THE BALM

15.3.13

The Balm maceram allık ve dudak parlatıcısı ile başladı. Ambalajlarının güzelliği vesile oldu buna da.. Bir de meşhur %40-50 Gratis indirimi tabii ki..
 Sonra bir allık ve parlatıcıdan ne bekliyorsam yeterince tatmin oldum ve diğer ürünler için indirim kollamaya başladım.
Beklenen indirim 8 Mart günü geldi, sözde erken saatte gittim mağazaya (öğlen 12 gibi)
Zara indirimlerine rakip olacak bir kadın topluluğu (muhtemelen aynı kadınlar bunlar :p) çoktan tüketmişti ürünleri. Öyle ki bazılarının testerları bile alınmıştı.
Farklı mağazalara giderek istediklerimi toparladım. Şimdi tek ürün kaldı sahip olamadığım, o da meşhur hotmama allık. Artık onu da indirimsiz almak farz oldu.
Time Balm kapatıcıdan çok memnun kaldım. Balm shelter renkli nemlendirici bana göre yeterli, cildim yağlı olduğu için parlama olmasın diye sexy mama pudra da kullandım ama bunun faydası var mı çok anlamadım. Kapatıcı fırçası hem çok ucuz, hem sevimli..
Parlatıcıdan zaten memnundum, farklı bir renk aldım.
.
Bunlara ek maskara ve bazen kalem ile al sana günlük makyaj ^^
 


3 yorum:

Damla dedi ki...

The Balm sevdası bulaşmayangillerdenim , henüz! Bu kadar memnuniyet karşısında İlk fırsatta inceleyeceğim çok meraktayım :)
Bu arada hepsi aynı kadın demişsin ya sabah sabah çok güldüm :)))
Sevgiler

Adsız dedi ki...

kozmetikle aram pek yok ama ben daha çok fotoğraflarına bayılıyorum.
hangi bokeh proğramı bu acaba?

Derya Kuzusu dedi ki...

Bende bu markayı şu aralar pek seviyorum diğer ürünleriyle ilgili bu paylaşım gerçekten benim için faydalı oldu Nazo teşekkürler :)