AHMET ÜMİT / İSTANBUL HATIRASI ~SPOILER İÇERMEZ :)~

16.8.10

Cuma öğleden sonra başlayıp, cumartesi gece bitirdiğim bence çok güzel bir romandı
Bugüne kadar tüm Ahmet Ümit kitaplarını okumuş biri olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki;
en iyileriden biriydi.
Kurgu, sıkmayan mitolojik hikayeler, yazım dili vs. çok iyiydi.
Sonu çok hüzünlüydü bana göre, o kadar cinayeti bir yana koydum,
bir kaç damla da olsa gözyaşı döktüm :)
Ayrıca fena halde İstanbul'un tarihi güzelliklerini gezme isteği uyandırıyor.
İstanbul gezimizin rotasını kitapta anlatılan yerler çizdi demiştim,
kitaptan etkilenen eşime bir sürü laf söylemiştim.
Ne işimiz var Balat'ta, tapınaklarda vs. diye ama iyi ki gidip, görmüşüz.
Uzun lafın kısası, kesinlikle tavsiye ediyorum okumanızı!
Bugün de Vogue Yüzleşme'de Ahmet Ümit röportajını okudum, tam oldu :)
İyi haftalar herkese!


5 yorum:

ayci dedi ki...

bende bu son zamanlarda SÜRÜKLEYİCİ birşeyler okumak istiyorum...ama fanstastik, mistik olmasın istiyorum...gercekci olsun istiyorum...

Zeynep'in Evi dedi ki...

İstanbulda yaşıyoruz ama tarihine okadar uzağız alışveriş merkezlerine bir okadar yakınız kızıyorum kendime:)

aleyna dedi ki...

merhabalar.ben daha yeni bitirdim bu romanı.3 günde bitirdim.harika bir roman.zaten polisiyeye ayrı bir ilgim var.ayrıca haklısınız.istanbulu öyle güzel tesvir ediyorki.bizde bu yaz istanbulda idik.ve sadece tarihi yerleri gezdik.kitaptada anlatıldığı gibi daha çook yer var.harika bir şehir.insanlar ne kadar berbat edip heryerini yağmalasada yine büyüsünden birşey kaybetmiyor.sevgiler

Girls On Blog dedi ki...

Başladım başladım Nazocum:)) Gerçtekten çok sürükleyici...muck

Hayatın Ressamı dedi ki...

Benda geçen hafta aldım.
Ama elimde çok okunmamış kitap ve arka sıralara atmıştım . Bloğlarda çok güzel yorumlar okuyorum bu kitap için.Elimdekini bitirince bunamı başlasam bilemedim.