7 YIL BİTTİ :)

26.11.07

Birlikte büyüdüğümüz, güçlendiğimiz 7 yıl.. Güldüğümüz, ağladığımız, eğlendiğimiz hep sevgi dolu 7 yıl.. Takılıp düştüğümüz taşları birer birer yok ettğimiz, bir sonraki güne güvenle, umutla baktığımız 7 yıl iyi ki seninle geçti canım. Zorlu günler geçiriyoruz. Aynı güne uyanmayıp, aynı havayı solumuyoruz tam 97 gündür. Ve böyle geçecek daha çok gün var önümüzde. Çok özlüyorum seni, keşke yanımda olsaydı dediğim zamanlar öyle çok oluyor ki.. Ama geçecek ve biz her zamankinden daha mutlu olacağız.
Seni çok seviyorum sevgilim, el ele nice 7 yıllara sağlıkla, huzurla, aşkla...


7 yorum:

Adsız dedi ki...

İyiki doğduk bitanem ve iyiki benim canım aşkımsın. 7 güzel yılı geride bıraktık. Birlikte büyüdük, birlikte güldük, eğlendik, ağladık ve her zaman birlikte göğüs gerdik bütün zorluklara. Her ne kadar şimdi ayrı olsak da her an aklımda ve kalbimdesin. İnşallah daha nice güzel yıllar geçireceğiz.

Kalplerimiz birlikte attıkça hayat yaşamaya değer.

Seni çok seviyorum canım. 22 gün sonra kavuşmak dileğiyle...

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
nazo dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
nazo dedi ki...

canım aşkım güzel yorumun için teşekkür ederim. 21 gün kaldı boynuna atlamama :)) öptüm çok..

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
nazo dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

ben sizi görmeyene kadar sevgilimi çok seviyorum diyordum ama kıskandım doğrusu:) Allah her daim mutlu etsin sizi inşallah tüm güzellikler sizinle olsun...