CUMA ♥

14.5.10

Cuma gününü iple çekiyorum her hafta. Bu yüzden sorguluyorum kendimi. İşimi mi sevmiyorum, iş yerimi mi, iş arkadaşlarımı mı? Cevabını bulamıyorum. Zaman zaman yeterli olamıdığımı düşünüyorum pek çok sebepten ama genel olarak seviyorum işimi. İş yerimle ve iş arkadaşlarımla sorunum yok; en azından yalnız değilim, iyi vakit geçiriyoruz. Ufak tefek sorunlar oluyor ama hiçbiri aşılamayacak şeyler değil. İşe gitmeyi de -sabah erken kalkma- dışında seviyorum. Belki de hafta sonlarının, hafta içine göre daha güzel geçmesi sebeptir ya da bu 2x2 bir kuraldır ve yaptığınız iş ne olursa olsun çalışma hayatında cuma iple çekilir, pazartesi sevilmez.
Her neyse sonuç olarak bugün cuma ve ben mutluyum :)
Hafta sonu balkon sezonunu açıyoruz. Annemler yaz akşamlarını balkon da geçirir, o yüzden severim bende. Kendi evimizin balkonu da uygun. Bir heves masa, sandalye de aldık. Havalar zaten ısındı. Bir kaç da çiçek alınca tam olacak.
Herkese çok güzel bir hafta sonu diliyorum!


5 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

fotoğrafa bayıldım..yeşili çimeni öyle özledim ki bu sene bitmiyor yahu=)

ZencefilliÇörek dedi ki...

biz de balkon sezonunu ha actik ha acicaz diyoruz ama havalar izin vermiyor henuz :P

canim blogumda odulun var ;)

tuku dedi ki...

nazooo çiçekleri alın ama sebze meyve fideside alın bizim çilekler kırmızılaşmış geçen senede biber ekmiştik onlar çıkınca öyle mutlu oluyor ki insan. en olmadı soğan ek taze soğan cıkınca bile mutlu oluyorum ben:Pp

tuba can dedi ki...

çimenler ohh ne güzel ya ve gerçekten cuma en güzel gün nazocuğum blogumda senin için bi ödül var :))

nazo dedi ki...

* Zeynepcim fotoğraf tam 2 sene öncesine ait ve o dönemde ben de senin şuan ki durumundaydım. Gerçi biz mobilya falan almamıştık düğün öncesi ama düğün, foto, gelinlik, kına gecesi, vize işlemleri vs. çok stresli ama bir o kadar da güzel günlerdi. Emin ol sen de ararsın bu günleri.

* Zencefilli Çörek, çok teşekkür ederim canım. Havalar bir anda ısındı buralarda. Çok sıcak son 1 haftadır.

* Tukucum ben hiç bilmiyorum çiçek yetiştirmeyi, hiç anlamıyorum ama çilek çok güzel geliyor kulağa. Babam çok iyidir bu konularda. Harika çiçekleri var.

* Tubacım öyle değil mi? Yaşasın cuma! Ödül için çok teşekkür ederimmm..