YAZ BİLEKLİĞİ

26.4.12

Ben oturup, sabit bir şekilde tv izleyemiyorum. Sürekli bir şeylerle oyalanmam gerekiyor ki burada keçeler devreye giriyor her zaman ama bazen de sırf kendim için bir şey yapmak mutlu ediyor.
Dün hem oyalanmak, hem de trendleri yakalamak için döktüm önüme zincirleri ve kurdelaları..
Var olan bilekliklerimi elden geçirdim, bozulanları tamir ettim, uzunları kısalttım.
Sonra da bunları yaptım. Al ipi/kurdelayı zincirin/taşın arasından geçir, bu kadar ^^ 
Olmuş ama değil mi?


16 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

olmak denemek süper süper olmuş :) yazın en sevdiğim yanı bu renkli bileklikler :)

SEVECEN dedi ki...

kesinlikle bende boş duramıyorum,gerçeten hem çokkolay hemde çok şık olmuş güle güle tak.)

Flame dedi ki...

Bende dün akşam aynı şeylerle uğraştım. Hatta Alper bana lastik misineye çok cici bir bileklik dizdi...

Eskileri tamir ettim, uzun kolyeleri kısalttım, yeni bileklikler yaptım :)

Terapi gibi oldu!
Rengarenkkkk çok güzel olmuş seninkilerde...

Öperim...

çiço dedi ki...

ne cici olmuşlar :)

İlknur AKPINAR dedi ki...

Çok güzeller :))

SMİLENA dedi ki...

bende tüm oyuncaklarımı tv önündeyken örüyorum:)) bileklikler şahane olmuş.iyi günlerde kullan canım...

tülin dedi ki...

Hem de çok güzel olmuş.

sema dedi ki...

çok güzel olmuş.bende hevesleniyorum böyle şeylere ama hep erteliyorum ama bu yaptığın ertelenecek bişi değil. :))

Zlş Krt dedi ki...

gerçekten denenebilr.kolay gibi görünüyor.
http://kelebekkizim.blogspot.com/

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

süper olmuş :)

Fatma dedi ki...

Şahane olmuşlar

GÜZİN dedi ki...

canımmm maşallah sana ya ne kadan beceriklisin seen:) bitmiş halini görmemiştim cok güzel olmus ellerine sağlıkkk..

zeys dedi ki...

sahane olmusssss
ne yazıkkı yenı kesfettım blogunu :) takıpteyım benımkıne de beklerım:) Sevgılerrr

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

herşey tadında dedi ki...

çokk şık ve şirin olmuş güle güle takk

Kelebeğin Günlüğü ... dedi ki...

bayıldım harika bir blog herşeyden öte huzurlu şimdi blogunuzu keşfettim ve kendimi bir anda burada buldum tebrikler
:)

fazi dedi ki...

blogunu yeni keşfettim çok güzel. takipçinim.bu taşları nereden temin ediyorsun acaba?