KAFES FIRIN EKMEK YAPIM ETKİNLİĞİ

23.3.13

2 Mart günü harika bir etkinliğe gittim ben Kafes Fırın'a, Zülal'in devatiyle.
Branş değiştirdiğimden beri mutfaktayım. İlk zamanlar mecburiyet gibiydi,
artık keyif alıyorum ve bu davet isabet oldu.
Okulda ilk dönem 3 hafta boyunca yapmıştık ama daha profesyonel bir ortamda, işini gerçekten iyi yapan bir usta ile çalışmak, fazla çeşitte ekmeği bir arada görmek harika bir deneyimdi.
 
Kafes Fırın'ın enfes tatlılarını biliyorum zaten. Bizim için hazırladıkları ikramların her birinin tadına bakmak istemek karşısında engel olamadım kendime. Her biri enfesti.
{Kurutulmuş meyveler de ayva favorim oldu ^^}
Üretime nasıl dahil olduk, üzerimizdeki unlardan belli gördüğünüz gibi ;)
Elimizden geldiğince yapmaya çalıştık ama ustanın saniyede şekil verdiği ekmekleri gördükçe motivasyon kaybına uğradığımız bir gerçek. Onu izlemekten ben elle tutulur bir şey yapamadım açıkcası. Dışarıdan bakılınca ekmek işte, ne var diyoruz fakat işin aslı öyle değil.
Büyük makineler olsa da yetenek, tecrübe, el çabukluğu çok önemli.
 
KitchenAid'in babası :p
Bizi harika bir şekilde ağırlayan Kafes Fırın'a, bu fırsatı yaratan Zülal'e teşekkür ediyorum tekrar.
Bu yazıyı cumartesi akşamı yazma sebebime gelince;
yarın için hala planınız yoksa güne Kafes Fırın'da başlayabilir ya da Kafes Fırın ekmekleriyle evinizde kahvaltı yapabilirsiniz ;)
{cevizli ekmek ve ekşi mayalı ekmek kişisel tavsiyemdir.}


5 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Ekmek yapmanın ayrı bir keyfi var benim için de:) Şekilleri de çok güzel gözüküyor:) Ellerinize sağlık! Mutlu hafta sonları Nazocum:) Öpüyoruz;)

sihirlirloklava dedi ki...

çok güzel bir tecrübe olmuş...ellerinize sağlık...

Yasemin dedi ki...

Kafes firin sayesinde tanismis da olduk.cok guzel bir etkinlikti.kafes girin yine cok guzel ev sahipligi yapti

^Mila^ dedi ki...

Ne kadar güzel etkinlikmiş, ekmek yapmak sanat resmen, ekşi mayalı ekmeği yapmak istiyorum aslında ama bi 8-9 gün sanırım mayasının hazırlanması, gözüm korkmuyor değil :)

zeymurancafe dedi ki...

ekmekler harıka gorunuyor cok sevdım:)