BURALARDAYIM

1.7.09

Evet evet yaşıyorum :)

Ama yok böyle olmayacak, hep ertelemeye başladım blogu.. Canım hiç yazmak istemiyor.. İşin kötüsü bahanem de yok.. İşleri, yemeği annem yapıyor.. Ben yiyip, içip, gezip yatıyorum..
***
Okuldaki seminer dönemi de bitti.. Hayatımda bir dönem kapandı.. Merak ediyorum yeni okulum nasıl olacak, ortam nasıl olacak? En az buradaki kadar iyi arkadaşlar istiyorum.. Yaş farkı çoktu aramızda, hatta en küçük ben ve 2 arkadaşımdık :) Diğerleri 15-25 yıllık öğretmenlerdi ama en ufak zorluk çekmemiştim. Çok sıcak bir ortamımız vardı ki bu çok önemli bence. Yani öyle sınıfıma girerim dersimi işler çıkarımla bitmiyor iş.. Okulda her yönden huzur olmalı ki daha verimli olsun hem öğretmenler, hem öğrenciler.. Sonuç olarak buradaki 3,5 yılım çok güzel geçti, umarım hep şanslı olurum bu konuda.

Yılan hikayesine dönecekti ki, nihayet ev bulduk !! Tabii ki yukarıdakiyle alakası yok ama eşim beğenmiş; ben de görmüş, beğenmiş kadar oldum. Yarın eşimin yanına gidiyorum. Oradan Kayseri'ye geçip mobilyalarımızı alacağız. Nereden, ne alacağıma karar verdim az çok.. Umarım aksilik olmaz ve alabiliriz. Çünkü kendi düzenimizi kuralım istiyorum artık.. Zaten sadece mobilya, halı ve perde kaldı. Tv.de ne alsak diyordum, Samsung'da karar kıldık..


Kitap okuyorum yatmadan mutlaka.. Aşk bitti, Ahmet Ümit/Bab-ı Esrar var şimdi elimde.. İki kitabın ortak yanı her ikisinde de 'Konya' var. Arkalı önlü denk geldi. Pekişiyor Konya bilgileri :) Aşk güzel ama böyle durgun sanki.. Aslında tam dinlendirici bir kitap.. Bab-ı Esrar'a ise yeni başladım ama diğer Ahmet Ümit kitaplarında olduğu gibi zevkle ve heyecanla okuyorum.

Bugün ani bir kararla saçımı kestirdim ve boyattım. Hiç aklımda yoktu aslında.. Saçımı tararken çok sinir oldum. Zaten gölge bir garip hal almıştı. Ne yaptıracağıma karar vermeden gittim, Allah'tan pişman olmadan çıktım. Bakır rengi oldu, gerçi şuan kızıl gibi ama yıkadıkça oturur renk. Henüz kısacık kestirecek kadar cesur değilim, az biraz aldırdım uçlarından.. İyi hissettim kendimi, kesin var birşey bu saç işlerinde.. Serotonin yükledim bünyeme :p

Burayı da güncelliyorum arada; geçen haftam cameo yapmakla geçti. Çok güzel çantalarda hayat bulacaklar. Yenileri henüz koymamış Melih Hanım sitesine, güncellediğinde haber veririm.
Şimdilik bu kadar..
Yollarda olacağımdan, bu kez yazamama bahanem var ;)


8 yorum:

www.lacheen.org dedi ki...

Senin de benim gibi saç değişikliği zamanın gelmiş anlaşılan, ben de koyuya döndüm yine :)
Cameo'lar süper olmuş bu arada.

ELÇİN dedi ki...

iyi yolculuklar canım ...keyifle huzurla sağlıkla

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Yeni yollarında önün hep açık, hayatın günlük güneşlik olsun.Yeni evinde mutluluk, sağlık ve bereket eksik olmasın.
İyi arkadaşlar diliyorum sana, en az şimdikiler kadar..
Öpüyorum güzel kız.

herşeyden azıcık dedi ki...

Yeni eviniz hayırlı olsun umarım eskisi kadar huzurla çalışacağın bir okul olur saçlar ise arada değişiklik yapmak iyidir ben cesaret edemesemde:))

n@zo dedi ki...

* Lacheencim arada değişiklik yapmak lazım. Moral buldum ansızın :) Beğenmene sevindim cameoları..

* Elçincim teşekkürler..

* Gülen Ablam, bunca güzel dilekten sonra sırtım yere gelmez benim.. Büyük öptüm..

* Herşeyden azıcık, çok teşekkür ederim. Saç için cesaret et, boyatmasan bile en azından kestir, hiç olmadı durup dururken fön çektir :)

crépuscule dedi ki...

bal rengi sac en sevdigim, hernekadar bana yakismasada :p

hersey gonlunce olsun yeni hayatinda .

Flame dedi ki...

Cameolar çok şeker olmuş canım. Bende ihmal ettim bloğu. Bugün evdeyimde yazacak fırsat oldu. Kolay gelsin sana da..

sihirli eller dedi ki...

nazo hangi şehirde oturacaksınız yerleşik düzende kaçırdım sanırım?saçlar zaman zaman oynanmak içindir zaten iyi günlerde kullan rengini bakır her yıkamada biraz daha oturur.
umarım eskisinden daha güzel olur yeni okulun iş arkadaşların,tabiiki öğrencilerinde.