BALON TURU

11.5.10

Sabahları balonları izleyerek gidiyoruz okula. Rüzgarın uçuşlar için uygun olmasından dolayı böyle bir süredir. Saat 06.00 civarında balonlar havalanıyor; 1-2 saat sürüyor yolculuk. Yaklaşık 1000 feet irtifaya çıkılarak gündoğumu ve genel Kapadokya manzarası seyrediliyor. Daha sonra vadi içlerine inilerek fotoğraf çekimleri için peri bacaları ve vadi manzaraları sunuluyor. En güzel yanı, çok yüksekten uçmamak. Böylece hem tüm vadi görüş alanında; hem de yürüyerek ulaşılamayacak yerlere uçma şansı doğuyor. Hatta mevsim ortasında ağaçlardan meyve bile yeniyormuş. Önceleri korkutucu geliyordu ama binmek istiyorum artık. Gerçi ücretler biraz tuzlu maalesef; kişi başı fiyat tura göre değişmekle birlikte 175-250 euro arasında ama bir kez bu keyfi yaşamak için değer ;)


15 yorum:

lale kunt dedi ki...

nazocan bu fotoğrafı sen mi çektin?
bayıldım.. renkleri, kompozisyonu. çok güzel yahu, ellerine sağlık...

balon turunu ben de hep hayal ediyordum ama şu an fiyatlarını okuduktan sonra hala hayal olarak kalacağını hissettim. nedense artık :) iki kişi binsek benim kocayla, kiramızın büyük bir kısmını yatırmış oluyoruz yani :)

nazo dedi ki...

* Evet canım ama renkleriyle oynadım tabii :p
Çok pahalı ama çok güzel, istiyorum ben de.. Bu fiyatlarla şuan için mümkün değil :) Bir arkadaş araştırdı, aracı sayesinde 80 euro fiyat vermişler en düşük.. Bakalım..
Bir de kum torbası arıyorlarmış yazın :)))) ağırlığı dengelemek için kişi sayısı az olan balonlara bindiriyorlarmış. Bizim de kum torbası olma isteğimiz var. Bir köşede denge sağlarız, azıcık da fotoğraf çekeriz :)))

ozlem dedi ki...

çok güzell ama ya bi kere binilir bence de.

ozlem dedi ki...

nazocum hakikaten foto harika bu arada :)

nazo dedi ki...

* Özlemcim, sağol canım. Ben de binilir diyorum da, azıcık daha ucuz olsa süper olacak :))

Burcu dedi ki...

nazocuğum ne güzel bir kare, kapadokya sevdamı depreştirdin walla :))

Flame dedi ki...

Bende bayıldımm hatta bindin sandım fotoyu görünce :p Benim koca ASLA binmezz buna :p Bende tırsarım ama denemek isterim! Daha uygun bir fiyata tabi :))

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Canım merhaba;
bu balon turlarına bende bayılıyorum. hep binmek istemişimdir. iki defa gittim kapadokyaya ama ikisinde de binememiştim gerçekten çok pahalıydı o zamanda.tam fiyat hatırlamıyorum ama. bir dahakine kesin binicem ama ne de olsa bir defa yapılacak bir şey değil mi?bütün o güzellik ayaklarının altında..aynı filmlerdeki gibi. harika bir deneyim olur bence..fotoğraf da çok güzel çıkmış bu arada eline sağlık..sevgiler

Nazpek dedi ki...

çok pahalıymış yahu

tuku dedi ki...

çok şekersin nazo:)) bende kum tobası olmak istiyorum ozaman, bide supermario agır basar o da olsun :D

sloganım bile hazır;
balonlara kum tobası olunur
ahaha

Çileksuyu Sibel dedi ki...

supersin ,nazo,ne keyiftir bu manzaraya bakivermek..benimde yapilicaklar listemde,bizim burdada £100 u asiyor,ama yapicam bir gun:)insanlah hepimiz ucariz balonla bir gun...

ZencefilliÇörek dedi ki...

harika bir fotograf. kapadokya'yi ozledim simdi. yine gidersem ben de bu deneyimi yasamak isterim :)

nazo dedi ki...

* Burcucum gel öyleyse!!

* Alev, kesin binmez bence de :) Biraz ucuz olsaydı hakikaten..

* Tuğbacım, bloggerlar olarak uygun bişey yaparlar mı ki bize? :))

* Nazpek, maalesef canım :(

nazo dedi ki...

* Tukucum, gelin de hep beraber çığırtkanlık yapalım. Balonlara kum torbası olunuurrr!! :))

* Sibecim, inşallah uçarız birgün hepimizz :))

* Zencefilli Çörek, umarım gerçekleşir isteklerimiz ;)

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Canım gidersek soralım:) hatta herkese söyleyelim aynı zamanlarda soralım gına gelir de belki tamam tamam yeter derler de indirim yaparlar:)hatta hepberaber binelim ne güzel olur..hem de yepyeni bir post konusu olur:)öptüm canım