Sobe / Visulog

4.10.08

Sobeler ardı ardına biliyorum ama yazmak lazım :) Bu kez Aslı tarafından sobelendim. Visulog'a girip testi yapıyorsunuz ve görsel DNA'nız ortaya çıkıyor.

Ben şöyle bir sonuç aldım:

Ruh Hali SofistikeZevk seçimin dış görünüşüne çok önem verdiğini gösteriyor. Dışarıya güzel gözüken kendi içinde de mutlu olur öyle değil mi? (Zevkli olduğumu söylerler ama 2. cümleye her zaman 'evet' diyemem)Romantik sayılırsın ve egzotik olan herşeye ilgin var. Saçlarında denizden gelen esintiyi, teninde güneşi hissetmeyi seviyorsun. Ayakkabılarından kurtul.. keyfini çıkar.. işte bu (Mecbur kalmadıkça ayakkabılarımdan kurtulmak istemem)
Müzik, hayatının orjinal film müziği ve senin için parça indirmek adeta bir tutku. Odaklanmanı ve konsantre olmanı sağlıyor, vazgeçilmez bir parçan. Kapatmakta zorlanıyorsun. (Çok abartılı olmuş)Sanatta yetenek ve incelik arıyorsun. Detaylara karşı hassas bir bakışın var. (Detaylar, benim için her zaman önemlidir)

Eğlence HiperaktifTatilde deniz, kum ve güneşin olduğu her yere gidebilirsin. Sürekli aktivitelere ve turlara katılmak sana göre değil. Tatil, pilleri yeniden doldurmaktır. (Tatil yerim bir otelse aktivite olarak animasyonlara katılmam ama turlara büyük bir zevkle katılabilirim. 'Tatil, pilleri yeniden doldurmaktır' !!)Bütün hayatın böyle geçmeyeceğini bilerek, fırsatını bulduğunda kendini şımartmayı seviyorsun. İyi göründüğünde iyi hissediyorsun. Kendini şımartmaya hep hazırsın. Tabii bu kadar iyi görünmek biraz zaman ve para kaybı demek, biliyorsun ! (Kesinlikle)Seni rahatsız eden şey nedir? Etrafındakilerin daima bakımlı, sıkı vücutlu ve çekici gözükmelerini istiyorsun. Kilolu, tüylü, kıllı hiçbir şeye tahammülün yok. (O kadar çok ilgilendirmez beni başkaları. İnsanları olduğu gibi kabul ediyorum ama aşırı kıllı bir erkekten de uzak dururum :p)

Alışkanlıklar Keyif düşkünü
Asla yeteri kadar dinlenemiyorsun.Ya çok meşgulsun, ya miskin hatta belki de biraz tembel? Her ihtimalde de uyuklamak en iyi arkadaşın bazen de en kötü düşmanın.. (Aynen katılıyorum)Evinde modern ve "cool "bir zevkin var.Tarz yaratan birisin. Dekorasyon sadece fonksiyonel değil, tarz sahibi de olmalı. (Evet)Tercih ettiğin içecek sakinlik ve alışkanlıkların konforuna olan sevgini temsil ediyor. (Kahvenin temsil gücü çok ilginçmiş :p)
Aşk Ateş böceğiAşk senin için uzun bir bağlılık demek. Kendini adamak, fedakarlık ve sevecenlik.. (Aşk emek ister! -selvi boylum al yazmalım-)Senin için özgürlük kıyafetlerinden kurtulup doğanın kucağına atlamak.
(Burası biraz karışık)
Kendinle barışıksın ve her zaman ilk harekete geçen olmaktan çekinmezsin (Kesinlikle)

Bu sobe de burada biter. Ben kimseyi sobelemiyorum. İsteyen herkes testi yapıp, sonucu paylaşabilir!


0 yorum: