KAHVE GÜNLÜKLERİ | NO.3

17.5.15

Cafe Wiener's {Münih Havaalanı} 
Romanya'ya Münih aktarmalı gittiğimizi yazmıştım. O gün yaklaşık 7 saat havaalanında beklediğimiz için güzel kahveler içmek şarttı. Cafe Wiener's sanırım Almanya'nın değişik yerlerinde de var. Sunumları çok tatlıydı.
Burası da yine Münih Havaalanı'nda tasla kahve servisi yapan Pano. 
Devasa fincanda latte iç iç bitmedi.
Kraz Ankara'da şu an favori kahve dükkanım. Mekan orası olmasa da kahve ta kendisi!
Cafe Wiener's dönüşte de ziyaret edildi tabi ki...
İnternet, kahve, uzun uzun oturma, lezzetli sandviç vs. 
Evimiz gibiydi! ;)
Cafe J'odere, Ankara'da, Avusturya markası Julius Meinl kahvelerini içebileceğimiz tek yer, en azından ben öyle biliyorum. Cinnah'da çok küçük, sevimli bir kahve dükkanı.  
{Cinnah Cad. 11A, Ankara}


3 yorum:

Büşra Erdoğan dedi ki...

Merhaba güzel bir yazı olmuş :) Bu arada bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım.Bana da beklerim :)

http://ataleofbeauty.blogspot.com.tr/

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Kahvenin hem tadı hem de göze hitap etmesi son zamanlarda çok önemli hale geldi.Paylaşımlar için teşekkürler :)

tutku kurt dedi ki...

Cafe J'adore'dan ben pek haz etmedim. Her ne kadar bana Avrupa'da bir dükkanda kahve içiyormuşum hissi uyandırsa da, dükkanın içinin dekorasyonunu ve menünün çeşitsizliği beni hayal kırıklığına uğrattı. Nası devam ediyorlar yollarına anlamış değilim mesela.

P.S. yeniden yazılara dönmek çok keyifli :)