KAPADOKYA

2.10.09

Geçen hafta sonu arkadaşlarımız buradaydı. Evimizin ilk yatılı misafiri oldular. Onların sayesinde biz de gezdik Kapadokya'yı :)
Yıllar önce üniversiteyi kazandığım yaz, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'nün düzenlediği kampa katılmıştım. İlk o zaman gördüm buraları. Öyle kapsamlı bir geziydi ki; 10 gün boyunca her yeri gezdik, her bacaya girdik, yedik, içtik, eğlendik ve çok çok cüzi bir para verdik. Hala daha varsa bu kamp gönderin çocuklarınızı :)
Sonra üniversite 3. sınıfta eşimle okulun düzenlediği geziye katıldık. O zaman da çok gezmiştik ve şimdi burada yaşıyoruz :) Bilseydik Karadeniz'i aradan çıkarırdık o zamanlar :)
Neyse yine gezdik hafta sonu ve ben yine  çok beğendim. Değişik bir havası var Kapadokya'nın. Mistik, otantik.. Biraz da şehir merkezi nasibini alsaydı hiç fena olmazdı ya bu başlı başına bir yazı konusu olur :p
Hem gezmek, hem de arkadaşlarla birlikte olmak çok iyi oldu. İnsan böyle sevdiği, anlaştığı, eğlendiği, aynı dilden konuştuğu, eskiden birçok şey paylaştığı birilerini hep yanında istiyor. Keşke uzak olmasalar ama bu kadarına da şükür diyoruz. İyi ki geldiniz Ş. & E. ! Baharda İstanbul'da görüşmek üzere ;)
Fotoğrafları ayıklamaya o kadar çok üşendim ki; şimdilik bunları koydum. Nasılsa bundan sonra daha çok peri bacası fotoğrafı ve yazısı görür bu blog :)
Ve de herkes mutlu bir hafta sonu geçirir umarım.
Biz Ankara'ya gidiyoruz sabah :)


13 yorum:

a_y_s_e dedi ki...

ya ben 3 sene once ankaradan 1 gunlugune gitmistim. cok hosuma gitmisti, bir o kadar da tadi damagimda kalmisti.

belki siz de oralardayken bir geliriz... :)))

NzlGl dedi ki...

Sevgili nazo

işte yine seninle beraber yeni yerler görüp, yeni şeyler keşfetmeye başladık:))))
Mutlu olduğuna sevindim canım

Birileri anlatsın dedi ki...

Kapadokya'ya ben hiç gitmedim.
Böyle fotoğraflayıp anlatılıyor ya, bizim gibi gitmeyenler için belgesel tadında oluyor. Emeklerine sağlık...

Flame dedi ki...

Görelim, görelimmm :p
İyi eğlenceler size Başkent'te..

Unknown dedi ki...

ne demek karadenizi aradan çıkarsaydık ....

el*ff dedi ki...

Nazo tam da bugün geçen yıl bu zamanlar oralarda olduğumuzu konuştuk eşimle ve içim gitti özledim ben Kapadokya yı :))
Keyfini çıkar ...

Stil Direktoru dedi ki...

Nasıl özledim oraları, Ömi ikna olursa bu sene kısmetse bizde gideceğiz canım, sevgiler.

nazo dedi ki...

* Ayşecim ne kadar güzel olur canım.. İnşallah hayalde kalmaz da gelirsiniz..

* Nazlı ablacığım, başladık valla :)) Fotoğraf makinem mefta olmasaydı daha çok yazardım ya şimdilik rahatsınız :p Arkadaşların makinesine bile el koydum 3 günde..

* Birileri anlatsın, öyleyse takipte kal.. Sevgiler..

* Alevcimm ne güzeldi Başkent; ama çabucak bitiverdi 2 gün..

nazo dedi ki...

* Elzemhobby, bilseydik Kapadokya'da yaşayacağımızı Karadeniz'e giderdik, orayı görürdük demek !! Gayet açıktı aslında ama neyse..

* Elifcim madem öyle gelin ve yeniden görün.. Bu kez bizimle ama !!

* Stil Direktörü sizi de bekleriz buralardayken..

pelince dedi ki...

Bende bayram için çok istiyorum ama bakalım ,gelemezsek senin fotoğraflarla idare edicez mecburen.. hepsi çok güzel..

Ess dedi ki...

tekrar tekrar teşekkür ederim güzel misafirperverliğinz için.
çok çok keyifliydi. hiç dönesim gelmedi valla ;)
baharda görüşmek üzere. baharda deyip duruyoruz da baharda izinde olmıycaksınz ki ama. öyle günü birlik olmasın bu defa. rahat rahat gezeriz, otururuz.
adalarda, modalarda güzel güzel fotoğraflar çekersin ;) bu arada bizim makine de o kadar fena diğilmiş canm ;) sizinki kadar olmasa da idare eder ;)
kib

nazo dedi ki...

* Pelince umarım gelirsiniz fırsat olur da.. Fotoğrafları da kendin çekersin ;)

nazo dedi ki...

* Esracığım,
Sizin gibi misafir herkese valla :) Yine gelin, ne güzel oldu hepimiz için, özledik şimdiden.. Baharda bir fırsat olur, geliriz.. Olmadı yaza ;)) Öpüyorum çok, Şaban'a da selam söyle..
Bu arada fotoğrafların üzerinde oynadım biraz :) Bzimkinin akibeti nasıl olacak bakalım, inşallah tamir olur. Olmazsa da sizinkiyle idare ederim ben :))