DAVID CAPPERFIELD SHOW

17.2.09

Cuma günü MGM Grand Hotel'e David Copperfield'ın şovunu izlemeye gittik arkadaş grubumuzla. Fazla biletleri varmış değerlendirdik biz de. Ben aslında sihir, bilimkurgu vs. pek hoşlanmam ama merakla gittim. 1,5 saat sürdü. Daha önce Türkiye'de tv. de izlemiştim. Benzer gösterileri yaptı. Uçma, sahnenin ortasına araba getirme, kendisini 2'ye bölme, boyundan aşağısını yok etme gibi. Gösterilerden birine grup arkaşımızda katıldı. Deniz topları attılar seyirciye doğru. Topları yakalayan 10 kişiyi kaybedeceğini söyledi David abimiz. Yakalandı toplar ve 10 kişi sahnede kurulan amfi şeklindeki düzeneğe oturdular, ellerinde de fenerler vardı. Işıklar, perdeler derken yok oldular. Işıklar normal seviyeye gelince sahnenin tam karşısından çıktılar :)
Sahneye ilk çıktıklarında perde gibi birşey inmişti ve sahne hafif kararmıştı ama ellerindeki fenerler yandığı için biz onların halen orada olduklarını sanıyorduk. Perdeyi açtıklarında da oradaydılar. Sonra tekrar perde indiğinde kayboldukları izlenimi veriliyor. Aslında onlar ilk ışıklar kararıp, perde indiğinde sahnenin arka taraftan açılan bir yolla yer değiştirmişler. Bizim sahnede gördüğümüz, aynalar sayesinde onların ilk oturdukları anmış. Onlar olmadığı halde ilk görüntüleri kaydediliyor aynalardan bize yansıyor aynı görüntüler. Yani tamamen ışık ve gölge oyunu. İçeride o 10 kişiye nasıl olduğunu kimseye anlatmayın diye talimat vermiş David :) Basından olup olmadıklarını sormuşlar. Burası aptalca geldi. Herkes şov olduğu için izliyor, hiç kimse gerçekten kaybettiğine inanmıyor elbette. Binlerce insana aynı şeyi söylemişlerdir ama hiç kimse de çok gizli bir sır, anlatamam dememiştir kanımca :)) Neyse işte gerçek olmadığını bilsek de hayranlıkla izliyoruz. Sonuçta farklı bir yetenek. Beğendim ben ama açıkcası yüksek bir meblağ verip izlemek istemem.
Las Vegas'ta çok fazla şov var ve fiyatları kişi başı 100-120 $'dan başlıyor. Tabii oturulan yere göre falan değişiyor fiyatlar. Siegfried & Roy, Mystere, Le Reve, Blue Man Group en iyi bilinen ve en çok talep gören şovlardan. Blue Man'i izlemek istiyorum, belki fırsat olur gitmeden..


12 yorum:

serrose dedi ki...

He he Turkiye`de Atilla Tas dokmustu adamin tum sirlarini :)))
Sevgiler nazocum

Nazpek dedi ki...

Benimde çok ilgimi çekmezdi bu konular ama sihirbaz ve prestij filmlerini izledikten sonra fikrim değişti gibi

AskinAy dedi ki...

maksat eglence olsun canim,iyikide gitmissin bak degisiklik olmus ne güzel:)

Gülen Tezer dedi ki...

Artık biliyoruz :) yemezler artık :) Nazo'cuğum yeni sırlar bekliyoruz.Git güzelce eğlen, bize de anlat.Öptüm..

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Pahalı gerçekten ama çok emek var diye düşünüyorum.

Moonish (moonsun) dedi ki...

:)) Sonucta guzel bir gun gecirmissin yaa Nazom, onemli olan da bu :)) Hepsinin bir hilesi var sonucta :)) Kocaman opuyorum seni :)

Adsız dedi ki...

Sihir olayını çocukluğumdan beri sevmem bende :)

a. gizem dedi ki...

ay ne güzel nazocum yaa :)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazcum gez eğlen oralarda.Kaçırma aktiviteleri de sakın.Dönmenize az kalmışken tadını çıkart hatta benim içinde:)

HamaratDiva dedi ki...

nazo güzel ve farklı bir gün geçirmişsin ne güzel, oralarda fırsatın varken izle tabi ki :) blue man'i biz de izlemek istiyoruz, htatta bir sefer almanya'da 2 gun ile kacirdik ama belki bir gun istanbul'a da gelirler :)

nazo dedi ki...

** Serrosecum senden duydum Atilla Taş'ı :) Sevgiler sana da..

** Nazpek, benim hala daha pek ilgimi çekmiyor ama izlemesi zevkli ;)

** Aşkınaycım, aynen.. Maksat eğlence olsun ;)

** Gülen Ablacığım :) adam o kadar uğraşıyor, sır vermek yok :)

** Banucum maddi ve manavi olarak büyük emek var, haklısın canım ama ilgi meselesi işte ;)

nazo dedi ki...

** Moonsuncum güzeldi evet, öpüyorum ben de :)

** Serapcım ben de.. O yüzden bilimkurgu da izlemem. Gerçekleşebilir ya da gerçek olacak :)

** Gizemcim öptüm seni :)

** Zarifecim şimdilik senin yerine gezerim. Sen bu taraflara gelince altüst edersin ayrıca :)

** Enharcım, Blue Man'i istiyorum ben de bakalım.. Bir çok yerde var aslında, İstanbul'da da neden olmasın ;)