manasız oluyor.
Instagram ise tam bir bağımlılık yaratıyor.
Sabahları ilk işim fotoğraflara bakmak mesela *-*
 
Fotoğraflar hafta sonu alışveriş molasından kalma.
Gez, yorul, kahve iç, dinlen, gez, yorul kahve iç, dinlen ^^
Günün anlamına istinaden ♥
 
İndirimler artık bitti bitecek.
Mağazalarda kışlık ürünlerde ya uç bedenler var ya da denenmekten ağzı yüzü bir tarafa gitmiş olanlar.. 
Yukarıdaki gözlük ile bir kaç birşey aldım yine de..
Onlar başka bir postun konusu olsun.
Gözlük Koton 15 TL.
Kullanır mıyım bilmiyorum ama yakışınca aldım gitti :)
Bu hafta yeniden eskisi gibi günlük tutmaya başladım ben.  
Lise yıllarında tuttuğum günlükler bayağı geniş kapsamlıydı :))
Bu kez daha genel, daha kısa yazacağım.
*
İyi haftalar!


13 yorum:

Azimli Baykus dedi ki...

Merhaba, resımdekı defter bana bu hafta hedıye geldı. Cok sevdım, cok romantık gorunuyor. Hele o sayfaların altındakı sozlere bayıldım. Sımdılık ıcıne ne yazacagımı bılmıyorum ama bayıldım deftere. Gule gule kullan sende

sezenyildirim dedi ki...

Fitzeraldlarla ilgili ilk fotoğraftaki yayının ne olduğunu merak ettim. Dergi? Kitap? Nedir:)

n@zo dedi ki...

* azimli baykuş; sen de güle güle kullan. Ben de çok sevip, aldım ;)

* sezenyildirim; cosmopolitan ya da marie claire. İkisinden biri ama emin olamadım. Şubat sayıları.

sezenyildirim dedi ki...

teşekkür ederim, bakayım akşam ikisine de:)

Damla dedi ki...

İnstagram ciddi hastalık Nazo, ben de bir kaç ay önce başladım şimdi kim ne çekmiş, ne koymuş ,ne yorum yapılmış gün içersinde bolca takip ediyorum.
Sevgiler :)

DarLa dedi ki...

instgramdan vazgeçme:)
bayılıyorum sana orada

gunduz68 dedi ki...

bana neden gözlük hiiiiç yakışmıyor..bayılıyorum güneş gözlüklerine ama bir tane bile bulamadım bana yakışan...eskiden bende tutardım günlük ama şimdi ajandaya yazıyorum önemli olanları...çürümüş içim:(

Syhn dedi ki...

gözlük angelina ya yakışmış sana da yakışır :)

cidden o fotoyu çoks evdim ;)
günlük uzun yıllar tuttum..
geri dönemiyorum ama :D

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Merhaba;
ben de bir defter delisi olduğum için bayıldım gerçekten çok güzelmiş güle güle kullan ve hep güzel şeyler yaz defterine. Dergide bahsedilen filmi yani midnight in paris'i izledin mi bilmiyorum ama harika bir film tavsiye ediyorum şiddetle mutlaka izle:):)bu arada instagram'ı hala kullanmadım ama yine de ben de çok seviyorum:):)sevgiler kocaman:)

FidoLand dedi ki...

Nazo'cuğum seni yıllardır takip ederim ama hiç yorum yazmamıştım,içtenliğini,samimiyetini,yaptıklarını yazdıklarını çok severek izliyorum :)
Umarım herşey gönlünce olur,
Sevgiler,

www.fido-land.blogspot.com

özge bayrak dedi ki...

evet nazocum şu instagram fena hakiikaten, ama önceden takip etmiş oluyorum, mesela defterin d&r olduğunu biliyordum :) ama starbucks love a bayıldım. bu arada belirtmeliyim ki halen huzurlu uykuya merhaba diyemedim, bir n.b. hikayesi hatırlarsan bu sayende. iple çekiyorum n.b. larıma kavuşarak huzurla uyuyacacağım geceyi :) sevgiler.

FotografikHatiralar dedi ki...

Nazo'mmmm ;)

Evet ınanılmaz bağımlı yaptı beni de :)
Son 1 2 haftadır sınır koydum kendıme dısıplı olmaya calısıyorum.
Tabıı ıyı yanlarıda var senı ve senın gıbı dostane ıcten samımı arkadasları daha yakından tanımıs oluyorum sankı :) guzel bır duygu :)

Sevgıler....

Fulyanna dedi ki...

Bloğunu sürekli okuyorum pek yorum bırakamasam da ama konu sağlık olunca yazmadan edemedim.

Bu konuda bilirkişi diilim ama optik sektöründe çalışmışlığım var o nedenle biraz bilgim var.Optik mağazalar dışındaki gözlükleri sadece aksesuar olarak kullanmanızı öneririm.Aksi halde göz sağlığı için tehlikeli olduğunu biliyorum ;)