HAFTA SONU

24.5.09

Yine ayrılık başladı diye sızlanırken 1 gün sürüverdi ayrılığımız :) Göreve başlama ve diğer işlemlerim için eşimin görev belgesi gerekiyordu acilen. Aldı hemen ve kargoya verdi fakat 1 günde gelmesi gereken belge gelmedi. 2. gün benim için çok geçti; çünkü öğlen 12 de sistem kapanıyormuş. Eşim de kendi getirdi, işlemleri yaptık. Hafta sonu da bize kaldı. Bürokratik bir işlem, memurun insiyatifinde olan bir durum, okul müdürünün sabit fikirli ve korkak olması gibi sebeplerle geldi ama sonuçta birlikte geçirdik hafta sonunu. Gezdik dolaştık, buzdolabı aldık ;) Böylece tüm beyaz eşyalar alınmış oldu. Her biri mağazada henüz. Ev tutunca gönderip, kuracaklar. Bu arada Arçelik'te, eşyalarınızı farklı bir şehirde almış olsanız bile, evinizin olduğu şehre ücretsiz gönderip, kurulumunu yapıyorlar. Ayrıca taşıma parası ödemek zorunda kalmıyorsunuz. Elektronik eşyalarda alacağımız bir tek televizyon kaldı.
Bu hafta mobilya arayışlarına başlayacağım. İnternet aracılığıyla az çok fikir edindim zaten ama yerinde görmek daha farklı olur.
Bu arada yarın ya da Salı günü okula başlıyorum :)) Şimdiden yarın ne giysem diye düşünmeye başladım, heyecan yaptım :)

Bunların dışında bir de sinemaya gittik eşimle. Birlikte izlemek istiyorduk bu filmi, tam isabet oldu. Çok da beğendik. Farklıydı biraz kitaptan ama güzeldi. Şimdi de Roma'yı görme isteği uyandı içimde, çok gizemli yerler ;)
Herkese güzel bir hafta diliyorum..


13 yorum:

ZencefilliÇörek dedi ki...

canim beyaz esyalarinizi gule gule kullanin.:) tv'da sony ve philips benim tercihim.

islerinin hallolmasina sevindim hem bu vesileyle esinle bulusmus oldunuz. :)
yeni isin de hayirli ugurlu olsun. gerci okullar yakinda kapaniyordu degil mi? sen sozlesmeli olarak mi calisacaksin?

biz de o filmi gormek istiyoruz. daha vakit bulup da gidemedik. :))

gerci cok erken ama hic buralari ozluyormusunuz? :)))

sheker dedi ki...

Canım benımkıler de sıemens.Sıemens baska sehrıye naklıye ucretı olarak beyaz esya basına 26 lıra mı ne alıyor.Arcelık ın boyle yapması cok guzelmıs.Ama sıemensten de vazgecemıyorum :)
bu arada sanırım vestel-arcelık bır marka
sıemens-bosch-profılo bır marka..
Yalnız sıemens alman markası oldugundan mıdır nedır estetık acıdan cok soguk bır goruntusu var.Arçelık ıse daha boyle samımı sekıllerde uretılıyor:)
garıp ama esyaların bıle dılı var bence.
Canım ben mobılyalarımı degısık yerlerden aldım.
sana onerebılecegım markalar:
ızmırde dm mobılya var gorme sansın olursa mutlaka gel gor derım cok tarz mobılyaları var. eger klasık alısılmıs modeller arıyorsan markacok ama tarz bıseyler ıstıyorsan dm derımkesınlıkle.
oturma odamı merınosun kosesını tercıh ettım ve ıyıkı etmısım kocaman:) yatuyu yemek ye her tuyrlu aktıvıteyı kaldırıır.yakından gormenı tavsıye ederım.
lınkı:http://www.merinos.com.tr/UrunDetay.asp?UrunID=54 (kremını aldım)
yatak odamda cardin mobılyayı tercıh ettım.Bunlarda ıstıkbalde yonetıcılık yapmıs ınsanların kurdugu bır marka.cok buyuk marka aslında..Şiraz grubu...
Ama yavas yavas bayılık alıyor tanınıyor.fabrıkası eskısehırde...bayılerını arastır bır bak ıstersen canım.
yatak odası dolaplarında ıstıkbal kesınlıkle cok ıyı. merınosun -idaşın dolaplarından daha kullanıslı ve yuksek uretılıyor.bu da aynı ıstıkbal gıbı cüsselı dolaplara sahıp ve fıyat olarak daha uygun dıyebılırım
lınk:http://www.cardin.com.tr/tr/

ben PARS yatak odasını tercıh ettım ama ben senın yerınde olsam:)yanı sımdı kararversem LAVINYA yatak odasını alırdım.cok daha kullanıslı ve mantıksal bır sıstemde. pars cok daha gosterıslı ama pars ın ortasında bır surgu dolap var ve onu yana kaydırmadan kapakları acamıyorsun. yanı kullanımda hız yavaslatıyor.
sagı accakken sola kaydır-solu accakken saga...
bu arada mıkrodalga fırınım arcelık:) cok memnunum.
bu arada evlenmedım ben de aslında ama arcelık mıkrodalgayı zaten kullanıyoduk ordan bılıom.temmuza evlenıyorum ınsallah.

Aslında fıyat olarak daha uygun ve alısılmısın dısına cıkan ınegol mobılyalar var ama ben kalıtelerını pek bılmedıgımden dolayı tercıh etmedım.

gercı sen ankarada mıydın hatırlamıyırum.Ama ben gecen ankara sıtelere gıttım ızmır karabaglar-kısıkkoye bın basar geldı:) yanı orda dm den daha afıllı mobılyacılar kesın vardır.

cokkolay gelsın...

HamaratDiva dedi ki...

canım ben ancak blog alemine geri doenbildim ve kaçırmışım, gelmişsin, hoşgelmişsin :) sevgiler

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazocum aldıklarınızı güle güle kullanın.Ama eğer sony alırsanız olası bir problemde sinirlenmeye hazır olun.Ben ki sony makinemden çok memnundum.Ama bütün ilgi makineyi satana kadarmış.Bozulduğu anda muhattabın yok.Üstelik şikayet bile edemiyorsun genelde sayfaları hata veriyor.Mahkemelik olduk bendeb uyarması:)
Karar senin cicim.

Primarima dedi ki...

Tv'de sony'yi tercih edin derim:)

a_y_s_e dedi ki...

sony ya da philips, hatta bence sony. evinizi bilmiyorum ama cok buyuk ekranli birsey almayin, evi kapliyor. :)

sevgiler canim. kolay gelsin...

nazo dedi ki...

* Zencefilli Çörek, teşekkür ederim.
Annemlerin de Sony, 4 yıl falan oldu, memnunlar ama biz kararsız kaldık. Aslında ben çok ilgilenmiyorum. Eşim beğenecek artık birini ;)
Ben ücretsiz izindeydim. Devam edeceğim, kadroluyum.
Filme gidin mutlaka, beğendim ben..
Oraları özlemiyorum şuan. Kendimi öyle bir kaptırdım ki buraya.. Bazı şeyleri özlerim ama zamanla..
Sevgiler canım..

* Sheker, harikasın valla ;) Gerçekten teşekkür ederim ayrıntılı bilgi için..Mobilya da salon+yemek odasını Tepe'den beğendim bugün. Yatak odalarını beğenmedim. Bakacağım daha. Biz daha çok her eve uygun olacak, sade modeller bakıyoruz. Kira olacağı için köşe takımı tercih etmiyorum. Her eve yakışmıyor çünkü. Şimdilik şöyle bir fikir ediniyorum. Sizinkiler de şimdiden hayırlı olsun.. Bu arada düğüne de çok az kalmış, umarım dilediğin gibi olur herşey.. Sevgiler..

* Enharcım, ben de pek takip edemiyorum bu ara.. Teşekkür derim canım..

* Zarifem biliyorum senin durumu.. Çok önemli satış sonrası memnuniyette.. Bakalım artık.. Sağol canım, hatırlattığın için..

* Prima Rima, annemlerinde Sony, memnunlar ama diğer markalar da çok iyi artık.. Bilmiyorum işte :))

* Ayşecim haklısın. 82 ekran alacağız. İdeal oluyor onlar.. 102 ve üstü cidden kaplıyor odayı :) Sağol canım..

herşeyden azıcık dedi ki...

İşlerin yolunda gittiğine çok sevindim.Beyaz eşyalarda tamamlanmış yeni gelin gibi oldun nazom:))Arçelik konusunda azıcık şüphelerim var sen uzaklardayken onlar bayağı değişti çünkü ama tv de sony en iyisi 107 ekran 30 metrekare bir oda için asıldığında geyet iyi duruyor buda benim fikrim:))Sevgiler.

^zeynep^ dedi ki...

Nazo'cum ev esyasi almak telasli olsa da pek bir tatli oluyor yahu... Ev için yaptigim alisverisler kendim için yaptiklarimdan daha çok keyif veriyor bana nedense. Filmi merak ettim. izlemek lazim.

Sana yarin okulda bol sans diliyorum!!!!!

Flame dedi ki...

Nazocum kolay gelsin sana canım. İşin zor ama zevkli kısmı şimdi başlıyor. Yapabileceğimiz bişey varsa söyle lütfen..

Adsız dedi ki...

Nazo'cum bazen boyle burokratik engellerinde i$e yarayabilecegini ogrendim sayenizde :) ne guzel iste fazladan zaman gecirmissiniz. Bir de yeni esya alisverisi cok keyiflidir-yani ben cok severim :) Evinin dekorasyonunun cok zevkli olacagina eminim!

Bu arada yesil tasli inci kolyeme iltifatlar yagiyor-bir kiz arkadasim boynumdam calmaya kalkti yani dusun o kadar cok begenildi :) acilen pasajda ya da etsy'de bir dukkan acmalisin-musteri portfoyun hazir ;)

Ayyy cenem dustu-kaciyorum :) umarim ilk gunun guzel gecmistir-optummmm

nazo dedi ki...

* Herşeyden azıcık, sağol canım. Kira olacağı için şimdilik nasıl evlerde oturacağız bilmiyorum. O yüzden her yere olacak şeyler seçmeye çalışıyorum. Kendi evim olunca inşallah :) Sevgiler..

* Zeynepcim kesinlikle çok zevkli.. Hevesleniyorum iyice mağazalara girdikçe :) Filmi tavsiye ediyorum. Teşekkürler..

* Alevcim sağol canım, olursa söylerim. Çok teşekkürler..

* Banucum, çok zevkli gerçekten.. Hemen de beğeniyorum. Kararsız kalma yok ama annem acele etme diyor sürekli :) Darısı kendi evlerimize, daha özgür alışverişlere ;) Kolyeni beğenmelerine çok sevindim. Pasaj açtım ben de ama henüz takı koymadım. Malzeme almam lazım önce. Henüz işe başlayamadım. Yarın hallolacak umarım. Teşekkürler canım.. Öpüyorum..

Tanya's dedi ki...

Nazocum,

Okul mu başladı?..ne güzel..ne keyif..herşey çok güzel gitmiştir diye umuyorum..gün bugün...salı.