MJ

26.6.09

Ben ortaokula giderken anket defterleri vardı. Sorulardan biri, en sevdiğiniz yabancı pop şarkıcısı kimdir? idi. İşte o, olmazsa olmaz sorunun cevabı benim için ve benim yaşıtım pek çok kişi için Michael Jackson oldu. Sonra piyeslerde onun yürüyüşünü ve dansını taklit etmekle geçti, o zamanlarım. Yabancı müzik dinlemekten hoşlanmayan bir kişilik olarak, MJ'nın yer ayrıdır bende. Şarkıların çıkışları benim doğumumla eştir gerçi; ama hiç eskimeyenlerden.. Anısına dinliyorum şimdi..


4 yorum:

zehra dedi ki...

1980 lerden bugunumuze...
etkileyici bir isim...
trajik bir son..

Hayatın Ressamı dedi ki...

aynı hisleri paylaşıyoruz nazocuğum.

Gülen Tezer dedi ki...

hiç oynamasaydı kendiyle, böyle olur muydu çok merak ediyorum..
Annem de çok severdi, özellikle beat it şarkısını.Dinler dinler 'ne güzel şarkı bu' derdi.
Ingvar Ambjörnsen'in kitabının ismi gibi; beyaz zenci; o zenci olarak doğdu; beyaz bir zenci olarak öldü..
N@zo'ma sevgiler ve öpücükler..

Primarima dedi ki...

Anket defterlerini hatırlıyorum hatta kendımız hazırlardık bazende kırtasıyede satılanları konulurdu önumuze bende o defterlere cok yazdım M.j'i...