Hop tri lay lay lay lay li lay lom :)

14.7.08

Vizemi aldımmm !!!!!
Şuan çok yorgunum ama üzerimden öyle bir yük kalktı ki bunun verdiği huzurla ayaklarımdaki sızlama, ağrı vs. vız geliyor. Çok tatlı bir kadından aldım vizemi. Minnettarım sana Mrs. Smith :p
Bu sorunda ortadan kalktığına göre gönül rahatlığıyla düğün için geri sayıma başlayabilirim. Kına gecesi: 17, düğün: 19 :))
Bir de bugün vizenin verdiği mutlulukla damatlık aldık sevgilime. Erkeklerin işi ne kolay. 2 mağazaya girdik. Seçimimizi yaptık ve bitti :)
Herşey su gibi akmaya devam eder umarım.
Herkese kocaman sevgiler..


23 yorum:

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

süpeer çok büyük bir yük kalkmış olmuş üzerinden :))) çok sevindim nazocum allah bütün işlerinizin böyle kolaylıkla mutlulukla olmasını nasip etsin :)

Hayatın Ressamı dedi ki...

yine gün saymaya başlanmış nazo gelin.herşeyin tıkırında olmasına sevindim maşşallah.

assortiek dedi ki...

ayyyyyyyyyyyyyyyy:) okadar mutlu oldum kiiii.süperrr,zoru bitmiş,bundan sonrasına kolay gelsinnnn :)

Flame dedi ki...

Senin adına çokk sevindim.
Hayırlı olsun, gözün aydın canım.

Adsız dedi ki...

Canım sen sevindin dıye bak ben de dahil tüm okurların cok sevındı. ne menem bir bağ bu anlamış değilim:)
İnşallah bundan sonra ki her şey yine kolayca hallolur.
Kına gecenle düğün arasında 1 gün bırakmanda iyi olmuş.Keyfini çıkara çıkara rahat rahat evlen hehe:)

Haydins dedi ki...

Sevindim herseyin yolunda gittigine ,hep boyle olsun..

Ne kadar kalacaksin bilemiyorum ve sinir bozucu bir insan olmak istemem ama aileni ve arkada biraktigin tum sevdiklerini ozlediginde bu yazini hatirlatirim ben sana ;)

Adsız dedi ki...

cnm ne güzel bir haber.. Hayırlı uğurlu olsun diyorum :)

nazo dedi ki...

** Esracım teşekkür ederim. İzne ayrıldım, herşeyi gidiyormuşuz gibi ayarladık. Olmasaydı çok büyük bir hayal kırıklığı olurdu. O yüzden çok sevinçliyim.

** :)) Teşekkür ederim Sihirlieller

** Assortiekcimm çoook teşekkür ederim. Sen geldin aklıma bekleme salonunda otururken. Umarım senin de başvurun bir daha ki sefere mutlulukla son bulur.

nazo dedi ki...

** Alevciiimmm çook teşekkür ederim.

** Elacım böyle güzel bir bağ işte. O yüzden diyorum ya sana elini çabuk tut diye ;) İnşallah herşey böyle devam eder. Sağol canım.

** Haydins biliyorum, hiç aklımdan çıkmıyor zaten ve çok zor olacak benim için ama kısa süre olmasıyla avunuyorum. 9 ay ayrı kalacağız ailemle. Herşeyi gidişe göre ayarladığımız için olmaması hayal kırıklığı olacaktı. Herşeyin hayırlısı olsun diye dua ediyordum hep ama hayırlısının da gitmek olmasını istiyordum :) Bundan sonrası güzel olur inşallah. Teşekkür ederim.

** Pınarcım teşekkür ederim, sağol ;)

zehra dedi ki...

ne guzel sevındım sızın adınıza hersey hep yolunda gıder ınsallah
damatlık konusunda katılıyorum her yerden kolayca temın edebılıyorlar ama gelınlık oylemı gunlerdır model bakıorum ve hala ıstedıgımı bulmus degılım ...umarım hayatınızda hersey kolayca oluverır
-amin-

nazo dedi ki...

Zehracım teşekkür ederim. Ben gelinlik konusunda da ama aman bir araştırma yapmadım aslında. İstediğim modeli bir kaç resimde görünce terzide kendinden bişeyler kattı, hazırlandı. İnşallah sen de istediğin gibi bir şey bulabilirsin. Kolaylıklar dilerim.

Laçin Tenel dedi ki...

nazocum hayırlı olsun :))
Damatlık için siz yine iki mağazaya girmişsiniz. Biz girdiğimiz ilk mağazadan toplam 10 dak. içinde çoraba ayakkabıya kadar herşeyi alıp çıkmıştık :))

Hayatın Ressamı dedi ki...

güzel gelin hiç sesin soluğun çıkmıyor bu aralar.bak benim bloğuma bende bir zamanlar gelindim.şimdi eskidim.çok mu koşturmalar içindesin kuzum?son durum ne ?

nazo dedi ki...

Lacheen sen benim sevgilimin çook kararsız olduğunu bilmiyorsun tabii :) O yüzden 2 mağazaya girip, birinden alıp çıkmak bizim için mucizeydi. Ayakkabı falan da aldık hem :)

Sihirlieller, valla resmen koşturuyoruz oradan oraya. Eve gelince bilgisayarla çok uğraşamıyorum. Neyse az kaldı. O gün gelse de rahatlasak diye bekliyorum :)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Canım bugün senin düğünün var.
Çok ama çok mutlu olun.
Güzel resimlerinizi merakla bekliyorum.
iYİ TATİLLER:)

Adsız dedi ki...

Nazo'cum tebrik ederim -vize olayi cok streslidir, bilirim-sorunsuz gecmesine ve vizeni almana cok sevindim. Islerinizin sonuna kadar boyle yolunda gitmesini diliyorum canim. Sevgiler..

nazo dedi ki...

Zarifecim daha bugün değil düğün. 2 Ağustos'ta :)

Banucum hem de ne stres. Randevuya girene kadar kalbim yerinden çıkacaktı. Neyse sorunsuz hallettik. Teşekkür ederim güzel dileğin için.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Heyooooo :))

Tebrikler Nazocum benim :)) Sanirim dugun bu gun, ben ne cok kacirmisim boyle yafff :))

Mutluluklar hep seninle olsun Nazom benim :))

nazo dedi ki...

Moonishim ya düğüne daha 13 gün var :) Amaa güzel dileğin çoookk teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

vizeni aldığına çok sevindim...umarım herşey gönlünce olur:)

nazo dedi ki...

Teşekkür ederim çilli kız ;)

NzlGl dedi ki...

Adaşınız ve olarak önce sizi kutluyorum.
Hayatınızın en özel günleriniz yaşadığınızı sizde bir 15-20 sene sonra anlayacaksınız. Her nedense hayatımızdaki en özel günleri bir telaş bir koşuşturma içinde yaşayıp özel duyguları kaçırıyoruz. Naçizane tavsiyem önce sakin olun. Her günün her saatin ve her dakikanın keyfini çıkarın, Bu sizin düğününüz ilerde çocuklarınıza anlatırken (özellikle kızınız olursa çok meraklı oluyorlar) hiç bir ayrıntıyı kaçırmamanız gerekir.
Size gönül dolusu mutluluklar diliyorum.
Sevgilerimle

nazo dedi ki...

Yorucu günler evet ama çok zevk alarak geçiriyorum ben günlerimi. Yaptığımız hazırlıklardan keyif alıyorum. İleride çocuklarıma anlatacak güzel anılar biriktiriyorum. Çok teşekkür ederim güzel dileğiniz ve yorumunuz için. Hep beklerim..