KARKARKARKARKAR

2.11.09

Bugün kar yağdı!!! ~Kayıtlara geçsin lütfen!~
Sabah uyandım, ev normalden daha soğuktu ama pencereden bakmadım.
Giyindim, süslendim. Altımda etek, üstümde gömlek, bir de çok fazla kalın olmayan bir mont aldım üstüme.. Etek kışlık bir etek ve ben acaba giymesem mi diye de düşündüm, sıkılırım diye. Hani yaz günü ya :p
Neyse ki çizme giymeyi akıl edebilmişim!
İki adım yürüyüp, servise binene kadar dondum ve ıslandım :)
Sonra diğer arkadaşları almaya başlayınca ve herkesi gayet hazırlıklı kabanlı, atkılı, şapkalı görünce yuh dedim kendime! {anneme de telefonda kar yağdığını anlatırken, ben de çok kalın giyindim anne dedim, n'payım üzülmesin şaşkın bir kızı olduğu için}

Söylemeyi unuttum, servise binince Funda Arar 'Alagül' şarkısının şu kısmını söylüyordu: "Kışlara dönmüş yazım....."
Ne kadar manidar bir gün, değil mi?



{Görsel: weit}


21 yorum:

el*ff dedi ki...

2 yıl önce 5 kasımdı kar yağdığında ve biz kar tatili yapmıştık pek bi keyifliydi :))
Burda da kar yağmadı ama çok soğuktu aynı şaşkınlığı ben de donarak yaşadım bugün...
Nazocum kullandığın şablon ne ben de geniş geniş yazmak istiyorum ama uygun şablonu bulamadım bi türlü...
öpüyorum canım...

a. gizem dedi ki...

çok şekersin nazooo :)

zeynepin sesi dedi ki...

kar mı!..ne güzel ya..bayılırım ben kara,karda yuvarlanmaya...

Stil Direktoru dedi ki...

Canım ya kıyamaz da anenciğine, aman dikkat üşütme sıcak tarçınlı limonlu çay yap güzelim

Haydins dedi ki...

Sıkı giyin Nazo hasta olursun soonaaa!!!

özge dedi ki...

yaaaaaa burda da yağsın burda da yağsınnnnnnn

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

alemsin :)

a_y_s_e dedi ki...

hadi hayirlisi Nazocum. Ayni ben gibisin. Ben de sIkIlIrIm diye ince giyinir sonra da usurum. :) lahana gibi giyiniyorum artik, kat kat...

bu arada Las Vegas'tan sonra Nevsehir'in kislari yaman gececek! :)
cok sevgiler.

a_y_s_e dedi ki...

hadi hayirlisi Nazocum. Ayni ben gibisin. Ben de sIkIlIrIm diye ince giyinir sonra da usurum. :) lahana gibi giyiniyorum artik, kat kat...

bu arada Las Vegas'tan sonra Nevsehir'in kislari yaman gececek! :)
cok sevgiler.

ASLI dedi ki...

Ne kadar güzel bende kar yağsın yeni yıl gelsin modundayım nazocum bir sıcak kahve camın dibinde ,,çam ağacımın ışığıyla yağan karları izlemek istiyorum artık :)

Gizem. dedi ki...

nazocuum sııkı sıkı giyin aman ha üşütme zaten grip korkusu aldı başını gidiyo...

Girls On Blog dedi ki...

Amannn dikkat et kendine Nazo'cum.Birden feci sogudu ortalik.

nazo dedi ki...

* Elifcim, soğuktu birkaç gündür ama bu kadar olacağını tahmin etmemiştim ben. Çok dikkat etmek lazım :) Şablonum, bloggerın kendi şablonlarından "Minima Stretch" (Yeni şablon seç dediğinde açılan şablonlarda 2. sıranın ilki)

* Nergiss gülmee :))

* Gizoş, şaşkın demek daha doğru olacak sanırım ;)

* Zeynep, ben pek sevmiyorum karı.. Hatta hiç demeliyim sanırım. Çünkü sonrası çook soğuk oluyor :(

* Stil Direktörü, endişelenir diye yalan söyledim ben de. Gerçi bilir o malını, inanmamıştır bana :)) İçiyorum canım, bu ara yüklendik bitki çaylarına falan, sağol..

* Haydins, değil mi? Gel de bana anlat.. Yok ama bundan sonra akıllandım :))

* Özgecim, orada yağsın, burada yağmasın :))

* Elçin :))

nazo dedi ki...

* Ayşecim, ben çok üşüyen bir insanım zaten. Mecburen kat kat giyiniyorum ama bazen oluyor böyle :) L.Vegas'tan sonra bırrr, haklısın :) Sevgiler benden de canım..

* Aslıcım, onu severim işte ama dışarı çıkınca sevgimden eser kalmıyor :))

* Pammuk sorma canım.. Bir ara grip olur gibi oldum ama toparladım çabuk. İnsan paranoyak oluyor valla :)

* GOBcum haklısın.. Bugünden sonra dikkat ederim artık ;)

yass dedi ki...

ee yuhh.. cok erkennn:) nazos bu kıs cekecegın var sankı:P

Zeynep'in Evi dedi ki...

aman sıkı sıkı giyin..bizde donuyoruz istanbulda..bırrr

Flame dedi ki...

Evvvettt pek bir manidarmış hakikaten. Burada da soğuk ama kar daha yok!

nazo dedi ki...

* Yass öyle gibi ;)

* Zeynepcim izledim az önce, her yerde yağmur, kar, soğuk.. Kış tam geldi değil mi?

* Alevv, sabah ki halim görülmeye değerdi. Güldü zaten herkes :))

tuku dedi ki...

İlk kışın ilk Kar'ın hayırlı olsun:)

şirinem dedi ki...

ne güzel karın o yağışını seyretmek :) yıllar önce gördüm karı şimdilerde pek karla işi olmuyor İzmirin kalın giyinmeye dikkat et arkadaşım tam hastalık havası bu günler

nazo dedi ki...

* Tuku sağol canım :))

* Şirinem edeceğim bundan sonra, sağol :) İzmir'de yaşamayı çok isterdim her yönden, çok şanslısın ;)