EJDERHA DÖVMELİ KIZ & ATEŞLE OYNAYAN KIZ {MILLENNIUM I-II} / STIEG LARSSON

20.7.10

Annemlere gelirken sadece Ejderha Dövmeli Kız'ı getirdim. Gezmekten 641 sayfayı okumaya fırsat bulamam diye. Merak ederek aldığım bir kitaptı, duyuyordum okuyanlardan ama konusu hakkında hiç fikrim yoktu. Kitabın arka sayfasındaki övgü dolu yorumlarda biraz soğutmuştu beni. Abartıldığını düşünmüştüm ama kazın ayağı öyle değilmiş. Çok güzel bir kitaptı. Çok sürükleyiciydi, temposu hiç düşmedi. 2 günde bitirilecek kitabı, eşimin el koyması ve bitmesini istemememden dolayı bir haftada bitirdim. Sonra daha fazla beklemek istemedim ve devam kitabı olan Ateşle Oynayan Kız'ı da aldım. İlkinden çok daha güzeldi. Tek üzüntüm yazarının ölmüş olması. Çünkü 3. kitap çıkacak ama 4. olmayacak. Yarım kaldığı söyleniyor, ani bir kalp krizi sonucu ölmüş çünkü.
J. C. Grange kitaplarını çok severim ben ama Stieg Larsson çok daha iyi kurguluyor, hayal gücü harika..
Konusunu yazmak istemedim. Sadece, serin bir yerde sadece kitap okuyarak vakit geçirmek isterseniz ve macera romanlarını seviyorsanız şiddetle tavsiye ederim!


5 yorum:

zoitsa dedi ki...

valla alıp almamakta kararsızdım alabilirim yani:)

Laçin Tenel dedi ki...

Kitap önerisi gerçekten iyi oluyor, yazın sürükleyici kitaplar lazım.
Bakacağım ben de, teşekkürler :))

Hayatın Ressamı dedi ki...

Bilmiyordum yazarının öldüğünü.
Çok merak ettiğimi yazmıştım sana daha önce .çok kitap var elimde .Ama yinede almak istedim.

zeynep topçu dedi ki...

Ahmet Ümit'in İstanbul hatırasını yeni bitirdim. Şu anda İskender Pala Aşknameyi okuyorum. sırada bu kitaplar var. yazın çok ağır kitaplar gitmiyor. sürükleyici olursa insan sıçağı bile anlamıyor :)

Unknown dedi ki...

3. kitabina da basla hemen, 3 de super. Ben de kitaplarini bitirince keske olmeseymis dedim. Hakikaten cok guzel yazmis