ŞİŞE DEYİP GEÇME ^^

11.10.11

24 gün oldu kola içmeyeli..
Bazen çok istiyor canım, hemen sarılıyorum suya :)
.
Kola içmemem demek 125. yıla özel çıkan nostalji şişelerini kaçırmam demek değildi tabii ki de..
Eşim tarafından alınıp, bir güzel de içildi.
Bana da şişeler kaldı.
Şekilleri çok sevimli olduğundan ve de hep saklayacağımdan sebep, pek ala vazo olabileceklerini düşündüm.
Hemen de harekete geçtim.
Sonuç gayet güzel olmamış mı?
Meraklılarına; 1899, 1900, 1915 ve 1957'de çıkmış nostalji şişelerden almak isteyenler, Migroslara uğrasınlar!


22 yorum:

Ayşe dedi ki...

Cok da guzel olmus, hemde icinde daha degerli birsey var suan ;)
Bu arada fotolar cok guzel, makro lens filan mi aldin yoksa? ozellikle bazi fotolarda(misal bir)oyle hissettim de...

Unknown dedi ki...

eneeemmm, negzel olmuş böyle vazo olarak bu minişler. ben de alcam! :)

Elifinelizi dedi ki...

sağolasın Nazocum kesinlikle kaçırılmayacak fırsatmış yahuuu .
çok şirinler gidiyorummm , gittimmm

Meyra dedi ki...

hemen bu şişelerden alıp kenarda köşede vazo niyetinde kullanmak lazım desene;)

Derya dedi ki...

Bende kendine kola yasaklayanlardanım, ama bu şişeler çok güzelmiş, ilk migros alışverişinde bende alıcam. Şahane vazolar olmuşlar.

Lavanta Bahçesi dedi ki...

aynı şeyi düşünmüşüz ;) fotoğraflar harika!

:)

Unknown dedi ki...

Süper gidiyor diyetin,twitter'dan takip ediyorum!Bravo arkadaşım!
Şişelerden hemen ben de alacağım,çünkü güzel bir koleksiyon!Ayrıca vazo olarak çok şık olmuşlar!

nazo dedi ki...

* Ayşe;
Yok canım nerdee? Hala 18-55 kullanıyorum. Şu aralar düşünüyorum aslında lens almayı ama macrolar oldukça pahalı. Gözüme kestirdiğim bir portre lensi var. Bakalım..

* pinosh;
Kola sever herkes almalı :) Evde kullanıyorum artık..

* Elifinelizi;
Migros'ta çikolatalarda falan da var nostalji ambalaj. Ayrıntılı bakamadım ben. Çok sevimli şişeler, al canım..

* Meyra,
Ben kullanıyorum :) Farklı renkte kasımpatılar da var şimdi evde. Bir şişe de 3 kasımpatı çok sevimli oldu. Şişeler 250 ml.lik, küçücük ;)

nazo dedi ki...

* Derya Kuzusu;
Ben diyet olayına başlayalıdan beri uzagım. Normalde hergün içiyordum. Zorlanıyordum başta ama alışıyor gibiyim artık. Al al ;)

* Lavanta Bahçesi;
Teşekkürler Ahucum.. Bekliyorum senden de öyleyse ;)

* Kitap Kurduyum Ben;
Sağol canım.. Şimdilik iyi gidiyor diyet. Şişeler çok sevimli, al tabii ki..

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

cok begendim,elinize saglik,bende diet kola iciyorum,dur diyebilsem keske :(

Adsız dedi ki...

Bayildim! twittera yazdiginda bir an önce blog´ta yazsa diye düsünmüstüm:) vazoya ne gerek var siseler varken:) sevgiler nero

keyf_i sibel dedi ki...

süper olmuş benimde niyetim vazo yapmaktı .ama bulamadım bizim ordakinde...bakayım birazdaha...ü

Demet / Demetoloji dedi ki...

Heeey, bunlardan ben de aldııımm :) Hem de aynı fikirle ;)) Yakında benim de blogumda boy gösterirler :D Gerçekten çok hoşlar *-*

Ipek dedi ki...

Cok yaratici bir fikirmis, cok sirin gorunuyorlar :)

Unknown dedi ki...

sonuç bence de harika olmuş canım :) haberim yoktu bugün migrostaydık ordu da bilsem alırdım :) sevgiler canım...

nazo dedi ki...

* !DOZ BÜYÜCÜSÜ!;
Teşekkürler.. Ben bıraktıysam herkes bırakabilir, gercekten!

* Nero;
Bence de.. Hem sevimliler, hem farklilar..

* Keyf-i Sibel;
Herkes aynı şeyi düşünmüş. Küçük ve farklı oldukları için sanırım.. Gelmiştir belki..

* Demet;
Bekliyorum o zaman sekerim ;)

* acai_berry;
Teşekkürler..

* Burcu;
Devam ediyor daha, rastlarsan al Burcucum ;)

NzlGl dedi ki...

Çok beğendim, aklına sağlık canım:))

a. gizem dedi ki...

cokkk tatlı fotolar olmuslar :)))

Syhn dedi ki...

dün gördüm bu şişeleri migrosta. ama bende kola içmiyorum hemde 5 yıldır.
açıkçası bu şişleri görünce 5 yılı bi köşeye atmak istedim..
çok tatlı olmuş iyi ki paylaştın
;)

nazo dedi ki...

* NzlGl;
Teşekkürler ablacim..

* a. gizem;
Beğenmemeli sevindim gizosum ;)

* Syhn;
Ben de bir yudum bile içmedim Seyhancim. Sen de al ;)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Çok çok güzel olmuş:)) Bayıldım ben:) Fotolar da çok güzel:) İyi haftalar Nazocum:)

EDEBİYAT dedi ki...

aaaa hala var mıdır kii???