Gelinliğimi seçtik !!

1.6.08

Dün gelinlik için Ankaradaydık sevgili eşimle :) Eşim demek garip geliyor ama eşim işte. Cuma günü pasaport için emniyetteydik. Memur "kim için pasaport" dedi. Ahmet'te "eşim için" dedi ve bir acayip hissettim kendimi. Biz artık birbirimizin eşiyiz :) Neyse konuyu dağıtmayalım. Dün erken saatte Ankaramızdaydık. Tam 5 ay sonra mutlu olduğumuz yerde, birlikte ilk ve son kez yapacağımız alışveriş için bir aradaydık. Güzel ve neşeli bir kahvaltının ardından gelinlikçileri dolaştık. Aslında pek de dolaştık sayılamaz. Vitrinlere bakıp, burun kıvırdım ben bir süre. Çünkü modeller çok abartılıydı ve ben abartılı bir model en başından beri istemiyordum. Sonra beğenebileceğim bir modeli denemeye karar verdim. Zor da olsa seçtim birini ve giydim. Daha doğrusu görevli giydirdi. Gelinlik giymek ne zor birşeymiş. Hep gelinlik giyince insan kendini çok farklı hissediyor derlerdi. Gerçekten de bunu yaşadım. Aman aman beğendiğim bir model olmamasına rağmen iyi hissettim kendimi. Tek bir gelinlik bile neyi nasıl istediğim konusunda fikir verdi bana. Sonra geçenlerde düğününden bahsettiğim arkadaşımla buluştuk ve o bizi onun gelinliğinin dikildiği modaevine götürdü. Ben beğendiğim modellerin çıktısını almıştım. Onlardan seçim yaptık. Ne, niçin olmaz ya da olur şeklinde. Sonra da Pronovias'ın 2007 modelinden birini istediğim şekilde değiştirmeye karar verdik. Model straplezdi. Benim ki inceden kalına askılı ve biraz daha fazla işlemeli olacak. Renkte kırık beyaz tercih ettim. Şehir dışından geldiğimiz için kağıt üzerindeki provayıda yaptı terzi. Esas olan ilk prova 28 Haziran'da olacak ve 19 Temmuz'da da gelinliğimi teslim alacağım. Umarım dünkü memnuniyetim teslim aldığım gün de devam eder. Şuan için içime sindi. Ayrıca dün ayakkabımı da aldık. İşlerimiz olabilecek en hızlı haliyle devam ediyor ve bu beni gerçekten mutlu ediyor. Nazar değmez umarım da sonuna kadar böyle gider. Ben böyle anlarda her an bişey olacak ve herşey bozulacakmış gibi hissederim hep. Neyse karamsarlığın lüzumu yok. İyi düşüneyim, iyi olsun :)
Bugün de sürekli uyuyorum. 1 haftadır yoğun bir şekilde fiziken ve bedenen yorulunca acısını çıkardım. Yarın pasaportumu alacağım ve en kısa zamanda da vize için başvuracağız. 2 ay sonra da düğün var :) Yine geri sayıma başlayacağım. Beni tanıyan herkes bir şeyler için geri sayarken hatırlayacak eminim. Evett düğünüme 62 gün var :))


30 yorum:

Adsız dedi ki...

arkadaşım hayırlı olsun gelinliğin.benimde 19 ağustosta düğünüm olacak.ben üniv ve y.lisansı afyonda yaptım:)k.maraşta felsefe grubu öğretmeniyim.ankarada yaşayacağım.oullar kapanır kapanaz ankaraya gelip gelnlik diktireceğim ama nereye diktireceğimi bilmiyorum.terzi çok önemli sende biliyosundur.sen nereye diktiriyosun banabilgi veriri misin lütfen saol şimdidden

nazo dedi ki...

Hacer merhaba, senin de düğünün hayırlı olsun şimdiden. Mail adresini gönderirsen ayrıntılı bilgi verebilirim. Buradan vermek istemezsen nazoyla@gmail.com dan ulaşabilirsin bana. Kolaylıklar diliyorum..

yass dedi ki...

nazocummm, ne guzel halletmıssın. wallahı heycanın burdan hıssedılıyor:)

yahuu ınsan su en sona kalan arkadasını dusunur surdan ayakkabı aldım soyle fıyatta falan der dı mı:P hanı resım:P modelını de cok merak ettımm

nazo dedi ki...

:)) Hissediliyor di mi Yass. Valla çok merak ediyorum nasıl bişey olacak gelinlik. Ayakkabıda rahatlık önemli olduğu için model konusunda falan çok özenli davranmadım açıkcası. Gayet bilindik, önü açık, fiyonklu bir model ama çok rahat. bugün tüm gün giydim, test ettim. Rahat rahat yürüdüm. Soysal pasajından tuana diye bi yerden aldım. Alt kattaydı sanırım. 120 ytl dedi ama 85 ytl.ye aldık peşin. 15 dk. içinde ayakkabıyı almıştık, o derece aceleciydim :D Aslında fiyonksuz bir modeli vardı ama ben ilk bunu beğendim. Belli olmaz belki bi daha gittiğimde değiştiririm. Delidir ne yapsa yeridir :) Bi de gelinlik için çamaşır alınıyor Yass. Gelinliğin düzgün durmasını sağlıyor. Gerçi sen bilirsin ve belki de almışsındır. Giyiyosun ve put gibi duruyosun. Eğilmen mümkün değil. O gün damatlar çalışacak. Valla ben yere bişeyler atmayı düşünüyorum sürekli :))

nergisce dedi ki...

merhaba nazocum, öncelikle hayirli olsun evlenmissin ve cok güzel hazirliklar icindesin, umarim hersey diledigin gibi olur:) kucak dolusu sevgiler

Hayatın Ressamı dedi ki...

ahhh nazocuk geri sayım başladı demekki yine.
olumsuz düşünme hep çekim yasasını düşün iyi şeyler hisset iyi şeyleri kendine çek.
güzel gelinimizi kaptı oğlan kaçırıyor baksana vizeye kalmış iş :)))))

nazo dedi ki...

Nergis neredesin? Uzun zaman oldu yine. Teşekkür ederim canım, darısı başına :)

Sihirli ellerim yine başladım saymaya :) ama bu sayımı diğerine tercih ederim. Olumlu düşünme konusunda haklısın. Ben de kızıyorum kendime. Valla kaçırıyor, inşallah sonuna kadar başarılı olur :)

İz dedi ki...

nazocum çook beğendim cicilerini..çok zarif.. işlerin ne güzel halloluo çok seviniyorum ya.. öpüyorum cnm çok:)

Hayatın Ressamı dedi ki...

çok şık kuzucuk papişlerin.
ben batılıyorum bu modele.
çok ara bir model. normaldede giyersin beyez eteklerin ve pantalonlarınla...kot ve beyaz gömlekle bile giyilebilir..

Sinem dedi ki...

Nazo cum gelinlik ve ayakkabı hayırlı olsun canım. Pronovias almakla çok doğru bir seçim yapmışsın inan bana. Teslim aldığında da gayet mutlu olacaksın buna emin ol. Ayakkabıların da çok şirin ve rahat görünüyorlar. Mutlulukla giy ikisini de...

mermaid dedi ki...

sayılı günler hep çabuk geçiyor değil mi?
Geçsin isteyince işte, saymaya başlamak en güzeli:)

Dilerim, işleriniz hep böyle su gibi akar gider...

Sevgiler

Haydins dedi ki...

Nazo cok begendim ayakkabilari cok ciciler..Nazarlar degmesin insallah.Tuu tu masallah..

assortiek dedi ki...

:)tatlı heyecanlar bunlar,ne mutlu size ki ortada büyük bi sewgi war maşaallah(darısı başıma:)
Düğün hediyen için adres istiorm nazocum,mailime atarsan sewinirim:)

Flame dedi ki...

Yawwww, ben bu yazıya yorum yazdım ama yine blogger'ın gazabına uğramış.

Ayakkabılar çokk şeker,gelinlik için ideal bence değiştirme. Gelinlik seçiminde hayalindeki modeli çizen birini bbulduysan hiç korkma, pişman olmazsın. İnşallah yani :) Kolay gelsin sana, öpüyorummm...

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Nazocum
Hayırlı olsun nikahınız.Düğün için de kolay gelsin.Ayakkabılar fena halde şık.Çok isabetli bir seçim.Her daim giyebilirsin güzeller güzelim.
Benimkileri şimdi giysem"gelinlik ayakkbıların dimi?"diyolarda böhüüüü :D

Gözde dedi ki...

Canım hayırlı olsun :) Ankaraya geldiğinde bir şeye ihtiyacın olursa mutlaka ara kuzum, biliyorum pek zamanın olmuo ama olursa da görüşelim :)

nazo dedi ki...

** Pınarcım teşekkür ederim canım. Umarım böyle devam eder.

** Sihirliellerim beğendiğine sevindim. Kotla denemiştim o gün. Fena durmadı, giyilebilir yani ;)

** Sinemcim, Pronovias almadım. Sadece onun modelini diktiriyorum. Memnun kalırım umarım.

** Mermaid ne güzel demişsin. Su gibi akıp gider umarım, günler de işlerde ;)

nazo dedi ki...

** Haydins, teşekkür ederim. Seviniyorum beğenilince :) Aman nazar değmesin :)

** Amanınnn :)) sen de mi Assortiek. Valla utanıyorum artık ama seve seve gönderirim tabii :)

** Alev Alev bazen deliriyor blogger yorum.Neyse değiştirmeyeceğim zaten. Herkes beğendi :) Umarım gelinlikte istediğim gibi olur. Yarın postan yola çıkıyor. Öpüyorummm..

nazo dedi ki...

** Biyooo teşekkür ederim. Sen de beğendiysen olay kapanmıştır. Düğün olsa da hevesimi alsam bende :) Öpüyorum..

** Gözde gerçekten çok isterim ama bu ara cidden çok yoğun. Provaya geleceğim ama fırsatım olur mu hiç bilmiyorum. Aradığımda yardım edeceğini çok iyi biliyorum, çok teşekkür ederimm canımmmm benim..

Flame dedi ki...

Nazooo, çıktı mı benim posta yola :))

Bir ses ver yaaa merak ettim, nasılsın, neler yapıyorsun ?

assortiek dedi ki...

NAZO GERİ DÖN!
nazo artık yaz yaa :)
http://assortiek.blogspot.com/2008/06/kanserde-erken-tan-mim.html
benim tarafımdan mimlenmiş bulunmaktasın,haberin olsun :-)

Adsız dedi ki...

Canım pabuçların:) çok şirinmiş.
Mutlu ol inşallah ya...Amin desin herkes:)
Ya sanaşuan nasıl özeniyorum ah ah:) ben okulum olduğu ıcın 2009 hazıran sonuna kadar beklemek zorundayım.

nazo dedi ki...

Alevcim iletişim kurduk sonunda. Tekrar kusura bakma canım, öpüyorum..

Assortiekcim, bu ara yoğun geçiyor günler. Yazacak şeyler var aslında ama cümleleşemiyorlar. Neyse mimin konusunu tam anlayamadım ama sanırım amaç yayılmasını ve böylece daha çok kişiye ulaşmayı sağlamak. En kısa sürede yazacağım canım.

nazo dedi ki...

Ela kıyamam sana. Zamanı gelince oluyor be canım. Benim okul biteli 3 yıl doldu; ancak evleneceğiz. İşe başlama, düzen oturtma derken geçiyor zaman. Henüz düzen oturduğumuz söylenemez gerçi ama herşeyin dört dörtlük olmasını beklemek de doğru değil. Öyle karışık bişey işte :) Sen bugünün tadını çıkarmaya bak en iyisi ;) Mutluluk dileğin için teşekkür ederim canım. Umarım birbirimize güzel haberler veririz hep. Hem sen de açsana bir blog Ela !! Sen bunu bi düşün olur mu?

Adsız dedi ki...

Haklısın canım bir blog açmalıyım.Yaz tatili de geldi finaller bitti açarım artık inşallah.
Ayrıca kesinlikle katılıyorum her şeyin 4*4 lük olmasını beklemek bana da mantıklı gelmiyor.Nişanlım çalışıyor diye ben sadece okulun bitmesini bekliyorum:)Sonraya attım ales kpss:)
Güzel dileklerin için sağ ol:)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

sizi flame'nin sayfasından takip ediyorum..evlenmişsiniz..tebrik ediyorum..eşinizle ömür boyu mutluluklar..bu arada ayakkabılar gerçekten çok şirinmiş:))

ayci dedi ki...

ama...ama...ayakkabilarinnn cokkkk güzelll...altina ismimi yazcam :)

nazo dedi ki...

İçimden geldiği gibi merhaba,
ziyeretiniz ve beğeniniz için teşekkür ederim. görüşmek üzere..

Teşekkürler Ayçi !! Yazarız tabii en silinecek yere kurşun kalemle, evlendircez seni :)

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Merhaba;
Gelinliğin için seçtiğin ayakkabıların pek de şekerler. Güle güle giy hatta kahkahalarla. Ben de ağustos da bir senelik evli olucam şimdi yazını okuyunca o günlere geri döndüm. Her anın tadını çıkart. Gelinlik giymek zor iş ve de yorucu ama sonradan yeniden o günleri yaşasaydım diyorsun.:)Çok güzel bir duygu gelin olmak. Ve görüceksin o gün geldiğinde minik kız çocukları seni parmağıyla işaret edip annee bak gelin dediklerinde içini kocaman bir sevinç bulutu kaplayacak.62 gün çabuk geçicektir.Hep mutlu kalman dileğiyle..

nazo dedi ki...

Tuğba ne güzel şeyler yazmışsın. O günün gelmesini dört gözle bekliyorum ama hazırlık döneminin keyfini de çıkarmayı ihmal etmiyorum. Umarım herşey sorunsuz olur. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için, çok mutlu oldum.