KAHVE GÜNLÜKLERİ | NO.4

6.6.15

Cozinha Kafes Fırın'ın Bilkent Station'daki yeni şubesi. Konsept olarak çok farklı değil bence. Kendileri için "Güney Amerika lezzetlerinden Türk damak tadına uygun olan seçkin ürünlerin derlenip harmanlandığı renkli bir mekan." demişler.
Kahve içiyoruz sık sık ama bir sefer de kahvaltı yaptık. Fiyat uygundu ve gayet güzeldi.
Sokak kahvecisi, İzmir menşeili bir kahve dükkanı. Yaklaşık 1 ay oldu açılalı. Rahat, huzurlu bir mekan olmuş. Ayağımı uzattım, kitabımı okudum. İçeriden hafif hafif müzik sesi geliyordu. Sevdim yani! Ayrıca fiyatlar da uygun. Sadece ara sokakta kalıyor, umarım bu gelmek isteyenleri durdurmaz!
Adres: Süleyman Hacı Abdullahoğlu Cad. 1412. Sok. No:10/A Balgat/Ankara
Her zaman kaliteli kahve içmiyoruz ama bazı kahvelerde atmosferden dolayı lezzetli geliyor. 
CerModern'de olduğumuz hafta sonu minderlerde miskinlik yapmıştık ^^
Eagles Coffee Ankara'nın yenilerinden. Çayyolu, Hilmi Barlas Yaşam Merkezi'nde. Ayrıca bir yazı yazacaktım aslında ama bunun için bir kez daha gitmem gerekiyor.
Tasarım, çay, kahve, tatlı sunumları oldukça başarılı diyebilirim şimdilik.


1 yorum:

Elif Ozgecan Celik dedi ki...

Ankara'dan kahveciler gormek ne guzel, gelip kendim bir bir gezemiyorum ama aile ziyaretine geldikce en azindan nerelere gidecegimi bileyim! :)
Ozge

www.sevgilibeyazkagit.com