BİZ BU CUMARTESİ

25.4.10

... uyanır uyanmaz sırt çantamızı hazırlayıp, Göreme'ye gittik.
Kahvaltımızı yaptık; tam da benim sevdiğim gibi salaş, sıradan bir yerde..
Uzun bir yürüyüş yapmayı düşündüğümüz için tıka basa doyurduk karnımızı..
Kediciği de ortak ettik kahvaltımıza. Önce peynir verdik, istemedi.
Salamları tercih etti; ama o kadar çok acıkmış ki, az önce geri çevirdiği peyniri de hüpletti.
Başladık yürümeye ...
Önce renkler çıktı karşımıza ...
el emekleri ...
yörenin olmazsa olmazları ...
Buralardaki toprak yeşile pek izin vermiyor ama benim çok sevdiğim leylaklara göz yummuş.
En sevdiğim çizgi filmlerden biriydi. Buralarda yaşamış olabilirler mi acaba? :p
ve işte doğa harikası oluşumlar..
O kadar çok kalabalıktı ki...
İnsanlar gezmeye uzak uzak yerlerden gelirken, biz de iyi ki evde kalmamışız bugün dedik.
6-7 km yürüdük, yorulduk, mutlu olduk ve acıktık.
  Sonrası malum..
 Pazartesi itibari ile şurada bahsettiğim gibi Samsun'dayım.
Biraz meraklı, biraz stresli, biraz heyecanlıyım..
İyi haftalar şimdiden..


17 yorum:

a_y_s_e dedi ki...

erikler gelmis Tulumba'ya. Hemen 2lb aldim, dort gozle bekliyorum...

Cok begendim, en guzel zamani simdi sanirim goreme'nin. Cok da sicak bastirmadan...

Yalniz onlar sumbul degil canim sanirim ya. Leylak...

kolay gelsin, ve iyi sanslar size Samsun'da.

NzlGl dedi ki...

Nazocum
Amerika'daki gibi sayende yine gezmeye başladık:))
El emeği süslere bayıldım.
Bu arada ben kaçırmışım okulunuzu tebrik ediyorum. Şansınız bol yolunuz açık olsun canım çok öptüm
sevgilerimle

nazo dedi ki...

* Ayşecim, çok sevindim adına. Gelsin biran önce de ye afiyetle.. Göreme güzeldi dün, dediğin gibi çok sıcak olmadan, tam gezmelik.. Sevdiğim çiçeğin adını bilmiyorum, aferin bana :)) Leylak ve sümbül resmine bakıyorum net.ten, fark yok gibi nedense.. Samsun için teşekkürler canım..

* Nazlı Ablacım, o zaman ne çok vakit vardı değil mi? Yaz böyle gezerek geçer umarım.. Çok teşekkür ederim, sevgiler benden de..

Rumeysa dedi ki...

birzamanlar Kırşehir de yaşarken sık sık giderdik biz de haftasonu kaçamağı..:)

çocukluk tabi, o zaman bu denli kıymet bilmezdim böyle yerlerin, ahhh şimdi tekrar gidebilsem..:)

o ağaç ne güzel,ne enteresan öyle! ;)

nazo dedi ki...

* Rumeysa, ben de burada yaşamaya başlamadan önce 2-3 kez geldim turla :) Defalarca görmüş olsak da kafa dağıtmak için gidip, zaman geçirmek güzel oluyor.

a_y_s_e dedi ki...

sagol canim. Eger agactaysa leylak (benim favorim), eger saksida ve subat gibi cikiyorsa sumbul (hani soganli olan).
optum.

serrose dedi ki...

Ohh ne guzel gezilmis ben de istiyorum gormek oralari yaaa

nazo dedi ki...

* Ayşee, öyleyse bu kesin leylak öyle mi? ;)) Bilgi için teşekkürler..

* Serrosecumm, yazın geldiğinizde bol bol gezeriz!! ;)

tuku dedi ki...

Nazo çok güzel fotograflarr, ilk ufak kaçamağa hazırlıyorum bavullarııı

Haydins dedi ki...

Turistik bir yerde oturmak güzel olsa gerek :)Sırt çantasını sırtına taktığın anda turistsin.

el*ff dedi ki...

Nazocumm harika fotoğraflar bayılmıştım ben de Göreme'ye görür görmez 5 günlük bi taatilde gelmiştik ama her yerinde aklım kala kala dönmüştüm,bol bol gez yerimede :))
Ve Samsundan Beyaz ev{Restorant} olanında İskender yemeden dönme sakın kesinlikle tavsiye ederim...

İyi gezmeler ve bol şanslar :))

cecilia dedi ki...

evet göreme, ürgüp, kapadokya görülmesi gereken büyülükte güzellikte yerler, resimlere bakınca kapıldım büyüsüne kendimi orda sandım..

Hayatın Ressamı dedi ki...

nefis bir yerde yaşıyorsun.En son yıllar önce orta sonda Turda gelmiştim.En çok gitmek istediğim yerler arasında eşimlede hep konuşuyorum.O diyalizden önce ve çalışırken ayda 1 kez 3 günlüğüne giderdi oradaki kuaförleri dolaşmaya.o zaman hiç aklıma gemedi onunla gitmek ama şimdi çok istiyorum.Bir şey sorucam fotoraf makinenin markası ne .bende yenisini alıcamda arayış içindeyim.

a_y_s_e dedi ki...

geldi benim erikler... :)
evet kesun leylak.

Pasaklı Kraliçe dedi ki...

merhaba, sizden ufak bir şey arakladım. ayrıntısı blogda. Bilgi vermek istedim:)

nazo dedi ki...

* Tukucum ben de bekliyorum öyleyse ;)

* Haydinscim öyle canım ama İstanbul'da olmak kadar şanslı değiliz ;)

* Elifcim, gel beraber gezelim olmaz mı?
Samsun çok güzel, çok beğendim ama söylediğin restoranda yeme şansımız olmadı. Gezmeye gittiğimiz de artık..

* Cecilia, en kısa zamanda gel, gör, gez sen de.. Gerçekten görülmesi gereken yerler..

* Sihirli Eller, mutlaka, ilk fırsatta gelin canım.. İkinize de değişiklik olur..
Fotoğraf makinem Sony

* Ayşecim afiyet olsuun canım..

* Pasaklı Kraliçe, gördümm ;) güle güle kullan sen de..

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Canım fotoğraflar harika yine. Orada olmak istedim hele o renkli lambalara bayılıyorum. Detaylıca gezdiğimde oraları üniversite sınavına hazırlanıyordum stres atmak için gitmiştik annemlerle. Nasıl da beğenmiş büyülenmiştim. Şimdi bir de şu anki gözümle bakmak o güzellikleri görmek ve fotoğraflamak istiyorum. Ama zamanımız o kadar az oluyor ki kimbilir ne zaman. Sen süper bir rehber oluyorsun bana. Teşekkürler.Sevgiler canım..