BEHZAT Ç.

3.11.11

Bir Behzat Ç. sever olarak çok ayıpladım kendimi. Herşeyi yazıyorum, O'ndan bahsetmedim. Dizi başladığı günden beri takipçiyiz eşimle. Eskiden Pazar demek banyo, Bizimkiler falandı ya, bizim için de Behzat amirim demek ^^

Filmi merakla bekliyorduk ve ilk gün izledik. Kalabalık bir grupla gittik. İçimizde diziyi izlemeyenler de vardı, o yüzden çok küfürlü dediler :)) 
La küfürsüz Behzat, çaysız simite benzer diyemedim tabii ki :p -bööö
Filmin basit kaldığı yönünde eleştiriler var ama biz umursamadık. Yine olsa yine gideriz, yine güleriz patlayana kadar.. 


13 Kasım'ı bekliyoruz şimdi. Pazarlarımız şenlenecek yeniden.. 


7 yorum:

Modavesaire dedi ki...

çok seviyom la bu adamııı :)))başlasa da izlesek dizisinii la :)

Derya dedi ki...

Bende bir Behzat Ç sever olarak önce 13 Kasım haberine çok sevindim. Bizim pazarlar da şenlenecek yani, o gün gezmeye bile gitmezdik rahat izleyemiyoruz diye :)Filmi bilmiyorum sinemayı unuttuk gibi gitmeye gitmeye kesin dvd'sini alırım ama ondan eminim.

ayci dedi ki...

bende ilk günü gittim ve cok sevdim.
acıkcası beklentimi cok fazla yüksek tutmadım.
dizi tadında büyük ekranda beklentim buydu.
ve sevdim ;)

.ankara düşleri. dedi ki...

canım biz de sizdeniz :))
pazar demek behzat demek zaten 13 kasımda başlayacak diye bi gördüm tv de pek sevindim :))
filme henüz gitmedik ama ben de çok merak ediyorum:)
bu arada keşke deseydin arkadaşlarınıza la bilmiyonuz behzatı konuşmayın boşa :))
tipik angaralı ağzıyla :)))

Adsız dedi ki...

bende bir behzat fanatiğiyim :)

Meyra dedi ki...

inanırmısın bir kere bile izlemedim ben Erdal Beşikçioğlunu çok sevmeme rağmen:((ama çevremde o kadar çok müptelası varki dizinin bu sezon şart oldu izlemek umarım anlayabilirim geçmişle bağlantı kurabilirim nazocum:)iyi bayramlar canım

nymphea dedi ki...

Ben de Behzat Ç. fanıyım:) Filmi de sevdim ayrıca, beklentim aynen seninki gibi diziyi özlediğim için dizi tadında olmasıydı, yetti bana:)