BAŞLIK BULMAK NE BÜYÜK DERT!

4.5.09

Uyuz geçen bir haftasonundan sonra merhaba Pazartesi..

Bu hafta enerjik geçsin.. Koşalım, zıplayalım, eğlenelim, gezelim, gülelim istiyorum. Zira son haftamız.. Hafta sonu ne mi yaptım? Uyuz uyuz uyudum. Hem de derin derin.. Sanki geçtiğimiz hafta çook çalışmışım da, çook yorulmuşum gibi.. Benim kadar uykuyu seven bir insan yoktur galiba.. Uyandığım anlarda da dua ettim, Majezik isimli hapı bulan yüce şahsiyete.. Benim için elektriğin icadı kadar önemli..
Artık ev kurma hayallerim tavan yaptığı için kendimi sürekli dekorasyon sitelerine bakarken buluyorum. O kadar güzel fikirler var ki.. Yalnız her biri kendi evimize sahip olduğumuzda ve en önemlisi bir şehre sabitlendiğimizde gerçekleşecek şeyler.. Tabii bir de küçük çaplı bir sermayeye ihtiyaç var. :)
Gerçek hayata döndüğümde ise kafamdan bir sürü şey geçiyor. Döndükten sonraki 2. yılımızda hangi şehirde olacağımız belli değil. Bu durumda yine fazla eşya almasak mı acaba diyoruz bazen. Sonra alalım da taşınırız ne olacak da diyoruz ve sanırım böyle yapacağız. Çünkü birşeyleri sürekli ertelemek sıkıntı veriyor bana. Taşınmak kolay değil, özellikle şehir değiştirmek. Eşyalarda yıpranacak belki ama sürekli yarını düşünmek de yoruyor insanı. Belki küçük bir ev tutarız, ona göre eşya alırız diyorum. Bu kez de Nevşehir'de küçük ev bulmanın zor olduğu gerçeğiyle karşılaşıyorum. Bunu garipsemiştim ama evler genellikle büyükmüş, en azından güzel evler.. Eski bir eve de ben yanaşmam. Yani tam armutun sapı, üzümün çöpü durumu :)
Mobilya bakıyorum sonra.. Sözde büyük firmalar internet sitelerine neden önem vermezler anlamıyorum. Teknoloji bu kadar önemliyken, insanlar pek çok işini internet ortamında yaparken bazı markaların siteleri nasıl olur da fi tarihinden kalma olur? Bazıları gerçekten çok önemsiyor. Mobilyanın en küçük ayrıntısına kadar belirtiyorlar. Resimler gayet güzel. Mağazaya gitmeden fikir oluşuyor insanda..
Bir de güzel haberler alıyorum. Döndükten kısa bir süre sonra, güzel bir sürprize ortak olacağız. Bunun için minicik bir İstanbul kaçamağı görünüyor. Umarım gerçek olur. Sonra en yakın arkadaşlarımdan birinin düğünü var. Annemin şuraya gideriz, şunu da yaparızları hiç bitmiyor zaten. Bir de eşya alma, ev düzenleme gibi durumlar eklenince bu yaz yoğun geçecek gibi görünüyor ve ben çok seviniyorum bu duruma. Üstüne şöyle 2-3 günlük deniz-güneş kaçamağı da olsa keşke.. Belki olur ;)
***
İyi haftalar!


16 yorum:

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

canım bende bir zamanlar senin gibi o ne olacak bu ne olacak diye beynimi yedim bitirdim hatta bitirdiğim için beynim kurtuldu en sonunda beyin mr ında ortaya çıktı :)

ve artık olayları geldiği gibi karşılamayı öğrendim.elimden geleni yaparım gerisini yukarıya bırakıyorum...

kendimi ne kadar yırtsamda her şey olacağına varıyor ...her şey güzel gönlüne göre olacak

istanbul a gelirsen mutlaka beklerim canım benim :) ve burdan yardımcı olabileceğim bir konu olursa seve seve yaparım

iyi haftalar öpüyorum sevgiyle :)

Noni dedi ki...

Ahhh deniz tatil kaçamağı bende nasıl yapmak istiyorum hiç sorma N@zocum :) bu arada size kolay gelsin şimdiden!

beetlejuice dedi ki...

Nazocum, ben artık uzun vadeli tüm planları çıkardım hayatımdan. En fazla 1 haftalık plan yapıyorum. Ne olacağı hiç belli olmuyor, sen beynini yediğinle kalıyorsun. Amerika'daki son haftanda ne yapacağını düşün sen, gerisini sonra düşüneceksin zaten:)

^zeynep^ dedi ki...

için nasil kipir kipirdir simdi kim bilir:) insallah her sey istedigin gibi olur. içine ne nasil sinecekse öyle yap güzelim! sevgiler!

B U K E T dedi ki...

Nazo merhaba
majezik hakkında yazdıklarını okuyunca geçen hafta nefroloji uzmanı doktorla aramızda geçen muhabbeti iletmek istedim
anneme ilaç yazdırıyordum aralarında majezikde vardı doktor bey görünce siz ne için alıyosunuz bu ilaçları bunlar böbrek yetmezliği ve kas erimesi yapan ilaçlar dedi majezik hepimizin belli ağrısı olunca sarıldığımız ağrı kesicidir ben mideyi kötü yaptığını biliyodum ama böbrek yetmezliğini durunca ürperdim.
çok tüketmemek lazım hatta belki hiç aklında bulunsun.
sevgililer

Flame dedi ki...

Deniz hayali bende de var. Son hafta mı dedinnnn :)) Ne çabukk geçiyor zaman! Hadi gel sen de nasılsa ev, mobilya halloluurr..

Tanya's dedi ki...

Aaaa..az kaldı...sen gel de herşey en şahanesinden olur.

zehra dedi ki...

gitmek belirsizlikler birde taşınma
suanki hayatıma ne kadar benzıyor :)
kolay gelsın ne dıyeyım :)))

Adsız dedi ki...

nazo'cum ya$adigin endi$eleri gocebe hayatindan sIkIlmi$ birisi olarak cok iyi anliyorum. bende surekli evime e$yalar almak, diledigim gibi dekore etmek istiyorum ama kalici olmadigimizi da bildigim icin e$yaya fazla yatirim yapmak istemiyorum acikcasi...Umarim sende, bende diledigimiz, hayal ettigimiz mutlu-huzurli-diledigimiz gibi susleyebilecegimiz evlerimize kavu$uruz canim... bU son hafta cok guzel gecer umarim sizin icin...Aklimdasin...

nazo dedi ki...

* Elçincim çok haklısın ama insan benim gibi evhamlı olunca düşünmeden edemiyor :) İstanbul'a gelip, uzun kaldığımda mutlaka görüşmek istediklerimdensin.. Çok öpüyorum seni..

* Nonicim, kim istemez ki ;) Çok teşekkürler canım..

* Beetlejuice, olması gereken o ama benim için o kadar zor ki.. Sen en doğrusunu yapıyorsun. Sevgiler..

* Zeynepcim hem de nasıl :) Teşekkür ederim canım, sağol..

nazo dedi ki...

* Buketcim biliyorum canım. Zaten bütün ilaçların yan etkisi var böbreklere ama ben doktor tavsiyesiyle içiyorum ayda en fazla iki kez, malum zamanda. Ağrı olmadığında hiç içmediğimde oluyor. Baş ağrısında falan içmemek lazım ama dediğin gibi. Sağol canım tavsiyen için.

* Hallolur değil mi Alev? :) Onca insan ev kuruyor :p Öptümm canım..

* Tanyacım umarımm.. öPÜYORUM..

* Zehracım belirsizlikler zaten can sıkan ama çok da kafaya takmamak lazım. Hele ki senin :))

* Banucum, canım, aslında çok da zor birşey istemiyoruz değil mi? Umarım söylediğin herşey en kısa zamanda gerçek olur ikimiz içinde.. Öpüyorum seni..

herşeyden azıcık dedi ki...

Nazocum hayırlısıyla bir gelin gerisi kolay istanbul kaçamağı yaparken bu mobilya işinide halledersiniz sonra zaten taşınıcaz diye eşya almamakta neyin nesi 5 dk sonra yaşıcazmı acep?keyfine bak benim yerimede uyu emi güzel arkadaşım:))

a. gizem dedi ki...

ayyy ya nazo header ne hoş olmuşşş!!!

nazo dedi ki...

* Herşeyden Azıcık bence de valla :)) Uyurum ne demek, seve seve :)

* Gizoş beğendin mi? Uyduruk bişey, öylesine yapmıştım. Sonradan hoşuma gitti benim de;)

Adsız dedi ki...

inanamıyorum bloğunu takip ediyordum zaten yazını okurken nevşehir inanamıyorum yaa ben nevşehirde oturuyorum görüşelim lütfen. tülin

Gülen Tezer dedi ki...

Hiç görmeden özledim seni.Çabuk gel.