HOBİLERİM OLMADAN ASLA ^^

19.2.15

Keçeyi bıraktıktan sonra bir şeylere sarmamıştım ama daha fazla boş duramadım. Çarpı işi keçe gibi Amerika günlerinde başladığım bir hobiydi ama o zamanlar bayağı kısa ömürlü olmuştu.
Şimdilerde yeniden sardı beni. Çarpıların aynı yöne bakması, doğru saymak vs. tamamen kafa boşaltmayı sağlıyor. Çünkü en ufak bir dikkatsizlik hataya sebep oluyor ve o hata tüm emeği ziyan ediyor. Zira sökmesi yapmaktan daha zor :p
Rengarenk ipler aldım. Önce minik modellerle başladım. İlk başlarda çarpıların bazıları sola, bazıları sağa bakıyordu. Sök, yap, sök yap ancak bitti. Sonra alıştım. Model ararken yeniden pinterest'te vakit geçirmeye başladım.
Bir ara çok fazla vakit geçiriyordum, sonra unutmuştum. Özlemişim.
Sonra bu kuşlara başladım. Yukarıdakilere dal da yaptım ^^
 
~ devamı gelecek


3 yorum:

gelincik zamanı dedi ki...

Ne güzel çalışmalar bunlar, bayıldım ellerinize sağlık:)

Sevgi dedi ki...

Bayıldım! Maşallah maşallah bissürüüü! Ne kadar sıcak ne kadar güzel olmuş!! Eneeem, özendim mi ne? :)))

sihirlirloklava dedi ki...

Çok zevkli ve çok güzeller.Ellerine sağlık.