KAHVALTI SEVERİZ

10.3.13

En çok da hafta sonu, baş başa, uzun uzun olanını..


8 yorum:

butikrabia dedi ki...

Ellerine sağlık.Süper bir kahvalt Sofrası olmuş.O yumurtalık ne tatlı öyle..

Lulu dedi ki...

Yani simdi bu fotolar hic iyi olmadi.haftasonlari mkyrsa gittigim hic kahvalti tapamiyorum.bu fotolari gorunce aklim celindi.eve gidip kahvalti yapacagim

Pelin SÜME SAK dedi ki...

Kahvaltı uzun uzun olmalı şöyle bol keyfi çıkartılmalı :) bende aldım bu kaplardan.. migrosta izdiham vardı,kırmızılar kapış kapış :))

afiyet bal olsun canım..

hayatguzelbiyer dedi ki...

Yine pauntiyeler:) Ba-yı-lı-yo-rum:) Bu şekilde kahvaltıda kullanmak aklmıa gelmemişti. İyi fikirmiş

Yeliz İnceoğlu dedi ki...

Çok tatlı bir kahvaltı sofrası olmuş. Tek başına iken mutlu olabilmenin bir yolu da budur :)

gülsün uyanıktürk sümengen dedi ki...

Merhaba,

KEYİF KAHVALTI KEYFİDİR!!
Bloguna bayıldım. Çok renkli ve zevkli.
Benim de bir blogum var yeni başladım sayılır. Beklerim.
http://hayatgulsunbize.blogspot.com/

gülsün uyanıktürk sümengen dedi ki...

Merhaba,

KEYİF KAHVALTI KEYFİDİR!!
Bloguna bayıldım. Çok renkli ve zevkli.
Benim de bir blogum var yeni başladım sayılır. Beklerim.
http://hayatgulsunbize.blogspot.com/

OnTheRoad dedi ki...

Senin fotoğrafların, görsellerin içimi açıyor benim :)
Çok mutlu oluyorum