HAFTA SONU ÖZETİ

11.5.12

'Hafta sonu yaptıklarım' yazıları genelde pazartesi yazılır biliyorum da benim haftam çarşamba başladığı için ancak kendime geliyorum ^^
Geçen hafta sonu Ankara'daydım.
Ankara hafta sonları mütemadiyen gezmek, yemek-içmek üzerine kurulu.
Hayatımız düzene girdiğinde boşluğa düşeceğim korkarım ki..
Tunalı'da bir yerden ilk iki fotoğraf.
Neresi olduğunu, fotoğraf makinemdeki nispeten kaliteli fotoğraflarla yazacağım ayrıntılı olarak..
Mogan Gölü'nde sahildeymişiz havası yarattık kendimize :p
 Sonra Aylin ile tanıştım.
Hafta sonunun en güzel anıydı hiç şüphesiz.
Aşti'yi buluşma mekanı olarak belirledik, ne bileyim farklı olsun dedik demek isterdim ama öyle demedik tabi.. Mecburen 1 saat görüştük orada.
Yukarıda buluşma kanıtımız var, belki inanmazsınız diye koydum :D
Geniş zamanda buluşmayı heyecanla bekliyorum.
Her ne kadar pişme tercihi farklı olsa da mısır seven bir çiftiz.
Hem de yağmur altında yiyerek romantik bir çiftte olduk..
 Öyle böyle derken de bir hafta sonunu daha bitirdik.
*
Mesai bittiğinde yine yola düşeceğim ben.
Akşama tekrar Ankara, tekrar hafta sonu..
Güzel geçsin hepimizin ki..


11 yorum:

İlknur AKPINAR dedi ki...

imrendim doğrusu =)
Çok güzel..

cafenoHut dedi ki...

Eskiden Ankara'ya iş için o kadar çok gelir dim ki, en ufak bir boşlukta da tek bildiğim ve gittiğim yer Tunalı'ydı. O fotoğraftaki yeri bilemdim ama, ne hoşmuş...
Senin de haftasonun harika geçsin.

pinosh dedi ki...

ankar'yı hiç sevmem bilirsin :) ama koyduğun fotolar bende sempati oluşturdu ankara'ya karşı, özellikle de makaron :)

ayci'yle sonunda sen de tanıştın demek, oleeyy :) hadi bakam hepimize iyi haftasonları.

İÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

Kahve fincanında uğraşıp çizsen bu kadar olmaz.Şovalye binmiş ata...
Kimindi o?

ebygale dedi ki...

bizim mısır tercihlerimiz de sizinki gibi, yalnız haşlanmış olanı seven benim. iyi hafta sonları şimdiden:))

*ssdesignbutik dedi ki...

ne güzel bir haftasonu geçirmişsin öyle :) moganda bizim denizimiz işte :)

Doorstepping dedi ki...

ig'de bidik fotoğrafları da çok beğenmiştim ama burada kocaman kocaman görünce daha da begendim. Özellikle ilk fotografın içine girilip oturulası :)

İÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

Falla pek alakam yoktur aslında:))yalnız arkadaşlar hislerim kuvvetlidir diye öyle getirip gösterirler.

Bende özellikle koydun zannettim.:)

Zafer kazanmış,elinde bayrağıyla ilerleyen şövalyeyi ben şöyle yorumladım.Çok arzu edilen bir işin,büyük bir yorgunluk sonrasında gerçekleşeceği...

GÜZİN dedi ki...

keşke bizimde buluşmamızın kanıtı olaydııı böhü:)

Fatma dedi ki...

Harika olmuş, resimler süper, seni zayıflamış gördüm nazocum

ayci dedi ki...

çok mutluyum! suratım öyle diyor :D