TAKI, TOKA VS.

1.6.12

H&M benim için takı-toka dükkanı oldu son zamanlarda ^^
Yazlık üst beden bulamıyorum orada. En küçük bedeni dahi büyük geliyor.
Pantolon, etek vs. ihtiyacım olmadığından belki ilgimi çekmiyor.
Direkt aksesuar reyonuna ışınlanıyorum ve her gittiğimde ufak tefek bir şeyler alıyorum.
 Yukarıdaki iki kolye en yeni olanlar..
Her ikisi de kıyafet havasını değiştirenlerden ;)
Soldaki diğerine göre daha yeni. Diğerini alalı bayağı oldu ve severek kullandım.
Hatta dore rengini de almadığım için pişman olmuştum, o kadar sevdim yani *-*
Bunlarda bilezikler, tokalar ve yüzük. 
Kalın bilezikleri çok severim ama bileklerim ince olduğundan hiç kullanamam.
Bunlar tam bana göre, o yüzden kaçırmadım tabii ki de..
Bu yüzüğü de hafta sonu Bahçeli 7. caddedeki 'Takı Marketi' nden aldım.
Üniversitedeyken aboneydik kendilerine, o kadar sık gider alışveriş yapardık ki..
Hem fiyatları uygundu, hem değişik takı, toka olurdu.
Caddeyi turlarken girdim uzun zaman sonra, günlük tokalar aldım.
Tam ödeme yaparken de, kasanın yanında bu yüzüğü gördüm.
6.5 lira fiyatı da ;)
Son olarak da yine hafta sonu, pastel kokulu oje aldım.
Renkler o kadar şahane ki ve şişelerin minikliği 'al beni' diyor.
Tamamen renklerinden dolayı nane ve ananas kokuluyu seçtim.
Renk, kolay sürme, çabuk kuruma güzel ama koku çok tatmin etmedi beni.
Ananas iyiydi 1 tam gün kokusunu kaybetmedi ama nane kokusunu hiç alamadım ben.


13 yorum:

★nasli_ dedi ki...

Bayıldıııım ilk kolyeye <3

www.nzlsyn.blogspot.com

ChunLi Beauty dedi ki...

:) bende H&M nin aksesuarlarını çok seviyorum güzel günlerde kullan canım!!

Rainbow Gatherer dedi ki...

takılara benimde çok ilgim var ve kendimi durduramıyorum :)
h&m olanalrın abzıları bende de var ama kuşlu yüzüğü çok sevdim :)
banada beklerim :)

kitana dedi ki...

kolyelerini çok beğendim, çok kurtarıcı aksesuarlar almışsın, iyi günlerinde kullan.
Kuşlu yüzük de çok cici:)

Bugday Tanesi dedi ki...

Yüzük ve ojeler bitirdi beni :) Güle güle kullan...

Follow_me dedi ki...

çok güzeller. Bende bloğuma beklerim.
Görüşmek Üzere
www.bakbuharika.blogspot.com

Sevil Aslan dedi ki...

merhaba:))takılarının hepsi çok güzel ama ben ençok en üstteki üzümlü kolyeni çok beğendim..güle güle kullan hepsini..:)

bende bazen HMden alışveriş yaparım bluzlerde bende sıkıntı cekıyorum bazen s bazen xs alıyorum her bluzun kalıbı farklı oluyor o yuzden ben yınede begendıgın bısey varsa dene derım :))

kokulu ojeleride ilk kez sende görüyorum yarın bende gidip almak istiyorum :))

bu arada bloğunu çok beğendim takipçinim artık..benimde 5-6 günlük bir bloğum var bende seni bloğuma beklerim :))

guzelliknehri dedi ki...

Ay o yüzüğe bayıldım. hatta onu alıp siyah ojeyle boyamak bile istedim. =)

pınarpare dedi ki...

bende H&M e bakarken hiçbişey olmasa takı-toka bulurum diye giriyorum ve bulunuyorda sahiden :))

Trendsum dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel özellikle yüzüğe bayıldım hemen alacağım :) Güle güle kullan ;)

http://trendsum.blogspot.com/

GÜZİN dedi ki...

canım bunları instagramda görüp bayılmıştım, ama diğerleride enfes cidden, h&m takı konusunda çook başarılı, çok uzun zamandır minik kolyeler dışında takı takamama huyum vardı, h&mde gördüklerim beni benden aldı ve yeniden takılara ısındım:) kolyleler ve enfes bileklikler var, birde bikinilerde çok iyi tavsiye ederim:)

Zeynep Şeker dedi ki...

yavruagzı hıc bu kadar guzel gorunmemıstı gozume :)

Zeynep Şeker dedi ki...

yavruagzı hıc bu kadar guzel gorunmemıstı gozume :)