KIRMIZI OLMAYAN LOHUSA TAÇLARI, ELBETTE KEÇEDEN :)

25.8.10

İlk kez insan içine çıkmanın verdiği heyecanla, toplu halde selamlıyorlar sizi.
Evet, topu top dört taneler ama çoğalacaklar ^_^ ~umarım~
*
Denizkızı'nın lohusa döneminde kullanmak üzere bir taç yapmamı istemesiyle başladı bu serüven :)
Dedi ki: "neşeli olsun, kırmızı olsun, yeni anneyim belli olsun"
Kulağıma hoş geldi ama aklıma hiçbir şey gelmedi önce.
Sonra baktım zaman kaybediyorum, uzun bir aradan sonra oturdum keçelerimin başına.
Aklımda hep kırmızı vardı ama bittiğinde kırmızıyı ne kadar az kullandığımı farkettim.
Yani öyle bilindik lohusa taçları gibi olmadı.
Çocuksu, doğal, bol renkli..
Biliyorum böyle anneler ve anne adayları da var ;)
*
Peki, sizler nasıl buldunuz?
Devam etmeli miyim?
*
*


22 yorum:

Girls On Blog dedi ki...

Kesinlikleee etmeslisin Nazocummm:D accaip şeker olmuşlar..zevkle taksın yeni anneler:D
muckk

elfeyp dedi ki...

Çooooooooook güzel! Ama beni kandıramaz bu taçlar. Bir daha takmam işaalaa :P Sana hayırlı işler, bol kazançlar :)

nehirineylemleri dedi ki...

Tek kelimeyle süpper:)

Hesionka dedi ki...

woooow muhteşem olmuşlar nazocum! bayıldım! bunlar şu ana kadar gördüğün en güzel lohusa taçları. gerçekten keçe kraliçesisin sen ♥

nazo dedi ki...

* GOBcumm, sağol canım.. 2 gündür uğraştığım şeyler bunlardı :) eğlenceliydi benim için yapması, umarım yeni sahipleri içinde takması eğlenceli olur :)

* Elfeyp alemsinn, çok güldürdün beni. Darısı takamayanların başına diyelim ;) Teşekkür ederim bu arada..

* nehirineylemleri, çok teşekkürler..

nazo dedi ki...

* Hesiii sana ♥ esas!!
Nasıl mutlu oldum yorumuna, çok teşekkür ederim.. Şımardım fena halde :))

Zeynep'in Evi dedi ki...

canım bunlar nefis olmuş nefiss, hele şu kraliçe tacına bayıldımm, harika:)

sünter dedi ki...

Kulagima hos geldi ama aklima hic birsey gelmedi.

Cok güldüm bu lafina:))

Haa aklina hic bir sey gelmemisken bunlar cikarsa ortaya birde aklina birseyler geldiginde kimbilir neler cikar.
Süper olmus olmuslar.
Desene artik kirmizi kurdelalar dama atiliyor.

esra dedi ki...

bence de kesinlikle devam etmelisiniz ki ihtiyacım olduğunda sipariş verebileyim ;) :)
ellerinize sağlık!

nazo dedi ki...

* Zeynepcim, sağol tatlım. O taç açık ara önde sanki :)

* Sünter teyzecim, tam da öyle oluyor biliyor musun? Fikir şahane ama nasıl yapıcam sorusuna cevap yok :)) Beğenmene çok sevindim. Evet, yeni trend bunlar :p

* Esra, teşekkür ederim desteğiniz için, sevgiler..

Laçin Tenel dedi ki...

Nazocuumm bunlar çok farklı ve çok neşeliler. Hastane için crocs terlik aldığım düşünülürse bana da uyacaklar sanki. İleriki günlerde konuşacağız :))

^zeynep^ dedi ki...

Ellerine saglik Nazo'cum! bence renkli olmalari daha iyi olmus! =) insan isin basina geçince fikirler dökülüveriyor degil mi ;)

Abuk Kraker dedi ki...

Süper!!!
Tabikide devam etmelisin. :)

nazo dedi ki...

* Laçinn crocks mu aldın sennn? :)) gelsin o günler, sen terliğini giy, minik yeni cicilerini..
düşününce bile ne mutlu oluyor insan..
konuşuruz canım ilerleyen günlerde ;)

* Zeynepcim aynen öyle.. işin başında ve de vaktin yokken :) ne zaman başka işlerim olsa aklıma yapacak bişeyler geliyor :))

* Abuk Kraker, teşekkür ederim desteğin için..

Nazpek dedi ki...

hepsi çok şirin emeğine sağlık
bende takmak isterdim ama bizim kızlar öldürür beni:))

ne yapacaktım ;ne yaptım dedi ki...

gerçekten çok eğlenceliler. ellerinize sağlık. bu yaratıcılık ile devam edin.

tuku dedi ki...

nazo'cum uwww hepsi çok ciciler, kesin devam et. çok eğlenceli bunlar:)

hersheyler dedi ki...

şahane olmuşlar nazo gözlerim pörtledi pasaja gidiyorum şimdi ay umarım kartta limitim vardır yoksa sana bana ayır diye yalvarıcam dönene kadar ^_^

nazo dedi ki...

* Nazpek halısın canım, canını okurlar :) Teşekkür ederim..

* ne yapacaktım; ne yaptım, Teşekkür ederim destek verdiğiniz için..

* Tukucum, çok teşekkür ederim. Beğenilmesi çok mutlu ediyor beni ;)

* Siyah Kelebek, umarım destek veren çok olur. Ben de elimden geleni yapacağım.

nazo dedi ki...

* Canım İnci'cim beğenmene çoook sevindim :)) Twitter'dan yazdım sana. Acele etmene gerek yok!

Duru Günaçan dedi ki...

nazo bunlar harikaaaa.hepsine bayıldııım.
evlenip hamile mi kalsam ne:))))

Elifinelizi dedi ki...

Tek kelimeyle süper olmuşlar . Keçeye hayat vermişsin sanki bu taçlarla gördüğüm en iyi lohusa taçları .Yüreğine ellerine sağlık