KISA KISA BEN, BONNY FOOD, BAYKUŞ

26.1.10

Annemdeyim ben. Dün çok sıkıcı, çok soğuk, çok uzun bir yolculuk sonrası geldim. 1 hafta buradayım ve eve girdiğim an itibariyle besiye çekilmeye başlandım. Sanki çok ihtiyacım varmış gibi davranıyor annem.
***
Kış gelmiş, bugün anladım nihayet. Dışarıdan geleli, 2 saat olacak neredeyse ama kulaklarımı hala daha hissetmiyorum. Dondum resmen..
***
Halama gittik bugün. 2 aydır kanser tedavisi görüyor. Normalde halamla çok iyi anlaşamam ben. Değişik bir insandır, herkes bilir. Sorsalar halamı sevmem derim mesela ama bugün kötü hissettim kendimi. Onu öyle çaresiz, pişman görünce ağlayasım bile geldi. Şu an tedavi görüyor, iyi de gidiyor tedavisi. Yine de hastalığı kabullenemiyor her insan gibi, bir anda tüm hayatı değişti ve neden böyle oldum demeye başladı. Dedi ki "zamanında çok kötülük ettim, cezasını çekiyorum." Bir insanın kendine ve karşısındakine bunu itiraf etmesi ne kadar acı. Hastalığın sebebi elbette bunlar değil, hepimizin başına gelebilir ama pişmanlık böyle kötü zamanlarda ortaya çıkıyor, insanın aklını başına getiriyor ki öyle kötülük falan da yapmadı. Sadece çok huysuzdur. Babam hep der; iyi insan olun diye.. Çok doğru, hayatta herşey gelip geçici.. İyi olmak, iyi olarak anılmak insanın hem kendine, hem başkalarına vereceği en güzel hediye..
***
Konular arası geçişler alakasız ama bugün Bonny Food ile eşime güzel bir sürpriz gönderdim. Birkaç gün önce vermiştim siparişi, ben yokken sürpriz olsun diye. Bugün ulaşmış ve çok beğenmiş. Keki çok lezzetliymiş. Bir tanesini benim için ayırıp, buzluğa atacak. Gidince bakacağım tadına :) Ben Yass'dan duymuştum ve test edip onaylamış oldum böylece. Tavsiye ederim, özellikle erkeklere güzel bir jest bence. Yenilebilir çiçek, daha ne olsun ^_^
***
Tatil gelince yeni şeyler yapacağım keçelerimden diyordum ama şimdiden tüm günlerin planları yapıldı. Aralarda da biriken siparişlerimi yapıyorum. Keçe taçlar tahminimden çok daha fazla ilgi gördü ve benim de çok hoşuma gitti bu durum. Uğraşınca gerçekten içime sinen modeller çıkıyor ortaya ama taklitleri de çoğalıyor. Bu durum çok canımı sıkıyor aslında. Aynı şeyi düşünmüş olamaz mıyız cümlesinden nefret ediyorum. Aynı şeyi sürekli düşünmek olmaz. Tesadüfler bir olur, iki olur ama üçüncü de art niyet ararım ben. Milyonlarca figür var. Olmayanı yap sen de.. Neden aynısı? Ben bir şey yapmaya karar verince bakıyorum Pasaj'daki ürünlere; sırf aynısını yapmamak için. "Çiçek her yerde çiçektir, aynı olabilir" kesinlikle bahane değil. Neyse bu konuda çok kızgınım ama muhattap da olmak istemiyorum. Nasılsa kendilerini biliyorlar..
Baykuş tacımla selamlıyorum onları. Fotoğraf da net, yapması kolay olsun!
İşte böyle.. Garip bir yazı oldu, oradan buradan ama olsun..
Birazdan anneanneme gideceğim; mis yemekler ve kocaman bir aile topluluğu beni bekler ;)


18 yorum:

Merve dedi ki...

nazom, ne güzel hasret gidereceksin annenle :) bende çiçeğin meyveli olanını göndermiştim kuzumda çok sevmişti..erkekler işe yarar bir hediye olunca seviniyorlar :) bizler ıvır zıvıra çok tezahurat gösterip sevinebiliyoruz :) halana çok geçmiş olsun dileklerimle acil şifalar dilerim..bu arada taç çoook güzel olmuş nazom o kuşu da yapsana :)

nergisce dedi ki...

ciceklere bayildim bittim. Babanin sözü beni cok ekiledi "iyi insan olun"...

Adsız dedi ki...

Nazo'cum öyle tatlısın ki eşine yaptığın bu incelik banada yapılsa inan o çiçeklerin hepsini yerdim hehehe:))Baykuşa bayıldım,senden yapacağım alışverişime az bir zaman kaldı seçimim çok zor olacak yandım beeeennn!!!

sine'mden dedi ki...

Selam Nazo...
Öncelikle halana çok geçmiş olsun...dediğin gibi insanın başına ne geleceği belli olmaz ama iyi insan olma konusunda babana da saygılarımı gönderiyorum :) ben de yaptığın şirin ürünlerin için aynı şeyi söyleyecektim; birilerinde görüyorum hep pasajda,ne saçmalık di mi?Sıkma canını taklitler yaşatır asıllarını ve farkın olduğunu kanıtlar diğerlerinden,boşver... Bonny Food'u denediğin iyi olmuş,bende birilerinden yorum bekliyordum:)Afiyet olsun...Kelebek anahtarlığım evimin kapısını açıyor:)her gün görüyorum,her gördüğümde aynı tepki"ayyy çok şirin" :) Çok uzun oldu sanki.bi dahakine email mi atsam?

Flame dedi ki...

Afiyet olsun Nazocum sana da eşine de :DD İyice dinlen, gez ohhh ne güzel. Tadını çıkar tatilin :p Taklitleri de boşverrrr diyeceğim ama insan sinir oluyor tabi :(

Çileksuyu Sibel dedi ki...

nazocum ımıtasyon takdırın en buyuk kanıtıdır cınsınde yada ona benzer bır cumle duymustum..sen kafanı hıc takma senın emegını alan ve goren farkı her zaman anlayacaktır...bu arada kardesım kelebeklı tacıma el koydu:( sevgıyle kal.aılenın tadını cıkar...

sibel dedi ki...

nazocum yenebilen çiçek harika bir sürpriz.halana geçmiş olsun .Model çalanlar kendilerini bir şey yaptım zannetmesin,mühim olan onu tasarlayıp yaratabilmektir,baykuşada bayıldım sevgiler.

nazo dedi ki...

* Mervecimm, anneyle olmak ne güzel.. Kıymetini bil bu günlerin ;) Çiçek şeklinde kek, kurabiye ya da arajman meyveler çok ilgi çekici bence. Böyle bir hediyeye bayılırdım ben. Erkekler daha çok sever tabii ki :) Beğenmene sevindim tacı..

* Nergiscim, iyi insan olalım, hep ;)

* Pearl, sensin tatlı bi kere :p İstediğin özel birşey olursa yaparım canım benim..

* Sinemm blogun olduğunu bilmiyordum beeenn, takipteyim bundan sonra.. Kelebek ve mutlu bulut hep uğur getirsin sanaaa :) Babama ileteyim hemen saygılarını :) Ben de hep görüyorum, senin gibi görenlerden de mail geliyor ama kocaman insanlara ne söyleyebilirim ki.. Neyse bakalım.. Mail de yaz, yorum da yaz :) Öpüyorum..

nazo dedi ki...

* Alevcim, canım Alper ve ben ne çok bekledik şu tatili, çıkaralım tabii ki keyfini :)) Sen de dene keki, çok eğlenceli..
Taklite gelince, kızıyorum malesef.. Keçe benim tekelimde olan birşey değil ama onlarca seçenek arasından yaptıklarımı seçmesi iyi şeyler düşündürmüyor.

* Çilekcim :) öyle de işte.. aman her neyse.. ben ne kadar parçalasam da kendimi birşey değişmiyor kafalar değişmedikten sonra.. Teşekkür ederim desteğin için.. Çok güzel günlerde kullanın hem kardeşin hem sen ;)

* Sibelcim, tüm iyi dilek ve sözlerin için teşekkür ederimm.. Sizlerin desteğini almak çok güzel..

Laçin Tenel dedi ki...

Nazocum, halana çok geçmiş olsun. Ama en önemlisi sonradan pişman olacağın hatalar bence, o vicdan azabı hiçbir hastalıkla ölçülemez :((
Bonny Food aklımda olsun baykuşa bayıldım, çok şirin görünüyor. Rahatça kalıp çıkarılır :))

NzlGl dedi ki...

Sevgili Nazo

Halan için geçmiş olsun diyorum. Umarım sonu iyi olur.Benimde halana benzeyen akrabalarım var. Allah yardımcıları olsun.
Keçelerle harikalar yaratıyorsun. Ellerine sağlık. Ama her zaman olduğu gibi asalaklar çıkacaktır. Aldırmamaya çalışmalısın bence.
Eşin için gönderdiğin hediye çok hoşuma gitti. En kısa zamanda bende eşime göndereceğim. Bu aralar ne yazık kı sıkıntıdan yemeye başladığı için kesin bayılacaktır.

Amaaaaaaa
en önemlisi anneciğinin dizi dibinde olman, hiçbirşey seni bu keyiften alı koymasın canım. Tadını doya doya çıkar:)
Ailene hürmetler seni kucakladımmmmm

sevgilerimle
nazlı ablan

nazo dedi ki...


* Laçincim çok sağol canım.. Çok doğru söylüyorsun. Umarım hepimizin pişmanlıkları azıcık olur..
Baykuşun kalıbı hemencecik çıkar di mi? :) Zorlanmasınlar diye düşündüm ben de!

* Nazlı Ablacım çok teşekkür ederim. Özlemişim yorumlarını.
Kek çiçeği güzel bir hediye, tavsiye ederim. Hem sevinir, hem şaşırır :)
Annemle olmak çok güzel, keşke hep birlikte olabilsek.
Çok öpüyorum Nazlı Ablacım seni..
Sevgiler benden de..

Hayatın Ressamı dedi ki...

sen tam tatil yapıyorsun yani.hala için çok geçmiş olsun.hastalık çok zor.ama halanın düşüncesine katılmıorum belki iyileştikten sonra çok iyi bir insan olur:))
taklitler çok heryerde herşeyde olsun ilk olduğunu düşün ve arkandan gelenlere bakıp gül mutlu ol.ilkler en başarılıdırlar.
annanemi özledim ben rahmetli:((

Ayse dedi ki...

Merhaba güzel kardesim, ben almanyadan Ayse. Almanca Moda Sayfam icin Türk okuyuculari ariyorum cünkü bir kac gün sonra türkcede eklicem. Ama türkce okuyucularim olmadan yapmam. Ondan simdi sen bana lasimsin. Eger sayfami takip ve followerde ekleye bilirsen cok cok sevinirim. Seni kocaman öpüyorum.

Ayse

zeynepin sesi dedi ki...

nazocum,baykuş çok şirin olmuş gerçekten..muhakkak taklit çok can sıkıcıdır ama olsun en azından beenildiinin göstergesidir :) bonny food u ilk defa duydum ama eşime gönderiim ben de,çok güzel gözüküo..

tuku dedi ki...

Nazocum herkes yasıyor demek aynı seyleri benım de etrafımdan cocuklugumdan bu yana yanımda olması gerektigi halde olmayan cok yakınlarım var ki şuan aynı durumdalar, hiç bir duygu hissetmesemde kişisel olarak onlara ama insan üzülüyor yaşadıklarına ve vicdan denen şey sadece dua göndererek işliyor bende,yanlarında olmasamda. O bilmesede Allah bilsin diye.Halana şifalar bolca.

Eşine hediyen süper olmuş senın için saklması ap ayrı jest:)!

http://belguzarane.blogspot.com dedi ki...

selam anne ane ve baba anneler için torunlar çok kıymetlıdır bol muhabbetler sevgıler

Sônia Maria dedi ki...

Fiquei muito feliz com a sua visita e seu comentário.
Seu blog é muito lindo.
Abraços com carinho,
Sônia Maria