NELER YAPIYORUM?

4.9.09

* Evime alıştım. Herşey güzel gidiyor. Bir tek ütüden nefret ediyorum. Onun dışında sorun yok :p

* Mutfakla aram fena değil. Düdüklü tencere kullanmayı bile öğrendim ve ya patlarsa korkusunu yendim. Her eve lazım bir buluş :p

* Sonra dün aşkam ilk yemek davetini verdik evimizde. Eşimin iş arkadaşları geldi, toplam 8 kişiydik. Annem olmadan iyi iş çıkardım :) Tabii ki eşimin büyük yardımlarını gözardı etmiyorum. Biz iyi bir ekibiz :))

* Ve de okul.. Arkadaşlarıma, ortama alışmaya çalışıyorum. İlk gün yadırgadım biraz, kendimi öksüz gibi hissettim. Sanki tüm gözler üstümdeydi :p Şimdilik memnunum, zamanla daha iyi olur.

* Yavaş yavaş oturuyor düzenimiz. Evde zaman geçirmek hoşuma gidiyor. İyi vakit geçirebileceğimiz arkadaş grubu da var eşimin. Mesela yarın yemeğe çıkacağız. Tüm bunlar alışmamı kolaylaştırıyor. Okulda da muhabbetleri iyi olan bir grupla zaman geçiriyorum. Öğretmen sayısı fazla olduğu için gruplaşma var ama bu da normal bence. Herkes kafa dengi birilerini arıyor ne de olsa..

* İşte böyle.. Sanırım Eylül ayına iyi bir başlangıç yaptım ben, umarım böyle gider. 

* Son olarak bir film tavsiyesinde bulunmak istiyorum. Sıkıcı seminer günlerini film izleyerek geçiriyoruz okulda. Dün, Will Smith ve oğlunun oynadığı Umudunu Yitirme (The Pursuit of Happyness) adlı filmi izledik. Özellikle oğul Smith'in oyunculuğu çok iyiydi bence. Yaşanmış bir olaydan uyarlanmış, güzel bir başarı öyküsüydü. İmdb'de 7.8 almış.


15 yorum:

Flame dedi ki...

Yeni şehre, evine, arkadaşlarına alışmana sevindim canım..

Anneni özlemen doğal.. Ben aynı şehirdeyken bile özlüyorumm :)

Will Smith filmlerini de çok severim, izleyeceğimmm..

zehra dedi ki...

evınıze alısman ne guzel ınsanın yerlesık hayata gecmesı gıbı varmı :)
bız hala yerlesemedık sıcaklar yuzunden yayladayız darısı basımıza:))

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

düdüklü tencere sendromunu bende yaşamıştım. :)

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

sana demiştim her darlığın bir genişliği vardır diye senin adına çok sevindim canım :)

sünter dedi ki...

Cok sevindim canim evine yerlesmissin.
Düdüklü tencere korkusunu cabuk yenmissin masallah.Ben 25 yillik evliyim anca 1 yildir kullanabiliyorum:)
Vah benim yillarima:))
öptüm

turkuaz kıyılar dedi ki...

:) herşey yolunda, ne güzel:)

geçen hafta düdüklü tencere hızla o acayip sesi çıkardığında bebişimi anakucağından alıp koridora fırlamıştım, ben bir türlü yenemiyorum o korkuyu...

bende geçen hafta okuluma gittim, son toplantıma katıldım,ardındanda ücretsiz izin dilekçemi yazıp bir yıllığına vedalaştım arkadaşlarımla. Hergün homurdanarak gittiğim okul bir kıymetlendi ki gözümde anlatamam:)

yeni evin, işin hayırlı olsun Nazocum, güzel haberlerin hepimizi mutlu etti...çokkkkkk öpüyorum....

nazo dedi ki...

* Alevcim, anneme dayanamıyorum bir tek. Aklıma geldikçe gözlerim doluyor ama alışırım zamanla :)

* Zehracım, gerçekten güzel. Sizin içinde az kaldı ama yaylada yaşamakta güzeldir değil mi?

* İçimden Geldiği Gibi, çok korkuyordum bende ama çok kolaymış. Biraz dikkatli olmak lazım sadece. Çok pratik valla :)

* Elçincim, demiştin evet. İnşallah hep böyle gider.

* Sünter Teyzecim, boşuna korkmuşsun. Hem kullanımı kolay, hem işleri kolaylaştırıyor.

nazo dedi ki...

Turkuaz Kıyılar,
Ya korkma, gerçekten kolay.. Tabii ki dikkatli olmak lazım yine de, şakası yok çünkü.
Geçen yıl bende öyle hissetmiştim izin alınca. Bu yılda okul açılacağına yakın, tatil uzasa keşke diyordum. Bir doyumsuzluktur gidiyor :))
Ne güzel zamanlar bekliyor seni prensesle..
Teşekkür ederim canım, öpüyorum ben de..

^zeynep^ dedi ki...

yeni evinde güzel günler geçirmen dilegimle!

pursuit of happyness beni en çok etkileyen filmlerden biridir! junior smith ise minciklanasidir:) çok güzel bi film gerçekten!

Gülen Tezer dedi ki...

N@zo'm; her şeyin yoluna girmesine, ayrılmamanıza, işine gücüne başlayacağına, düdüklünün tıslarından korkmamaya başlamana, iyi ekibin diğer kişisiyle olan uyumuna, iyi bir arkadaş grubu içinde yer almanıza, okuluna çok sevindim. Bir tek anneni özlemene üzüldüm..
Ben de özlüyorum..

nazo dedi ki...

* Zeynepcim sağol..
Film güzeldi gerçekten.. Ufaklığa bayıldım ben de..

* Ablacım, herşey için teşekkür ederim. Özlem zor, senin özlemin daha da zor :((
Öpüyorum..

ayci dedi ki...

neler yapiyorum ayci versiyonu:

*TR´ye geleli 2 hafta oluyor! tekrardan bir düzen kurmaya calisiyorum!

*Istanbulu sevmiyorum! Olmuyor! Nasil oluyorda insanlar zorla bu sehirde yasamaya kalkiyorlar anlamiyorum!

*Canakkalede yasiyorum! Canakkaleyi seviyorum. Az ve Öz. Ne cok ne fazla! Oh be dedirtiyor!

*Denizin dibinde yasiyorum, ama denize giremiyorum! Galiba yarin artik gircem! Veya birazdan, toplicam herseyi, gitcem gircem!


*ise ihtiyacim var, fotograf cekmek istiyorum. bu aralar pek fotograf cektiren yok. ramazana yoruyorum. puff...keske evlenen filan olsa! ama yok! :S

*galiba babami özledim!

*aglicam!

nazo dedi ki...

Oyy oyy Aycim benim.. Ramazana verelim, sonrasında yoluna girer herşey.. Denize benim yerime de gir n'olur!!
Bakma sen lay lay lom olduğuma, ben hiç sevmiyorum burayı.. Mecburiyetten alıştırıyorum kendimi, sevecek birşeyler bulmaya çalışıyorum :)
Ağlama bir de!!
Bu arada Arkam Sağlam tshirtimi giyiyorum ve çok beğeniliyor. Adresi veriyorum bende.. Teşekkür ederim tekrar, süper tasarım ;)

a. gizem dedi ki...

özlemişim nazomm herşeyin yoluna girmesi çokkkk hoş :) peki eve yerleştin mi iyice tatlım :) özlemişim!

aycinin versiyonuna koptum :) ikinizi de öpsem kocaman!

ZencefilliÇörek dedi ki...

nazo'cum hersey yolunda gorunuyor. cok mutlu oldum adina. anne ozlemi birseye benzemiyor dimi. ama sagliklari yerinde olsun da gun gelir kavusulur insallah. kendine iyi bak canim. :)