KORKMA İNSANCIK KORKMA

27.2.10


Kitapla ilgili yorumları karıştırırken, şuan hatırlayamadığım bir yerde e.r.otik öğeler barındıran bir kitap olduğunu okumuştum. Hatta biraz önyargılı bile yaklaştığımı söyleyebilirim. O yüzden alalı 2 ay oldu; ancak okuyabildim. Şimdi öyle çok gülüyorum ki bu ifadeye..
Korkma İnsancık Korkma görüp görebileceğiniz en iyi aşk romanlarından biri bana göre!
Sürükleyici, yalın vs. oluşu zaten okunur kılıyor ama en çok hüzünlü oluşunu sevdim..
Son sayfasını okuyunca, öylece kaldığınız romanlar vardır hani veya en çok sonundan etkilendiğiniz filmler..
Ya da bazı filmlerde gerçekmiş gibi, o an orada yaşıyormuşsunuz gibi hissedersiniz; bittiği an adapte olamazsınız gerçek dünyaya..
İşte öyle bir kitaptı.. Dümdüz baktığınızda aykırı bir konu ama kesinlikle çok etkiliyici bir anlatım tarzı var yazarın.. 
Bir sürü de Rumca kelime var; çok eğlenceli bir dil Rumca..
Mutlaka okuyun derim!


13 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

rumca kesinlikle çok güzel bir dil, bilmeyi öğrenmeyi çok isterdim, trabzonun (memelketimin:) geçmişinde rumlar yaşamış olduğu için bizim kökene de biraz geçmiş rumcadan..annem çok az bilir ama konuşamaz, konuşulanı anlayabilir:) kesinlikle okuyup ben de yorumumu yazıcammm:)

cecilia dedi ki...

nazocum bu kitabı okumuştum bende hala hatırımda kalan, beni etkileyen ender kitaplardan diyebilirim, sonuna mu eklerim bazen bazı kelimelerin :) çoğu yer duygusal zamnan zaman neşeli, o erotik lafına da çok güldüm, okumayı becerememiş bunu diyen kişi diyorum canimu :)

gly dedi ki...

lisede okumustum, cokta begenmistim. etkileyici bi kitapti. zamanla unuttum, konusu cat pat aklimda ama sonunda ne oldu hic hatirlamiyorum su an.

nazo dedi ki...

* Zeynepcim bir sürü Rumca kelime var.. hatta kitabın arkasında sözlük var ;) Kitap çok güzel, oku mutlaka!

* Cecilia, bence de canimu ;)

*Gly, bir göz gezdirsen hatırlarsın. Yazardım ama okumayanlara ayıp olmasın ;)

herşeyden azıcık dedi ki...

alınıp okunacaklar listesine kaydettim saol paylaştığın için.

elfeyp dedi ki...

Çook sevdiğim bir kitap. Romantika var bir de T. Özakman'ın. Onu da tavsiye ederim..

sibel dedi ki...

nazomö hemen okumaya niyetlendim ama kısmet..sevgiler

turkuaz kıyılar dedi ki...

Not aldım, çok da merak ettim, ilk fırsatta alıp okumak istiyorum canım.
Teşekkürler paylaşımın için:)

Syhn dedi ki...

okuduğum zmn o rumca kelimeleri kelimeleri çok kullanıyordum birine hitap ederken. çok sevimli geliyor gerçekten..
yazarın dili ise acayip akıcı..

nazo dedi ki...

* Herşeyden Azıcık, pişman olmayacaksın!

* Elfeyp, biliyorum canım.. alacağım mutlaka, sağol..

* Sibel Abla, oku mutlaka, güzel ;)

* Turkuaz Kıyılar, oku canım.. Yormuyor ve hemen bitiyor..

* Syhn, kesinlikle.. Ben de çok sevdim Rumcayı ;)

HaNdE... dedi ki...

aaaaa bunu da listeye aliim ben :)

tuba can dedi ki...

senin blogunda görüp bende aldım romantika ve korkma insancık korkmayı ama dürüst olmak gerekirse romantikayı biraz basit buldum ama korkma insancık korkma çok iyi ve rumca benimde çok ilgimi çekti.
eğer okumadıysan kürşat başar 'başucumda müzik' i şiddetle tavsiye ederim çok iyi yazılmış bir aşk romanı

Gafil Avlanan Yabancının Günlüğü dedi ki...

Ah canimu o denli güzel bir kitap ki kaç kez okudum bilmiyorum. Her seferinde yeniden insan olabilmek için önce ortalıktan kayboluyorum ve insanlığı özlediğimi fark ettiğimde korkma insancık korkma diyip kendime alıyorum elime bu güzelliği. Uzun zamandır hakkında yazmak istemiştim ve yazdım galiba bir iki gün sonra bloğumda paylaşacağım.. Kitabın en güzel cümlelerinden birini yazmak istedim bir an sensiz günler için hayal biriktiriyorum.. Hepimiz hayal biriktirelim bol bol ne olacağı belli olmuyor bu hayatta ve birisi sizin kulağınızı ısırırsa hemen ötekini dönün anlamasa da o kişi siz ne yaptığınızı biliyorsunuz ve azıcıkta olsa Eleni hatırlandığını hissetsin..