KRAZ CAFE | ANKARA

3.5.15

Geçenlerde sosyal medya hesaplarının takibe almasıyla merak ettiğim Kraz Cafe'yi bugün keşfe çıktık. Çünkü "Ankara buram buram kahve kokacak" gibi sıkı bir iddiaları olduğunu okumuştum ve bugün ikna oldum diyebilirim. 
Öncelikle konum bilgilerini paylaşayım. Çayyolu'nda eskiden Dora Park olarak bildiğimiz şu anki ismiyle Hilmi Barlas Yaşam Merkezi'nde, Elizinn'in arka tarafında. Bu arada ne zamandır gitmiyorduk o tarafa, bayağı hareketlenmiş, güzel olmuş.
Dışarıdan küçük gibi görünen ama içi oldukça geniş, çok tatlı dizayn edilmiş, ferah bir kahve dükkanı.
Kahvelerin lezzeti kadar mekan da önemli öyle değil mi? O yüzden sipariş vermeden bayağı bir göz gezdirdim ben etrafa ve içim ısınınca daha iştahlı bir şekilde ne içeceğime karar verdim.
Petra kahveleri ile hazırlanmış tüm kahve menüsü. Chemex denedim. Şöyle tanımlamışlar chemex'i; "Yüksek kaliteli, ısıya dayanıklı camdan imal edilmiş, kum saati şeklinde tasarlanmış, zarif görünümlü filtre kahve demleyicidir." Ne zamandır görüyordum, sonunda denemiş oldum. Filtre kahve bildiklerimizin aksine yumuşak içimliydi, sanırım aromalı olduğu için ve çok güzel kokuyordu. Bir de olmazsa olmaz latte içtim, o da güzeldi.
Resmi açılışları 20 Mayıs'taymış. O zamana kadar da müşteri kabul ediyorlar ve çok misafirperver ve güleryüzlüler... Hem rahatça fotoğraf çektim, hem biraz sohbet ettik. 
Yukarıda bir katları daha var, orada da resim sergisi vardı. 
Böyle bir sürü detayın olduğu bir yer işte Kraz Cafe. Ben Ankara'ya yeni bir soluk getireceğini düşünüyorum. Gidip gördüğünüzde bana hak vereceğinize inanıyorum ^^
Ayrıca küçük denemeyecek bahçeleri ve muhteşem kokulu yasemin çiçekleri var. Çıktığımızda hafif rüzgar vardı ve çok çok güzel kokuyordu çiçekler. O yüzden biraz da dışarıda oturduk. 

Hilmi Barlas Yaşam Merkezi, 9G 2 
Çayyolu, Çankaya / Ankara
 Tel: (0312) 240 3646

Salı-Cuma 08:00-20:00 
Cumartesi-Pazar 10:00-21:00
Pazartesi kapalı


0 yorum: