MODAGRAM ALIŞVERİŞİ

19.11.13

Online alışverişin her türlüsünü yaptığımı eskiden beri blogumu takip edenler bilir. Çok büyük memnuniyetsizlikler yaşamadım. Hatta bir çok alışverişimde mağazada görüp beğensem de özellikle online alıyorum ki, ilk deneyen, açılmamış pakete sahip olan ben olayım. 
Bu furya alıp başını gitmişken her geçen gün alışveriş sitelerine de yenileri ekleniyor haliyle. Arayıp da ulaşamadığımız ürün yok gibi bir şey artık.
trendyol.com' un online alışveriş sitesi olan modagram.com' da farklı markaların dışında modagram ürünleri de var ve sürekli yenileniyor. Ayrıca fiyatları çok makul. İade garantisi, kargonun gerçekten çok çabuk ulaşıyor olması diğer önemli tercih sebepleri bana göre..
İki ürün seçmem istendiğinde ilk hakkımı bordo topukludan yana kullandım. Çok nadir topuklu giysem de kayıtsız kalamayacağım kadar güzel olduğunu düşündüm. 
Diğer seçimim ise rengini çok beğendiğim kolye oldu. 
Her ikisini de evde sevdim, gidip gelip baktım ama henüz kullanmadım ;)


6 yorum:

Atolyekedi dedi ki...

Ayakkabı süper,güle güle kullanın.

Meltemin Günlüğü dedi ki...

merhaba, gerçekten çok hoşmuş ayakkabılarınız, güzel günlerde kullanmanız dileğiyle :))

Meltemin Günlüğü dedi ki...

merhaba, gerçekten çok hoşmuş ayakkabılarınız, güzel günlerde kullanmanız dileğiyle :)

Seçil Duran dedi ki...

Bu ayakkabılar cok hoş :) ben de.aldım ama ayağımı acıtıyor :(

j.d. dedi ki...

İkisi de çok güzel özellikle kolyene bayıldım ♥

Damla dedi ki...

Kim ne derse desin ben de online alışverişden yana olanlardanım.
Ayakkabıya bayıldım , güzel günlerde kullan :)