KIŞ AKŞAMLARI

16.1.13

Çok merak ediyorum kış akşamlarında evde, tv karşısında nasıl vakit geçiriyorsunuz?
N'olur benim gibi olduğunuzu, sürekli bir şeyler yediğinizi söyleyin.
Yalnız olmadığımı bilmeye ihtiyacım var ^^
Böyle sağlıklı yiyecekleri severim, onlarla bir sorunum yok ama 1 saat sonra midem kazınmaya başlayınca gözüm öyle bir dönüyor ki..
Aslında iradesiz bir insan da değilim ama hava erkenden kararınca,
sürekli "ne yesek ki?" sorusu dolanıyor kafamda.
Bazen bir kaç fincan çay veya kahveyle geçtiği de oluyor.
... ama genellikle yanı boş kalmıyor *-*
Bazen de böyle ipin ucu çoktan kaçmış oluyor.
Şunun şurasında 2-3 ay sonra kışlıklar yavaştan yerini tiril tiril kıyafetlere bırakınca
buz dağının diğer tarafı görünecek.
Muhtemelen blog "diyet yapmam lazımm.." feryatlarına şahit olacak.
O zamana kadar homini gırtlak, tumba yatak..
Hayırlısı ;)


17 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

meraba ben geldim
hç abartısız 7 den 11 e kadar bişeyler yiyorumm arada en fazla 15 dakka oluyor ama senn gibi sağlıklı değil mesela cips süt fındık çikolata gibi...

bu arada1 aydr aklıma takılıo aman sor dedim şu kalpleri yaptığın program ne inan çatlıcam öperim çokkk

Adsız dedi ki...

Evet yalnız değilsin :(
Bende sağlıklı şeyleri seviyorum ama bana öyle güzel salata yapacak kimsem yok birde şimdi bu mevsimde domatesler hormonlu, ahh benim kadarlar. Şimdiden diyet yapmaya başladım ama bazı insanların bağırsaklarından dolayı kilo aldıklarını biliyorum ve bende o insanlardanım yani şimdiden bol su bol çorba için derim ben :)

Adsız dedi ki...

Birde bu resimlere bu efektleri nasıl ekliyorsun .?

Adsız dedi ki...

Canin,sana Sezen Aksu dan Yalniz degiliz hic birimiz...sarkisini armagan ediyorum :)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Görseller o kadar çekici ki, kim takar kiloları, devammmm:)))
Bu arada salataya, kahveye ve pringles'a ben de bayılırım;)

Unknown dedi ki...

onu yapıyorum bir de üstüne hemen hemen her gün fast food yiyorum:( n'lcak sonumuz varil olucaz bu gidişle dur demem lazım benim kendi adıma

Handesign... dedi ki...

kış dediğin yemeyle geçer ya =)
ben de bu sene çok kararlıydım ama yok... bi tatlı bi bişi illa ki gerekiyo :D

Acemi Terzi dedi ki...

Canım deli gibi pringles ve ton balıklı salata çekti şu anda! Abad Tadrıımmmm hemen kocayı arayım da gelirken getirsin, hepimize afiyet olsun, yiyelim güzelleşelim :)))

sevda dedi ki...

Tıpa tıp aynısı!!! Resimler benden olabilir:( nolacak bizim halimiz?

sevda dedi ki...

Tıpa tıp aynısı!!! Resimler benden olabilir:( nolacak bizim halimiz?

sherfinka dedi ki...

valla inanır mısın bende bir tek kendimi öyleyim sanırdım ama yanlız değilmişim sevindim (: 45 kiloluk bir insanım ama sadece akşamları bile koca bir kase salatanın yanında neredeyse bir ekmek yiyorum (: abur cuburda cabası oyüden moralini bozma yanlız değilsin (:

Aslı dedi ki...

Tabii ki yalnız değilsin, yaz başlangıcında da yalnız olmayacaksın :D

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Nazocum fotoğraflar üzerinde kalp efektini bulamadım ben.Acaba harici bir programmı bu??

Unknown dedi ki...

En azından araya salata da serpiyorsun. Ben ne bulursam onu yiyorum :)

Unknown dedi ki...

Kesinlikle çay ve kahveler yalnız kalmıyor. Laptop başında ya da tv başında ya film izliyorum ya da blog yazılarını okuyorum eğer evdeyse. Sanıruım benim şanslı tarafım bu konuda bir de 2 günde 1 spora gidiyorum :)

Selcen dedi ki...

offf biz de film izlediğimiz her gece cips kola yapar olduk son zamanlarda çok tehlikeli çoook :S Bi de kuzu var 3 yaşında o uyuyunca çıkarıyouz zuladan gizli gizli yiyoruz yatarken de tüm izleri kaldırıyoruz ortadan :D:D

Adsız dedi ki...

emin ol bi çoğumuz böyleyizz:))