TATİLDEN

24.9.13

Geçtiğimiz yıl gerçekten çok yorucuydu. Ruhen ve bedenen yıprandık ve tatil planları yaparken isteğimiz otelden hiç çıkmamak, yiyip, içip, yatmaktı. :)
İşte tam da öyle bir tatil geçirdik. Otele bağlı kalmamak, gezmek her zaman ilk tercihim olurdu ama bu yıl ki tatilden gerçekten çok zevk aldım ve tadı damağımda kaldı. Kendimizi bu şekilde programlamamızın payı büyük sanırım.
 
Soğuk kış günlerinde anılara ihtiyacımız olabilir diye topladığım taşlarım ile kış gelmeden bakışıyoruz.
Şimdi nasıl geçecek onca ay da tekrar tatile gideceğiz diye :p


4 yorum:

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Ahhh ahh ben de hep tatil fotoğraflarına bakıyorum ve kışı düşünüyorum bu sıra nasıl geçecek diye. Keşke gözümü kapatıp açtığımda kış geçmiş olsa şıp diye. Yazın biriktirilen hayaller, anılar, objeler böyle soğuk kış günlerinde insanı ısıtıyor ama keşke hep yazı yaşayabileceğim bir yerde hayatıma devam edebilsem deyişlerim bitmek bilmiyor. Umarım kolay ve çabuk geçer kış da bir an önce yaza varırız:)
Sevgiler

Sevil Şahin dedi ki...

oh ne güzel bir tatil olmuş
sefanız olsun
Sevgiyle kalın

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Özlemiştim ses vermen ne iyi oldu Nazocum.
Fotolar herzaman ki gibi çok güzel.

vintage peony dedi ki...

Bu sene yazliktaydik kizimla ama istegim esimle ve kizimla tatile gitmeyi cok istedim ama kismet olmadi malesef :(

Ama senin fotolari takip etmek guzeldi :)