EVSEL/KENDİMSEL

31.12.12

Yılın son hafta sonunu biraz dışarıda, en çok da evde geçirdim.
Hızlı geçen günlerden sonra tamamen evde  geçen bir gün ilaç gibi geliyor.
Daha önce bahsettiğim posterler için çerçevelerin büyük bir çoğunluğunu aldım ikea'dan.
Klasik beyazlara gitti yine elim, içime de sindi.
O kadar çok çıktı almışım ki, o olmadı, bunlar uymadı, öbürü çok sosyal mesaj verdi diye diye sonunda kuşlara karar verdim.
Araya bir home, bir de penguen kardeşleri sıkıştırdım.
1-2 tane daha eklenebilirdi belki ama başka bir evde pinekleme gününe bıraktım ^^
Yastık kılıfları 1-2 hafta önce dahil oldu aramıza.
Bonvagon kampanyasında denk geldi, Ozyka markası.
Evmanya'da satıyor, bir sürü başka markalı yastık kılıfları da var ayrıca.
 Keep calm ... çerçevemi nereye koyacağımı bilemediğim anlardan bu fotoğrafta.
Biraz da burada dursun. Bu arada evdeki kuşlu obje sayısı almış başını gitmiş durumda *-*
Kara tahta ciddi ciddi aksesuar olmaya başladı evlerde. O kadar fazla görmeye başladım ki son zamanlarda.
Ben de azıcık ucundan tebeşirle yazma hevesimi alayım diye Özge'den bu çubukları aldım.
İlk denemeyi sabunla yapabildim, tebeşir daha yeni alındı :))
Hep eve hep eve olmaz tabii ki..
Mango indirime girdi malum, koştur koştur gittim okul çıkışı.
Aslında önceden gözüme kestirdiğim şeyler olurdu, bu kez yoktu.
Gittim bir kaç kazak denedim, aman boşver deyip bir tur daha atarken yeşil mi desem, sarı mı desem bu renge vurulup aldım ince trikoyu.
Kasaya giderken çanta ve şalı da görüp alışverişimi tamamladım.
Sonra havanın güzel olmasını fırsat bilip giydim bahar gelmeden ^^
İşte böyle..
.
Şu saatlerde bile herkeste bir telaş başlamıştır kesin. Bizim ev kalabalık olacak akşam ama ben de tuhaf bir rahatlık var.
Onlara ikram edeceğim hiçbir şey hazır değil henüz :)
Eve gider gitmez mutfağa atacağım kendimi.
Umarım herkesin günü/gecesi/yılı çok güzel geçer ♥


6 yorum:

NzlGl dedi ki...

Herşeyin gönlünce olacağı bir yıl dilerim nazocuğum, çoook sevgiler

butikrabia dedi ki...

Her şey çok şık çok zarif görünüyor.Zevklerimiz o kadar benziyor.İnşaallah ben de yakında evimden güzel köşeler paylaşacağım.Mutlu seneler...

sine'mden dedi ki...

herşey çok tatlı nazocum :) mutlu saüşılklı bir yıl dilerim. Renkli halin daha da artarak 2013ü de doldursun :) bi de kuşlarını seviyorum,bende istiyorum :))) -mandalinaagaci

özge dedi ki...

ay benim adım geçiyor,teşekkür ederim nazocum

sedauzunn dedi ki...

Eviniz çok güzel herşey çok ince bi zevkle döşenmiş,çok sevdim,ağız tadıyla oturun inşallah.

Bi de bi de çantayı çok beğendim :)

sedauzunn dedi ki...

Eviniz çok güzel herşey çok ince bi zevkle döşenmiş,çok sevdim,ağız tadıyla oturun inşallah.

Bi de bi de çantayı çok beğendim :)