GÜZEL CUMA

30.10.09

"Günlerdir yok kek yapacaktım, yok kurabiye yapacaktım. Bugün geç oldu, yarın yaparım.. En iyisi hafta sonu yapayım" şeklinde erteleyip durdum kahve-çay yanı keyfimi..
{Görsel: we♥it}
Bugün nihayet emin adımlarla mutfağa doğru ilerledim ve uyguladım şu nefis tarifi. Hazırlık-pişirme ve etrafı toplama 1 saat sürdü. Şimdi ev mis gibi kokuyor. Bunca zaman niye üşendim bilmiyorum :) Zaten hep böyle oluyor, bir şeyler için üşeniyorum, gözümde büyütüyorum, sonra yapmaya başlayınca öyle az zamanımı alıyor ki.. Sinir oluyorum kendime :)

Fotoğraf makinemin bozulduğundan bahsetmiştim bir ara, servise 3 hafta önce gönderebildik ve bugün tamir olduğunu haber verdiler. Tahmin ettiğim gibi lensi bozulmuş ve Tr.de henüz üretilmeyen bir model olduğundan lens yurtdışından gelmiş. Biraz tuzlu oldu ama aynı özelliklere sahip bir makine olmadığı için, daha düşük özellikler bile tamir parasından kat kat yüksek olduğu için yaptırdık. Öncelikli ihtiyaçlarımızı halledene kadar, makineme gözüm gibi bakacağım artık. Sonrasında Nicon alma hayalim var :))

Burada bir sineme bile yok biliyorsunuz. Birkaç defa yakındım galiba bu konuda :) Ürgüp'te varmış. Her zaman vizyon filmler oynamıyor gerçi, zaten sadece bir salon varmış ama Nefes Vatan Sağolsun gösterimde bu hafta. Fırsatı kaçırmayıp, yarın gideceğiz. Merak ediyorum filmi..

İşte böyle..
Hafta sonu herkes için çok güzel olsun. Bol bol eğlenin, dinlenin..
By-kush ve ben sevgiler gönderiyoruz sizlere :))


23 yorum:

Haydins dedi ki...

Afiyet olsun Nazocum, bende 2 önce elmalı kek yapayım diye giriştim ama hevesim yarım kaldı bir elmayı soydum dolaba baktım diğer malzemeler için yok :)) Bir elmayla da olmayacağına göre çıkıp almadımda evren bana sinyal gönderiyor bence yapma ve yeme Haydins dedim :))
Yarın misafirleri geliyor ama bol bol yapacağım mecbur ..

Haydins dedi ki...

Aa bu arada Nazoyla'nın yanında çıkan kelebeğe bayıldım..

tuku dedi ki...

Üniversiteyi kazandıgımda kırşehire gitmiştim yazılmak için.

Parayı dekontları yatırdım sonra çarşı dedikleri yere baktım sinema yok, collezion ve bikaç küçük magazadan oluşan biryerdi
okul güzeldi ama dedimki ben burda yapamam :S

Ankara'ya ilk bileti alıp döndüm. Ve hala dekontlarını saklıyorum, çok pişman mıyım az pişman mıyım bilmem ama gerçekten yapamazdım orada.
Yaşadığı yeri sevmek yanındaki güzel insanlarla daha güzel oluyor eşin en büyük destekcin olmalı yoksa geçmez zaman tahmın edebiliyorum.

nazo dedi ki...

* Haydins elmalı kurabiye yapmak istedim aslında bende. Çünkü bir sürü elma var evde ama bu daha kolay geldi. Üşenmemek lazım ve tabii ki çok yememek :)
Kolay gelsin sana, ev görmeye mi geliyor misafirler? :)
Kelebek sevgisi işte. Kopyala koy sen de ;) Öptümm..

* Tukucum, çok haklısın. Ben ona, o bana desteğiz ve burada bile sevecek birşeyler buluyoruz işte. Umarım kısa sürer bu durum bizim içinde. Bu arada Kırşehir'de emin ol aynıdır. Bu taraflar hiç gelişmeyecek korkarım ki :)

Abuk Kraker dedi ki...

Ellerine sağlık Nazo'cum.Afiyet olsun.

Flame dedi ki...

Nazocummmmmm afiyet olsun canım bana yasak artık böyle şeyler :(

Şimdilik ama :p

yass dedi ki...

ben bilerek yapmıyorum artık nazocum. bılıyorsun durumları:)

bu arada keçeler cok guzel olmus pasaja baktım. ellerıne saglık

nazo dedi ki...

* Abuk Kraker, teşekkürler canım..

* Alevcim, bazen, azıcık :)) Hep değil zaten ;)

* Yass, ben de azalttım malum sebeplerden ama vazgeçmem :))
Teşekkür ederim canım, beğenmene sevindim..

ayci dedi ki...

kek kurabiye bilmem amaaaa headerin cok güzel olmus ;)

nazo dedi ki...

- Sağol Aycicim, bayram postu girmedim ama Headerım bu hafta böyle.. Nasıl güzel değil mi Atamız?

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

İlçede var ama ilinde sinema yok ha! İlginç :)

gunduz68 dedi ki...

kek konusunda bende senin gibiyim havuçlu cevizli kek fikri uzun zamandır kafamda ama daha kısmet olmadı.Nefes enfes bir filmdi kaçırma bencede..Sineması olmayan bir yerde yaşadığım için bana çok garip gelmiyor...:(

a. gizem dedi ki...

eline sağlık nazocum evlendikten sonra benim de en büyük korkum yemek vs yapmak :) herşeyi deniz yapsın ben sadece temizlik yapayim diyorum bazen :)

nazo dedi ki...

* Malesef öyle Recep. İlçeler turistik olduğu için daha güzel. İl hiç nasibini almamış :(

* Gündüzcüm 1 saat bile sürmez kek. Çırp, pişirsin fırın :) Nefes'i merak ediyorum bende. Sinema ne lüks yaşadığımız yerlerde desene ;)

* Gizemcim, ben bile yapıyorsam, ooo halledersin sen :) Hiç zor değil, emin ol!

ceydabural dedi ki...

ellerinize sağlık
mandallarla asılmış kalp'li fotoğrafı siz mi çektiniz çok güzel
minik baykuş çok güzel olmuş tebrikler...

nazo dedi ki...

* Fotoğraf Penceresinden, kalpli olan bana ait değil. Altındaki linkten aldım. Teşekkürler..

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Eline sağlık Nazocum! Nefes'i çok merak ediyorum ama izleyemem diye düşünüyorum. Dayanamam gibi geliyor ama çok güzelmiş. Mutlu haftasonları! Öptüm:))

Kelime Yığıcısı dedi ki...

Merhabalar Nazocum...yeni izleyicinim...Siten çok güzel olmuş ellerine sağlık...Gerçekten çok samimi ve sıcak bi yuva paylaşımı...Ellerine sağlık ve teşekkürler...bir de afiyet olsun...:)

nazo dedi ki...

* Kirpikteki Gözyaşı, öyleymiş canım, ben de izleyemem diye düşündüm önce ama istiyorum, onların yaşadıklarına şahit olmak için.. Öpüyorumm..

* Palyözi merhaba,
Esas ben teşekkür ediyorum. Böyle düşünmen mutlu etti beni.. Kocaman sevgiler..

Stil Direktoru dedi ki...

Ah o vakit sorunu fena ya Nazom.
Afiyet şeker olsun, Nefes süperdi anıra anıra ağladım :...(
Kardeşi, kardeşe öldürten bu düzene yazıklar olsun :(
Bol satışlar, güzel pazarlar canım.

Ess dedi ki...

günaydn cnm.
kargo geldi miii?
bu arada fotoğraf makinene kavuşma hayallerin ertelendiği için de çok üzgünüm ;( ama çok ıslanmıştı. mecburen geri dönmüşyarı yoldan. haberlerde de görmüşsündür belki. istanbulu yine sel aldı... ;(

nazo dedi ki...

* Stil Direktörü, gidemedim canım :( Aksilik oldu, bu hafta gideceğiz umarım.. Ben de dayanamam kesin..
Sağol canım..

* Esracımm, yazdım mail sana. Kargoyu aldık. Çok teşekkür ediyorummm..
Hiç sorun değil, keşke en baştab çıkmasaydı yola. Acelesi olan birşey değil. Öptüm canım..

muzooo dedi ki...

canım ellerine sağlık güzel görünüyor zencefil alınca bende mutlaka deneyeceğim ve bende elmalı kurabiye tarifi var istersen çok ta güzel oluyor.....bu arada nefes mükemmel bir film çok ağladım bazı sahneleri çok geçekçiydi mutlaka izle kaçırma