MEZUN NAZO :)

11.6.10

"Devam ediyor, bitecek, az kaldı, bitti sayılır" gibi muallakta kalmalardan sonra nihayet BİTTİ.. Yüksek lisans mezunuyum artık. Kısa vadede hiçbir yararı olmasa da, bir gün işe yarayacağını umuyorum. Gerçi yüksek lisans yapmak/yapmış olmak bir ayrıcalık değil günümüzde ama hiç olmamasından iyidir :p
3 haftadır bu yüzden Ankara'ya gidiyorum günü birlik.. Prosedürler çok yordu beni. Kütüphaneden, medikodan çıkış aldım ki medikonun yolunu bile bilmiyordum. Tezi kopyalatmak için beklediğim sıra, hocaları bir araya getirme vs. hepsi yorucu ve sıkıcıydı. Herşey yavaş işliyor, bir kişinin yapacağı işi 4-5 kişi paylaştığı için, herkes başka yere yönlendiriyor. Ankara'yı çok sevmeme rağmen bir süre görüşmesek iyi olacak :) Verdiğim ara, uzatma derken 3 yılda bitmiş oldu. Düz mantıkla, doktoraya bu dönem başlasam 6 yılda biter :)
Öğrenciliğimin tamamen bitmesi şerefine balonları uçuruyorum ^_^ 




33 yorum:

serrose dedi ki...

Tebrik ederim canim benim :) hayirli ugurlu olsun ;)

Haydins dedi ki...

Tebrik ederim Nazocum..Güzellikler getirsin bu balonlar sana sayısınca :)

Unknown dedi ki...

Sevgili Nazoyla, Arzu ettiğiniz hedefe ulaşmanıza sevindim. Hayırlı olsun tebrikler.

Güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın...

Flame dedi ki...

Tebrik ederim canım. Darısı Doktoraya..

gulseyhan dedi ki...

çok teprık edıyorum allah istedigin yerlere ulasmanı nasip etsın ben yavrumda bıtırdı yuksek yapmak ıstıyor bende ank cok ıstıyorum hayırlısı

sünter dedi ki...

Tebrikler canim nazom.
Elbette bir getirisi olur verilen hic bir emek bosa gitmez.

Hayatin bu ucusan balonlar gibi renkli ve hafif olsun canim.

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Kutluyorum :))

NzlGl dedi ki...

Tebrikler nazocum
sevgiler

^zeynep^ dedi ki...

Tebrikler Nazo'cum yolun açik olsun:)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Nazocum geçmiş olsun:) Tebrikler! Ne zorlu bir süreç ama bitti çok şükür! Tadını çıkar;)))

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

nazocum çok tebrik ediyorum seni :)

tuku dedi ki...

Sabahtan beri kaç kere denedim yazıyı gördüm ama siteni açamadım

nazocumm çok tebrik ederim eminim üzerinden koca bir yük kalkmıştır:)

Adsız dedi ki...

tebrikler =) hayırlı olsun canım.

yass dedi ki...

tebrık ederım nazosummmmm ank geldıgınde keske haber verseydın belkı bıraz sevımlı yapabılırdım senın ıcın:)

Derya dedi ki...

Tebrik ederim Nazocum.

ZencefilliÇörek dedi ki...

tebrikler canim, hayirli ugurlu olsun :)

Burcu Çalışkan dedi ki...

nazocuğum gözün aydın, haydi kutlayalım :)))

Atolyekedi dedi ki...

Ne güzel gözünüz aydın. Çok tebrik ediyorum

Nazpek dedi ki...

Tebrikler hayırlı olsun nice başarılara

nazo dedi ki...

* Serrose, sağol tatlım..

* Haydins, inşallah canım..

* Evimin İncileri Belgin, çok teşekkür ederim, sağolun..

* Flame, inşallah :)

* Gülseyhan, teşekkür ederim, kızınız için de en güzeli olur umarım..

* Sünter Teyzecim, herşey öyle çabuk değişiyor ki, haklısın ileride ne olacağı belli olmaz. Çok teşekkür ederim..

nazo dedi ki...

* Dalgaları Aşmak, teşekkkürler..

* Nazlı Ablacığım, çok teşekkür ederim, öpüyorum..

* Zeynepcim, teşekkür ederim..

* Kirpikteki Gözyaşı, evet canım, maddi manevi zorlu bir süreç ama bitti nihayet, teşekkür ederim..

* Elçincim, sağol canım..

* Tukucum ben de açamıyordum. Dün tekrar dns ayarları ile oynadım. Senin de açamadığın siteler varsa dns ayarları 2010 şeklinde aratabilirsin Google'dan. Çok teşekkür ederim canım benim, kalkmaz olur mu hiç? :)

nazo dedi ki...

* Handan, teşekkürler..

* Yassoşko o gün nasıl geçti hiç anlamadım. Oradan oraya koşturdum hep ama daha geniş bir zamanda seni görmeyi ben de çok istiyorum. Çok teşekkür ederim bu arada..

* Deryacım, teşekkürler..

* Zencefilli Çörek, çok teşekkür ederimm..

* Burcuuu, sen var ya :))) çok teşekkür ederim tekrar tekrar hem yorumun için, hem tshirt için..

* Atolye Kedi, çok teşekkürler..

* Nazpek, çok teşekkür ederim..

.ankara düşleri. dedi ki...

tebrik ederim.hayırlı olsun :)

mermaid dedi ki...

çok tebrik ederim sahiden, sana bir ayrıcalık gibi gelmese de, bence bir ayrıcalık ve şahane bir şey.
yolun açık olsun hep:)

Kabakulak Kocakulakoğlu dedi ki...

nedir beni bu kadar sevindiren bilmiyorum ama. Sanki bende bitirmiş gibi oldum. Bende bitiricnce böyle olcam demi.

Ama başlamadan nasıl bitecek.

kafam çok karışık yua. Neyse. Birileri bitirmiş bak ne kadar sevinçli.

Kendi, kendime konuşuyom lem. İyice manyak etti bu y.lisans beni.

Çok sevinçliyim. Tebrik ederim :)):)

Hesionka dedi ki...

süper haber!
tebrik ederim nazocum! <3

nazo dedi ki...

* .ankara düşleri, çok teşekkür ederim..

* mermaid, somut olarak bir yararı olmadığı için şimdilik önemli değilmiş gibi geliyor ama belki işe yarar ileride.. teşekkür ederim..

* KabaKulak, :) başlamadan gözünde büyütüyorsun, ulaşılmaz falan geliyor ama öyle değil. Başladığında göreceksin, sadece zaman ve sabır..

* Hesican, teşekkürler çok :)

birkadin dedi ki...

tebrik ederim nazoo :) ozgur bir kussun demek ki bundan sonra :)

nazo dedi ki...

* evet canım.. öncesinde de çok sıktığımı söyleyemem gerçi. öyle olsa zamanında biterdi :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Tebrik Ediyoruz, Nazo.

Zeynep'in Evi dedi ki...

canımm tebrik ediyorum seni=)

a. gizem dedi ki...

kaç gündür ilkkez bloguna girebiliyorum nazocugum
dns ayarlarını düzeltemedim bir türlü ama çok sağolll iyiki açtın siteyi :)
canım bu işin zorluklarını bilen ve cok da iyi anlayan biri olarak canı gönülden tebrik ederim tatlım :)
ayrıca bende güzel haberi alır almaz balonları ulaştırırım artık sana :)

kocaman opuyorum sevgiler tatlım :)

Deliler Teknesi dedi ki...

Çok tebrik ediyorum... İnşallah yeni açılımlara vesile olur yeni diploman... Selam ve sevgiler.