KİTAPLAR

4.3.15

Beğenmediğim bir kitabı yazmakla başlayacağım bu kez.
Üzerinden çok zaman geçti ama burada olsun istedim.
Ayşe Kulin kitabı bir kez daha almayacağım. Bunu çok ciddi ve kızgın bir şekilde yazıyorum.
Çünkü artık sadece! para kazanmak için yazarlık yaptığını düşünüyorum. Gizli Anların Yolcusu-Bora'nın Kitabı-Dönüş'ten sonra -ki hepsini de okudum- Handan yine bir devam kitabıydı ve ben bundan çok sıkıldım. Sevdiğim bir yazar diye alıyorum kaç seferdir aynı hikaye!
Elbette yazarın ekonomik kaygılarının olması normal, sonuçta onun işi de bu ama kolaya kaçmamalı diye düşünüyorum.
.
Aşağıda fotoğrafı bulunan kitaplar hakkında ise bir şikayetim yoktur. ^^


1 yorum:

Beauty beybi dedi ki...

benim de severek okuduğum kitaplar !! bu arada takipçinizim bende bloğuma beklerim esen kalın