BRAUN SATINLINER ION-SHINE ES2 SAÇ DÜZLEŞTİRİCİ

26.8.09

Son günlerdeki mucize ürünüm.
İnce telli, seyrek saçlarıma çektirdiğim fönün yaşam süresi sadece 3 saat malesef. Sonrasında onca spreye rağmen yapışan ve yağlıymış gibi görünen saçlarımla baş başa kalıyorum. Sprey kullanmadıklarında 1 saat içinde acayip bir hale bürünüyor. Boşuna verdiğim fön paraları da cabası.. Normalde ne düz, ne de dalgalı saçlarım. Garip bir yapısı var her yönüyle.. Düz fönlü olmasıysa hoşuma gidiyor.
O yüzden nihayet saç düzleştirici aldım ve çok memnun kaldım. Gayet pratik, fiyatı performansına göre uygun, hafif, dijital göstergesi, şekil verici plakları vs. var. Ayrıca kenarları ısı geçirmediği için elinizi ya da saç derinizi yakma olasılığınız düşük. İsteyenler varsa tavsiye ediyorum.


17 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Güzel günlerde kullan canım:))

Abuk Kraker dedi ki...

Güle güle kullan Nazo :)

Pell-in dedi ki...

Bende bir seneye yakındır bu ürünü kullanıyorum ve bende çok memnunum.

Hatta saçlarımı kestirmeden önce düzleştirmekle kalmayıp maşa bile yapıyordum. Hemde ince maşa gibi olmadığından kalın kalın olup daha havalı ve doğal oluyorlardı.

Denemediysen mutlaka tavsiye ederim ayrıca güle güle kullan=)

nazo dedi ki...

* Ebvata, teşekkürler canım..

* Abuk Kraker, sağol canım..

* Pell-in, evet okudum maşa özelliğide varmış. Deneyeceğim en kısa zamanda.. Teşekkür ederim bu arada..

Pell-in dedi ki...

Rica ederim

L@L dedi ki...

N@zocum iyi günlerde kullan, öpüyorum çok!

Hayatın Ressamı dedi ki...

bende saçlarıma düzleştirici ile şekil veriyorum.ama benki devasa kuaförlerin kullandığı ve eski 5 senelik düğünümde eşimin bir arkadaşı hediye getirmişti.
bizim etrafımız her kuaför ve olmasına ramen ben belki hayatımda 10 kere fön çektirdim.onu anlayan bir kuaför arkadaş getirmişti bu hediyeyi.

nazo dedi ki...

* L@l, ben de öpüyorum ;)

* Sihirlicim sen benim fön tutmuyor diye sızlanmama bakma. Öyle kabarık, yapılı saçları hiç sevmem ama düz fönü çok seviyorum. Her eve lazım bir makine:) Tabii seninki tam işinin ehlidir.

Stil Direktoru dedi ki...

Aynen tatlım tatillerde arkadaşlarım bana anam sen an fönle mi geziyorsun derler :) Güle güle kullan

Gülen Tezer dedi ki...

Canım n@zo'm; aramıza dönmene, atamanın istediği gibi olmasına ne kadar sevindiğimi anlatsam inan sen bile inanamazsın. O derece sevindim.
İlk olarak ayrılmayacağınıza sonra kendine ait bir sınıfının olmasına, servisle gidip geleceğine çok ama çok mutlu oldum. Sen bunları hak etmiştin.
Saç düzleştiricini de güle güle kullan. Çalışan biri için ideal bir zaman kazandırıcı. Her kullandığının bir hamlesini 'bu da Gülen için' de olmaz mı?
Öpüyorum çoooook.

Flame dedi ki...

Bnede uzunca bir süredir Remington'un düzleştiricisini kullanıyorum ama benin saçlarım uzun ve gürrr olduğu için seninkinden daha geniş bir model ve çok memnunum. her evde olması gerek acil durumlarda özellikle..

Benim saçımda da dalga durmaz mesela o yüzden hep düz fön çektiririm saçlarım o kadar ağır ki kıvırcık ile olsa akıyor ve senin dediğin gibi yağlı bir hale geçiyor :(

HUYSUZBALIK dedi ki...

NAzocum ben de Remington düzleştirici aldım her 2 kardeşime de. Çok memnunlar. Seninki de süper görünüyor güle güle kullan. Sevgiler...

NzlGl dedi ki...

Nazocum
güle güle iyi günlerde kullan canım.
Kızımda kullanıyor ve çok memnun:)

ASLI dedi ki...

Nazocum benimde favori ürünümdür düzleştiriciler..Fakat bende fönlü gibi durması için kullanıyorum ara sıra çünkü saçlarım zaten dümdüz.Birde bu aletler çok güzel dalga yapıyor tavsiye ederim dene iyi günlerde kullan nazocum

a. gizem dedi ki...

off nazom hiç bi zaman düzleştirici ile yapmayı deneyemedim saçları, neden 2 saatimi banyoda gecirmek zorunda kalırım korkumdan :( normal bir düz fön için bile 30 dk min. vakit harcıyorum kuaförde.. kendim saçlarımı yapabilmeyi çok isterdim tabi düz hallerini yoksa tabi kıvıcıgı yıka jölele çık :P
öpüyorum şeker!

zehra dedi ki...

ıyı gunlerde kullanın ınsallah

Primarima dedi ki...

güle güle kullan...