SON ALDIKLARIM

15.4.12

Yakın zamanda aldıklarımdan en sevdiklerim köşesine hoşgeldiniz ^^
Çoğu anne gibi, benim annem de pul kadar da olsa altın altındır diyenlerden :)
Önceleri çok hoşlanmıyordum ama bu iki bileklik ile fikrimi değiştirdim.
Yüzük ve bileklik H&M ganimeti. Böyle kalın bilekliklerden ilk kez bileğime göre olanını buldum, o yüzden de kaçırmadım. Bir de H&M'de aksesuar dışında pek bir şey beğenemiyorum ben ya da bulamıyorum :/
Zara White Jasmine, yeni keşfettiğim 'at çantaya bulunsun' kokum.
Fiyat-performans açısından memnun kaldım.
Pastel 83, Rimmel 500 Peppermint, Flormar 424
En çok Rimmel'den memnun kaldım. Hem renk, hem yapı diğerlerine göre daha güzel.


7 yorum:

Swotpisces dedi ki...

güzel günlerde kullanın. Altın konusuna katılıyorum. :)

Fulyanna dedi ki...

Ben de küçüklüğümden beri altın takı tercih edenlerdenim o yaşlarda çok kadınsı, kıromsu bulunurdum:) ama yaşıma ve tarzıma uygun altın tasarımlar olmuştur hep tercihim.

MadamB Fashion dedi ki...

Güle güle kullan :)
madambfashion.blogspot.com

n@zo dedi ki...

Teşekkürler ;)

n@zo dedi ki...

Şimdi o kadar çok çeşit var ki, mutlaka herkes kendi tarzına uygun bir seyler bulur. Biraz da altin düşük olsaydı :)

n@zo dedi ki...

Teşekkür ederim ;)

MARTI dedi ki...

Ojeler harika görünüyor! :)