BİRAZ ALIŞVERİŞ

8.3.12

Her kadın gibi alışveriş yapmayı çok seviyorum.
Bloglardaki alışveriş yazılarını okumaya bayılıyorum.
Kendim almış gibi seviniyorum, o derece ^^
Bunlar dışında ufak tefek şeyler de aldım tabi ama son zamanlarda en sevdiklerimi yazayım dedim.
Renkli pantolonlar bu yıl çok fazla ve benim gibi kot dışında siyah-lacivert-kahverenginin dışına kolay kolay çıkmayan biri için "çok güzeller, alsam mı acaba, giyer miyim?" gibi soruları da beraberinde getiriyorlar :)
Cesaretimi topladım ve yeşille başladım. Fotoğraftakinden daha açık rengi, filtreden dolayı farklı çıkmış. Bir de bordo aldım. Bordo'yu Batik'ten çok uygun bir fiyata aldım üstelik. Genelde girip, bir şey bulamadığım bir mağazaydı. Bu kez güzellik yaptı bana.
Diğerleri ise pantolon düşünülerek alınsa da, çalışırken her zaman kullanılacak parçalar.
Şal H&M erkek reyonundan! -ama fotoğraf Tepe Home'da :p-
Hepsi şahaneydi ama en çok bunu sevdim, bakılabilir ;)
Spor ayakkabılar yeni sayılmaz artık.
2 ay falan oldu alalı ve kesinlikle "iyi ki almışım" diyorum.
Twitter'da yazmıştım; Tiger mı, NB'mı? diye.
Çoğunluk NB dedi.
Tiger'in çok fazla taklidi çıktığı için onu eledim.
Sonra yeni New Balance modellerini görünce çok sevdim ve aldım.
O kadar rahat ki, hafta sonu ayakta kalmamı onlara borçluyum.
Kıskanç kocam da neredeyse aynısını aldı ve çok sevdi.
Son olarak Yeliz'in butiğinden arkası düğmeli bluzlerden almıştım.
Bunu alalı da uzun zaman oldu.
Bir çoğunuz biliyordur belki, bilmeyenlerde bir baksın bence; Style Butik'e ;)
*
Alışveriş günlüğümüz şimdilik bu kadar, yeniden görüşmek dileğiyle :p
Mutlu hafta sonları!


12 yorum:

Magendiea M. dedi ki...

bende çok seviyorum böyle alışveriş yazılarını çok güzel şeyler almışın iyi güle güle kullan canım bordo bende istiyorum bi batige bakıyım bari:))
http://stylish-who.tumblr.com/

AtolyeKedi dedi ki...

Ay aynen bende alışveriş postlarını okumayı çok seviyorum ve kendim almış gibi seviniyorum. Hepsi çok güzeller hele pantolonun rengine bayıldım. Güle güle kullan.

elfeyp dedi ki...

NB'lere ben de hastayım..Bi ara bakayım.. Güle güle hepsi harika, özellikle pantelon ve hırka..

Demet / Demetoloji dedi ki...

Güle güle giy Nazo :) İlk fotoğrafını beğendim bu arada *-*

zeynep dedi ki...

hepsini güzel günlerde giyin nazom..pantolonuna bayıldımmm.. spor ayakkabılarımız sanırım aynı benimki siyah kırmızı, onları giydiğimde sanki havada yürüyo gibi hissediyorum kendimi..henüz dört ay oluyor alalı ama eskirse eğer yenisini satın almak için bir an tereddüt etmem..twitterde rastlasaydım al al diyenlerden biri de ben olurdum..
birde ben h&m erkek reyonuna hiç bakmıyormuşumm bunu farkettim:)

yeni hayat dedi ki...

çok güzel parçalar almışsın , nb ayakkabıların rahatlığı için hergün teşekkür alıyorum nişanlşımdan ben de buna çok benzer renklerde olanını yıldönümü hediyesi almıştım, kendime de lazım bir tane:)

ayci dedi ki...

of nazo..yarın alışverişe çıkıyorum tamam mı...oldu mu...mutlu musun :)

tugbasatelier - Tugba Tunckaya dedi ki...

harika şeyler almışsın bayıldım güle güle kullan hepsini:)))

Hey. i´m Eminchen. dedi ki...

ilk fotografdaki kombine bayildim renkler stil hersey harika :)

güle güle giy ^^

yeliz dedi ki...

Nazo'cum, güle güle kullan :)

Sevgiler
Yeliz

Benim Hayatim dedi ki...

Güle güle giy canım. İlk fotoğrafa bayıldım. Keşke hepsini tek tek nereden aldığını yazsaydın. Misal ayakkabılar :) Merak ediyorum. Bende Pazar günü çok benzerini almıştım.

Ashley ★ dedi ki...

Çok zevkli bi blog