HEP MUYLUYDUM BEN BU HAFTA SONU

11.3.13

 Artık açık havada oturabildiğimiz için mutlu oldum.
Çorapsız ayakkabı giyebildiğim için mutlu oldum.
.
"Open your mind before your mouth" diyen bir tshirt aldım, mutlu oldum.
Sosyal mesaj vermek mühim :p
 Siyah superga almaya gidip, vizon superga aldım; mutlu oldum.  
Adaçayı yaprağı ararken puantiye istilasına uğradım. Aldıkça mutlu oldum.
Eve gelince bir süre koyacak yer aradım ^^
İndirim var diye erken saatte Gratis'te aldım soluğu ama hemcinslerim sağolsun sabahın köründe gittiklerinden kalanlarla yetindim. Aslında o kadar vahim değil durum, istediğim tek bir ürün alamadım sadece, ee dolayısıyla yine mutlu oldum.
.
Aldıkça mutlu olduğum bir hafta sonunun sonuna geldim.
Pazar gecesi, sabah iş var, off poff diye mızmızlanmadım bile, o kadar mutluydum yani *-*
Darısı hafta içinin başına..


11 yorum:

ışıl dedi ki...

merhaba,puantiyeli takımı nerden aldınız,çok güzeller

aylin dedi ki...

benimde gözüm gönlüm açıldı senin mutluluklarınla
daim olsun :)

Deniz dedi ki...

ne mutlu bi yazı olmuş :)

hayatguzelbiyer dedi ki...

Ben de sevgililer gününde gittim gratise talan edilmiş durumdaydı.. Eli boş çıktım sayılır. Hem cinslerimiz sağolsun:)

esra dedi ki...

Tişörtünüz nereden acaba?

Fashionobsession-mieni dedi ki...

Beautiful pictures!! I love macarons and the shirt and shoes you wearing on the second picture look stunning! Great sneakers!

Hope you visit me on my blog
fashionobsession-mieni.com

Adsız dedi ki...

nazo facebooka bakabilir misin :)

Kahve Canavarı dedi ki...

O makaronlarda gözüm kaldı :)

Yeliz İnceoğlu dedi ki...

Ya ben hiç makaron yemedim şaka gibiyim merak da ediyorum alayım bi deneyim en yakın zamanda =)

zeymuran dedi ki...

ben de aldım bu puantiyelerden :)

sinem arslanbaba dedi ki...

puantiyeler nerden